Κυριακή, 26 Μαρτίου 2017

Διακόσμηση με παλιά κεριά!


Ισως το να ξαναδίνεις ζωή σε κάποιο αντικείμενο και να νιώθεις 
μια ολοκλήρωση να το πω,ευεξία,χαρά, αναγέννηση.....................
να συνδέετε με κάτι πιο βαθύ, με τη παράταση παρουσίας
πριν την εγκατάλειψη,
χμ..........
ένας καλός ψυχαναλυτής εδώ θα μπορούσε να βοηθήσει.
Εκτος και αν η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!

Εγώ πάντως συνεχίζω το χούι μου να δίνω δεύτερη ευκαιρία
σε κάτι άχρηστο και όχι μόνο να χαίρομαι γι αυτό αλλά να
καταπολεμώ και τη θλίψη γενικότερα.

Το τελευταίο μου δημιούργημα κηροπήγια από μεταχειρισμένα κεριά.
Μου τα χάρισαν επειδή ξέρουν την τρέλα μου και ιδού το αποτέλεσμα:



Αυτά τα λαμπάκια από αληθινό κερί που κυκλοφορούν τελευταία
στην αγορά πολύ μου αρέσουν κάνουν καλό ζευγάρι με τα κεριά μου!


Οπότε τα χρησιμοποίησα σαν ρεσώ. Να τα και αναμμένα!


Φιλάκια πολλά!!!

16 σχόλια:

  1. Μπράβο Ρένα για το τόσο όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα! Τίποτε δεν πάει χαμένο στα χέρια σου!! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τόσο όμορφο το αποτέλεσμα που μάλλον θα σου τα ζητήσουν πίσω χα χα χα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η δεύτερη ευκαιρία έφερε ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω τι θα πει ο ψυχαναλυτής αλλά εμένα μ'αρέσουν. Και τίποτε δεν πετιέται Μπράβο
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παντα οι δευτερες ευκαιριες Ρένα μου δινουν μια αλλη ζωή σε αντικιμενα οπως και στις σχεσεις των ανθρωπων.. εχουμε την ιδια αδυναμια τα κερια ...πολύ ομορφα εγιναν τα δικα σου.. καλα να περνας .. φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εννοείται ότι δεν πετάμε τίποτα.
    Το ξέρουν όλοι οι φίλοι μας και φροντίζουν να μας εφοδιάζουν συνεχώς. 😘😘😘😂😂😂😂😂
    Πολύ ωραία τα συνδύασες.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το έκανες υπέροχο, εννοείται ότι δεν πετάμε κάτι αν πρώτα δεν του βρούμε μία νέα λύση για να γίνει πάλι πανέμορφο.Λατρεύω τα κεριά, έχω μία συλλογή από αυτά.Μόνη μου βέβαια δεν κάνω πια , μόνο τότε που είχα μαγαζί λιανικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μου εχουν ξεφυγει αυτα τα καμπακια...για να δουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σιγά μην πετάξουμε κάτι!!! Όμορφος συνδυασμός. Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το να δίνουμε και άλλες ευκαιρίες σε αντικείμενα προςαπόσυρση ομολογώ πως το έμαθα απο την είσοδό μου στην χαριτωμένη αυτή μπλοκογειτονιά!!!! Είμαι οπαδός του πετάμε και απαλλαγόμεθα αλλά τώρα έχω πιο προσεκτική ματιά Τα κεριά με τα φινετσάτα γκρι σιέλ ανθη είναι πολύ πολύ όμορφα!!!! Φιλάκια και καλή υπόλοιπη Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφη σύνθεση αυτή που δημιούργησες, Ρένα μου με τα παλιά κεριά και τα λαμπάκια!
    Φυσικά και πάντα βρίσκουμε τρόπο να χρησιμοποιήσουμε τα παλιά αντικείμενα!
    Φιλιά και καλό Μεγαλοβδόμαδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απίστευτα ωραία και πρωτότυπα Ρένα μου! Συγχαρητήρια!
    Σου εύχομαι καλό Πάσχα, με υγεία και αγάπη!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανακύκλωση, αναδημιουργία, Μπράβο.
    Πολύ όμορφα έγιναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. απίστευτη ιδέα!!!
    χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εδωσες άλλη ζωή στα κεριά Ρένα μου! Έγιναν υπέροχα! Μπράβο! Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έξυπνη και όμορφη ιδέα. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)