Σάββατο, 2 Ιουλίου 2016

Καλοκαιρινή διακόσμηση με μαξιλάρια!

Αυτό ήταν μπήκαμε για τα καλά στο καλοκαίρι!!!
Ο ήλιος καίει επικίνδυνα πλέον γι αυτό προσοχή για μεγαλύτερη απόλαυση.
Κάποιοι τυχεροί βρίσκονται ήδη στις παραλίες  αφού τα σχολεία έκλεισαν 
και η ζωή μας έγινε πιο χαλαρή!

Μέχρι και οι φωτογραφίες βγαίνουν πιο φωτεινές και πιο χαρούμενες
αυτήν εποχή γι αυτό βγάλτε όσες πιο πολλές μπορείτε για να φωτίσουν
 αργότερα το χειμώνα σας με όμορφες αναμνήσεις!

Εγώ δεν άρχισα ακόμα τις βουτιές στα βαθυγάλαζα νερά μας
δεν σταμάτησα όμως τις βουτιές στα χρώματα μου!

Μπογιές για ύφασμα,στένσιλ και τα μαξιλαράκια άλλαξαν εμφάνιση


και δίνουν χρώμα και συντροφιά στο φετινό μου καλοκαίρι!


Φιλάκια πολλά φωτεινά,χρωματιστά και  καλοκαιρινά!!!

7 σχόλια:

  1. Πράγματι μας γέμισες με χρώματα καλοκαιρινά από τα μαξιλαράκια που έφτιαξε.Ωραια και πολύ εύκολη ιδέα για ανανέωση...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ه.♩♪♫
    Passei para uma visita.
    Gosto dessas cores, transmitem energia. O motivo floral com arabescos também são bonitos.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.ه♩♫♪

    ♫♪ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σιγά που θα περιορίσω το χαρακτηρισμό σε "καλοκαιρινά"!
    Και μόνο που τα κοιτάς σου φτιάχνει η διάθεση όλο το χρόνο! Ζωντάνια, ζωηράδα! Αυτά είναι!
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για έναν όμορφο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι μου θύμησες τώρα!!Πριν χρόνια στα πρώτα μου βήματα μετά το δίπλωμα ζωγράφιζα ύφασμα, έκανα τα ΠΑΝΤΑ μαξιλάρια, ρούχα, σεμέν, κουρτίνες καπέλα λαμπατέρ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω κάνει κι εγώ στένσιλ σε μαξιλάρια και πρόσφατα έβαψα μαξιλάρες με σπρέι. Και τις δύο φορές το έχω καταευχαριστηθεί. Υπέροχα και τα δικά σου μαξιλάρια και σε άκρως καλοκαιρινά χρώματα. Φιλιά και καλή συνέχεια Ρένα μου!

    artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα μαξιλάρια έγιναν πάρα πολύ όμορφα Ρένα μου! Τέλεια ιδέα και σου φτιάχνουν τη διάθεση όλο τον χρόνο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)