Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου 2015

Η μαγεία των δώρων!


Χρόνια Πολλά και μεγάλο φιλί!!!
Αλτσχάιμερ ποτέ να μη μας βρει!!!
Για να θυμόμαστε όλα τα καλά 
που ζήσαμε σ' αυτή τη blogoγειτονιά!!!

Με έπιασε το ποιητικό μου,μα πως να μη με πιάσει
 όταν η μέρα μου ξεκίνησε τόσο όμορφα σήμερα.
Το δωράκι της Σταρ των Χριστουγέννων Κάτιας,
που νομίζω πως δίκαια έχει κατοχυρώσει τον τίτλο,
αφου μας φέρνει όλο το χρόνο Χριστούγεννα
 έφτασε στο σπίτι μου!!!


Το δωράκι βέβαια δεν ήταν ένα όπως βλέπετε,
ο φάκελος περιείχε και χειροποίητη κάρτα γεμάτη
ευχές και σκουλαρίκια και..........


Πήρε και αυτή τη θέση της κάτω από το 
Χριστουγεννιάτικο δέντρο!


Και αυτή είναι η κάρτα που μου έστειλε μια μικρούλα,
η πιο μικρή της οικογενείας μας!



Δεν μπορώ όμως να μη σας δείξω και τη κάρτα
που μου έφτιαξε η μεγάλη μου μικρούλα,η κόρη μου,
που βούτηξε κυριολεκτικά μέσα στα χρώματα


και να τα αποτυπώματα από δυο γιορτινές πατούσες!!!  

Εύχομαι το 2016 να φέρει κάτι μαγικό 
και οποιοδήποτε στον κόσμο κακό,
ευθείς αμέσως να διαλυθεί 
απ' τον πλανήτη γη!

(Να το πάλι το ποιητικό,άντε σας ζάλισα
κάτι μ'έπιασε σήμερα)

Φιλάκια πολλαααααά!!!

22 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφα δωρακια! ειμαι οπαδος της ποιησης, οποτε εγκρινω τον τροπο γραφης σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου πάει το ποιητικό!!!
    ;-)
    Τί όμορφα δωράκια, τί υπέροχες καρτούλες!
    (Έλιωσα με τα πατουσάκια τα γιορτινά!!!!)
    Καλή χρονιά, γλυκιά μου! Υγεία, χαμόγελο και αγάπη!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά.
    Πολύ όμορφα όλα.
    Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφα δώρα, όμορφες κάρτες !!!!!!
    Ε και από ποιήματα.... καλά τα πήγες (χρονιάρες μέρες τι να πω ) !!! Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά !!!! Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με τόσες ευχές και μάλιστα χρωματιστές πως να μην σε πιάσει ποιητικός οίστρος!!!
    Καλή χρονιά από καρδιάς με αγάπη , υγεία και ειρήνη
    Σε φιλώ πολύ δυνατά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Ρένα μου.
    Καλύτερη χρονιά.
    Η κάρτα με τις πατουσες τελεια.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά σε σένα και στην οικογένειά σου, με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου και να πραγματοποιηθούν όλες οι ευχές που έλαβες, Ρένα μου!
    Πέρασα κι εγώ να σου αφήσω τις πιο θερμές ευχές μου για μια καλή κι ευτυχισμένη χρονιά!!! Με υγεία και χαρά για σένα και τους αγαπημένους σου και ειρήνη στον κόσμο!!!

    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή και χαρούμενη Χρονιά....
    Η ευλογία του Θεού στο σπιτικό σου...
    Καλύτερες μέρες για όλο τον κόσμο!
    Με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά και Καλά Ρένα μου!!!!! Ο Καινούργιος Χρόνος να σου χαρίσει όλα όσα επιθυμείς μα πάνω από όλα υγεία!!!! Καλή Χρονιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είδα φως και μπήκα!
    Καλή κι' ευλογημένη Χρονιά σε σένα και τους αγαπημένους σου.....
    Φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ φίλη μου με υγεία,αγάπη,ευτυχία,ανθρωπιά και αισιοδοξία σε όλο το κόσμο.
    Να έχουμε ως οδηγό τις αρχές και τις αξίες μας και να παλεύουμε για μια καλύτερη ζωή,για ένα καλύτερο κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Ρένα μου!! Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία και χαρές!! Τι όμορφα τα δωράκια σου!! Να σαι καλά και δημιοργική!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Χρονιά κι από μένα Ρένα, με υγεία, χαρά κι ευτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά και Καλά! Ευτυχισμένο και καλότυχο το 2016!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή και ευλογημένη χρονιά γεμάτη υγεία και καλή τύχη. Χρόνια πολλά και καλά, να χαίρεσαι την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή χρονιά και ευτυχισμένη ,Ρένα μας!!! Με πολύ αγάπη, πολύ χαρά και πολλές-πολλές υπέροχες χειροκατασκευές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά Καλή χρονιά με υγεία αγάπη και δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά και καλά, Ρένα!! Το 2016 να φέρει υγεία, χαρά και πολλά χαμόγελα σε σένα και την οικογένειά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά καλή χρονιά με υγεία αγάπη και πολλές όμορφες κατασκευές.Πολύ ωραίες κάρτες και οι ποιητικές ευχές σου!!φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά και Καλη Χρονιά με υγεία και ευτυχία Σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο μπλοκοσπιτάκι μου!! ελπίζω να τα "λέμε" συχνότερα!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)