Κυριακή, 11 Σεπτεμβρίου 2016

Καλοκαίρι 2016 εις πέρας...Φθινόπωρο καλημέρα!


Τσα!!! Να 'μαι κι εγώ!!!
Σας έλειψα λιγάκι;;;;;;;;
Τι ρωτάω, όταν κολυμπάς (στη κυριολεξία όμως) σε πελάγη ευτυχίας
και λιάζεσαι σε παραλίες μαγικές, ο χρόνος σταματάει και δεν σκέπτεσαι 
τίποτα και κανέναν, απλά ζεις το όνειρο!!!
Που σήμερα όμως τελειώνει...
Και ένα άλλο αρχίζει...
...για μια καλή σχολική χρονιά και όνειρα για το μέλλον 
των παιδιών μας!!!
Καλό φθινόπωρο σε όλους λοιπόν!!!
Καλή σχολική χρονιά σε μαθητές,γονείς,δασκάλους,καθηγητές!!!

Και τώρα στα δικά μου.
Φέτος έκανα διακοπές σε μια Αθήνα που είχε φύγει για διακοπές!
Ηταν μαγεία!!!
Η πόλη μου, έδειξε όλη την ομορφιά της! Αυτή που κρύβουν η ρουτίνα
το άγχος και τα προβλήματα,την είδα μέσα από τα μάτια των τουριστών μας
και... Τη λάτρεψα!!!

***

Εκανα πράγματα που ήθελα να κάνω εδώ και πολύ καιρό
αλλά δεν έβρισκα το χρόνο όπως, 


το να ομορφύνω αυτόν τον απαίσιο πίνακα που με έπνιγε η θέα του,


να ζωγραφίσω κι εγώ ένα ζευγάρι σανδάλια,


και ένα καλοκαιρινό φόρεμα!








Να γνωρίσω επιτέλους το ΚΠΙΣΝ,
Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος! 




Να δω ένα καινούργιο hapening στο γκάζι


και να βγάλω φωτογραφίες δεν ξέρω αν το προσέξατε, χωρίς κόσμο!


Να ξαναζήσω την ησυχία τη δροσιά και τη μοναδικότητα αυτής της πόλης
που είχα ξεχάσει!


και τέλος να καταλήξω στην  απόλαυση που προσφέρουν
τα γραφικά της ταβερνάκια!

Γιατί ευτυχώς ή δυστυχώς αυτό είναι το δικό μου χωριό,
το <<μεγάλο χωριό>> της Ελλάδος
το μικρό της Ευρώπης!!!

Φιλάκια πολλά και φθινοπωρινά!!!

20 σχόλια:

  1. Καλό Φθινόπωρο Ρένα μου! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!.και τι ωραία ιδέα αυτή να ζωγραφίσεις τον ηλεκτρονικό πίνακα!.πραγματικά το ομόρφυνες! καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο Ρενα !!! υπέροχα όλα ...εδικά το φόρεμα έγινε Τελεία...
    πολύ όμορφα !!!!καλο φθινοπωρο να εχεις ...
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρεσαν όλα, αλλα ιδιαίτερα ο πινακας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα μου καλό φθινόπωρο!!!!!!!! Πολύ όμορφος ο πίνακας το φόρεμα όμως το λάτρεψα καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλο φθινόπωρο να έχεις με υγεία. Και εγώ διακοπές στο μεγάλο χωριό και στο ιδιωτικό μου μπαλκονησι έκανα. Οι δημιουργίες σου μια και μια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. απίθανα τα έργα σου, ωραία παρουσίαση μίας Αθήνας, που θα θέλαμε..να την αγαπάμε...
    φιλιά, καλόν Χειμώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι μπράβο Ρένα, να λέμε τα ωραία της Αθήνας, γιατί κι εγώ την αγαπώ μια και είμαι γέννημα θρέμμα της !!! Κι εγώ την χάρηκα το Καλοκαίρι γιατί δεν έφυγα για κάπου, οπότε σε καταλαβαίνω..... Μ άρεσε τρελά η ιδέα να ζωγραφίσεις τον πίνακα, άλλαξε πραγματικά όψη !!!! Καλό Φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άντε..καλό Φθινόπωρο πια και ο καθένας στη..γωνιά του.Τι να πρωτοθαυμάσω μα θα σταθώ στο φόρεμα γιατί επί 5 χρόνια ζωγράφιζα φορέματα για γνωστό οίκο και ξέρω το θέμα.Είναι φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα μου πολύ όμορφες έγιναν όλες οι δημιουργίες σου!!!!
    Καλή βδομάδα!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλο φθινοπωρο!!!!
    Απο τις δημιουργιες σου ξεχωρισα το φορεμα!!!!εκπληκτικο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πραγματικά με εντυπωσίασες με τον πίνακα και το σχέδιο στο ρούχο!!! Μπράβο Ρένα για τη δημιουργικότητά σου γι' άλλη μια φορά!! Και πράγματι η Αθήνα είναι όμορφη το καλοκαίρι!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΄Ρένα μου χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα το καλοκαίρι σου .Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες και το φόρεμα άψογο!!Καλό Φθινόπωρονα έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρένα μου οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες! Τι ωραία ιδέα να καλύψεις τον πίνακα! Εγινε σαν ένα πανέμορφο κάδρο! Πολύ όμορφες όλες οι φωτογραφίες! Να περνάς όμορφα και να έχεις ένα υπέροχο φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι καλα που έκανες Ρένα μου.. απόλαυσες μια πόλη που συνηθως δεν την βλεπουν έτσι οι κάτοικοι της οταν όμως θελεις να να βρεις ομορφα μερη οταν ψαξεις τα βρίσκεις γυρω σου.. αν θελεις..!! πολύ ωραιες οι δημιουργιες σου και η αλλαγή στον πίνακαι αλλα και το λουλουδι στο φορεμα τελειο.. μπραβο σου και καλό φθινόπωτο να περασεις... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό φθινόπωρο Ρένα μου.
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου, αλλά ξεχωρίζω το φόρεμα.
    Οι πόλεις έχουν σίγουρα άλλο πρόσωπο το καλοκαίρι.
    Να είσαι καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. α καλαααααααααααααααααα............φοβεροοοοοοοοοο ανησυχο εσυ οχι που θα τ αφηνες ετσι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλλιτέχνη μου μας μαγεψες και παλι τι υπέροχες δημιουργίες το φόρεμα ολα τα λεφτα και ο πίνακας ενα απωθημένο που πρεπει και εγω να αξιοποίηση καποια στιγμη . Μοναδική η Αθήνα οταν αδειάζει παίρνει άλλες διαστάσεις !!! Χαιρομαι που περασες όμορφα ψυχη μου καλο μας φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό φθινόπωρο σε όλους ! Υπέροχες δημιουργίες και αυτές αλλά και στις προηγούμενες αναρτήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό φθινόπωρο, Ρένα!
    Η Αθήνα αποκαλύπτει ένα άλλο πρόσωπο το καλοκαίρι! Και είναι ωραίο μετά από μια περπλάνηση να καταλήγεις στα ταβερνάκια της (μιαμ!)!
    Θαύματα έκαναν τα χεράκια σου πάλι! Όλα μου άρεσαν, ακόμα και το αγοραστό τραπεζομάντηλο!😄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφο καλοκαίρι και πολύ γεμάτο από εικόνες και δημιουργίες! Πολύ εντυπωσιακό το φόρεμα αλλά και τα σανδάλια!
    Καλή σχολική χρονιά στα παιδάκια μας και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)