Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2016

Αλλαγές με chalk paint!

Θα έπρεπε να ντύσω το σπίτι με τα φθινοπωρινά του
και να σας δείξω φθινοπωρινές κατασκευές;

Και όμως επιμένω με καλοκαιρινές. Ο καιρός βλέπετε δεν με εμπνέει
και χωρίς έμπνευση δε γίνετε τίποτα,γι αυτό έφτιαξα μια μικρή
κατασκευή για τη βεράντα μου, μια μικρή γωνιά για τις κοχυλοκατασκεύες
που μου χαρίζει κατά καιρούς η κύρια Καλλιόπη 


Αυτά τα ραφάκια τα είχα βρει ένα καλοκαίρι καταχωνιασμένα
στο εξοχικό των γονιών μου και τα πήρα με σκοπό να τα αξιοποιήσω
κάποια στιγμή.


Ηρθε λοιπόν η ώρα τους και τα χρώματα κιμωλίας
έκαναν τη δουλειά μου πιο εύκολη.


Τι λέτε έκανα καλά ή τι το ήθελα φθινοπωριάτικα;

Φιλάκια πολλά!!!


15 σχόλια:

  1. Έκανες πολύ καλά Ρένα μου.
    Ακόμη ο καιρός είναι ζεστός και τα κοχυλάκια σου, έπρεπε κάπου να εκτεθούν.
    Θαυματουργή η μπογιά κιμωλίας.
    Να είσαι καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ήταν η αλλαγή που χρειαζόντουσαν.. πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρά έκανες !!!! Και πολύ ωραία αξιοποίησες τα καταχωνιασμένα ραφάκια !! Οι κοχυλοδημιουργίες της κ. Καλλιόπης απίθανες !!!! Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλά έκανες! Τα ραφάκια έγιναν αγνώριστα!
    Αυτή η μπογιά μεταμορφώνει τα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφο έγινε ..μπραβο Ρενα ..τελεια
    καλα και οι κοχυλοδημιουργιες της Κ.καλλιοπης ειναι
    υπεροχα ...
    καλη εβδομαδα να εχεις ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο το έκανες και οι κατασκευές με τα κοχύλια μου θύμισαν παλιές μου ασχολίες με τη μεγάλη μου εγγονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλά κάνεις Ρένα μου και επιμένεις καλοκαιρινά!!! Είναι πιο χαρούμενα, πιο φωτεινά έτσι. Και το χρειαζόμαστε το φως στις γκρι μέρες που ζούμε... Καλή εβδομάδα & καλή συνέχεια :)

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοιτάζω το πριν και το μετά και δεν το χορταίνω, Ρένα!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ που κάνω ακόμα μπάνια, μπορώ να μην συμφωνήσω??? Φυσικά και έκανες καλά Ρένα μου και μας δείχνεις ακόμα καλοκαιρινά θέματα. Τέλεια έγινε η ραφιέρα με το βάψιμο που της έκανες και με το ωραίο φόντο που της έβαλες! Ότι πρέπει για τις κοχυλοκατασκευές της φίλης σου!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφη κατασκευή! Το πριν δεν έχει καμία σχέση με το μετά, έγινε υπέροχο. Μπράβο σου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η αλλαγή που έκανες ήταν ό,τι τους χρειαζόταν!!! Έγιναν πολύ όμορφα!! Μπράβο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν κοιταξει κανεις το πριν....θα θαυμασει σιγουρα το μετα!!!!
    Αυτες οι κοχυλοκατασκευες σιγουρα αξιζουν το δικο τους χωρο να εκτεθουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εννοείται ότι έκανες πολύ καλά που αξιοποίησες τα άχρωμα ράφια Ρένα μου . Κάθε αλλαγή δίνει μια άλλη νότα στο χώρο μας !!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφη έγινε η ραφιέρα σου!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια έγιναν Ρένα μου τα ραφάκια και με τις κοχυλοκατασκευές μαζί δείχνουν πάρα πολύ όμορφα! Πολύ καλά έκανες και εξάλλου ο καιρός είναι ακόμη πολύ καλός και δεν μας εμπνέει ακόμη για φθινοπωρινές κατασκευές. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)