Παρασκευή, 21 Ιουλίου 2017

Καλοκαίρι και τζιν!


Σας έχει τύχει ποτέ να θέλετε να εξαφανίσετε ένα ρούχο από τη ντουλάπα σας
που εδώ και χρόνια έχει καταλάβει μια θέση σε μια κρεμάστρα και δεν λέει να
την αφήσει με τίποτα; Κάθε αρχή καλοκαιριού να κάνετε το ξεκαθάρισμα σας
αλλά αυτό με το έτσι θέλω να ξαναγυρίζει πίσω στην κρεμάστρα του;
Αυτό είχα πάθει βρε παιδιά με αυτό το λευκό τζιν που εδώ και ...ούτε θυμάμαι
πόσα χρόνια ήταν αχώριστο κομμάτι του εαυτού μου.
Μετά όμως έγινε αχώριστο κομμάτι της ντουλάπας μου.
Μέχρι που άνοιξα το ημερολόγιο μια άλλης ντουλάπας της in my closet
που με ξεσήκωσε!


Να μετατρέψουμε το παλιό μας τζιν σε κάτι άλλο ήταν η πρόκληση.
Χμ...για να δούμε...εντάξει είπαμε μη το χάσω και τελείως σιγά σιγά
με το μαλακό μην πάθει και στερητικό σύνδρομο η ντουλάπα μου
ας κρατήσω το μισό μια βερμουδίτσα δεν με χαλάει πιάνει και λιγότερο 
χώρο δεν συμφωνείτε;  


Λοιπόν έχουμε και λέμε: Ας ανεβάσω επίπεδο στις πλαστικές σαγιονάρες μου!


Τι λέτε καλύτερες;


Ας δώσω και λίγο καλοκαίρακι στα παλιά μου χειμωνάτικα μαξιλάρια 


για να γίνουν ισάξιοι φίλοι στο καινούργιο το καλοκαιρινό.


Και να τα όλα μαζί σετάκι να συντροφέψουν το φετινό μου καλοκαίρι!

Καλές διακοπές όπου και αν είστε (εγώ στο σπίτι μου),
 ας είναι καλοκαίρι και όπου να ναι!
Και που είστε πάρτε και ένα τζιν μαζί σας κάπου θα σας χρειαστεί!
Φιλάκια πολλά και καλοκαιρινά!!!

13 σχόλια:

  1. Βάλε και τη βερμούδα σου Ελένη μου και τις υπέροχες σαγιονάρες σου και ξάπλωσε στα μαξιλάρια σου.
    Καλό καλοκαίρι.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Ρενάκι μας!!!Μου άλλαξες το όνομα συνονόματη!!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
    2. Αμάν πώς το έκανα αυτό;
      Από τη γρηγοράδα μου να αφήσω σχόλιο πριν μου πάρουν το κινητό από τα χέρια οι εγγονές μου για να δούμε ζουζουνια 😂😂😂😂😂
      Συγγνώμη Ρενάκι μου 😘😘😘😘😘

      Διαγραφή
  2. Τέλεια πρόκληση, τέλειο αποτέλεσμα! Οσο για τις σαγιονάρες, πλήρης αναβάθμιση! Εύγε Ρένα για τις ιδέες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ολα υπεροχα αλλα ιδιαιτερα Οι σαγιοναρες σουπερ εγιναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα μου, υπέροχες μεταμορφώσεις από ένα κομμάτι τζιν. Αγαπώ ιδιαίτερα τις νέες σου σαγιονάρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααααα! υπέροχες σαγιονάρες θα τις φορούσα με τα χίλια!Βρε κοριτσάκι μου χωράς σε τέτοιο μέγεθος; Που να πάω να κλειστώ η έρμη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α τι ωραία! Με ενδιαφέρουν πολύ τα ζητήματα των μεταποιήσεων και της ανακύκλωσης!
    Καλά σαγιονάρες έγιναν καταπληκτικές!
    Εύγε για όλα Ρένα!
    Πάω τώρα να χαζέψω και παλαιότερα ποστ σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου Αρτίστα του Βωβού σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και για τα καλά σου λόγια!!!
      Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  7. Μια χαρά το περιποιήθηκες το παντελονάκι Ρένα μου, όσο για το πόσα ρούχα παίρνουν αναβολή απο χρόνο σε χρόνο μη ρωτάς καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είπα και εγώ ποια έφτιαξε τις σαγιονάρες;;;; Αλλά έκανες και άλλα ωραία !!! Καλό καλοκαίρι Ρένα μου όπου και αν είμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειες οι σαγιονάρες, Ρένα!!! Λέω να φτιάξω κι εγώ ... κι ας πέρασε σχεδόν το καλοκαίρι .... Ευχαριστώ για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog.
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนัง

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)