Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2015

Στα χρώματα του χειμώνα και των Χριστουγέννων!


Τελικά ο Νοέμβρης μου απέδειξε για άλλη μια φορά
πως είναι ο τυχερός μου μήνας!
Ημουν η Random Winner στη πρόκληση του Οκτωβρίου,
στο  Crafty Life Challenges!
Ισως ο τελευταίος μήνας του φθινοπώρου θέλησε
να με αποζημιώσει για τις υγρασίες του που με κάνουν
να υποφέρω (κλαψ)!
Κι εγώ για να ξορκίσω το κακό δημιουργώ!
Αυτή τη φορά Χριστουγεννιάτικες καρτούλες!
Με τις οποίες θα πάρω μέρος στη πρόκληση του Νοεμβρίου
από όπου και εμπνεύστηκα τα χρώματα!


Αλλά και στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι 2015,
που η Κάτια μας το έχει κάνει πια θεσμό!


Και έτσι ανοίγω τη πόρτα στις Χριστουγεννιάτικες
ετοιμασίες μου!


Νατες και όλες μαζί να ποζάρουν ανυπομονώντας  
να πάρουν τη θέση τους στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο!


Καλά νομίζατε ότι θα σας άφηνα να φύγετε δίχως να σας 
δείξω τα δωράκια που κέρδισα,όχι βέβαια!


Εχω αρχίσει κιόλας να τα αξιοποιώ στο μυαλό μου!
Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

Σας ευχαριστώ όλους!!!
Φιλάκια πολλά!!!

24 σχόλια:

  1. Ρενάκι κατ'αρχάς καλοφάγωτα τα καλούδια σου...Μας έβαλες σε γιορτινή διάθεση ήδη απο αυτό το μήνα!! Εξαιρετικές καρτούλες και λατρέυω τις λεπτομέρειές τους.Ουτε πολύ φορτωμένες ούτε τελείως σκέτες...Καλές γιορτές λοιπόν και σε ευχαριστούμε πολύ που και αυτό το μήνα ήσουν μαζί μας στο crafty life...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίθανες οι κάρτες σου! Μπορώ να τις χαζεύω με τις ώρες!
    Μπράβο, βρε κορίτσι μου!
    Και τα δωράκια σου είναι υπέροχα και χρησιμότατα!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    (Υπομονή με την υγρασία... Σε νιώθω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφες οι κάρτες σου, Ρένα μου.Μ' αρέσουν πολύ τα χρώματα. Όσο για την υγρασία κι' εγώ σε νιώθω. Με κάνει κουρέλι!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου παει ο Νοεμβρης, λοιπόν!!! Μπράβο για τα δωράκια και τη διάκριση στην πρόκληση!! Οι χριστουγεννιάτικες κατασκευές σου με βάζουν ακομα περισσότερο στο κλίμα των εορτών!! Φιλιά και καλη συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφα δωράκια και καλοδεχούμενα, μπράβο Ρενάκι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφες οι κάρτες σου!πάντα τυχερή να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι κάρτες σου, ιδιαίτερες!
    Να χαρείς και τα δωράκια σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες κάρτες Ρενα ....να εισαι πάντα τυχερή
    και να χαρείς τα δωράκια σου ....
    καλό βράδυ ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι κάρτες σου είναι απίστευτα ωραίες!!!!!
    Έχω φυσικά αυτή που μου είχες στείλει πριν μερικά χρόνια!!!!!!
    Με γεια τα δωράκια σου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να ξέρεις ότι θέλω σε κάρτα εδώ ψάχνομαι και πάντα μου αρέσουν όλες σου οι κάρτες !!! Καλή συνέχεια Ρένα μου
    Με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειναι υπέροχες
    http://starsandicicles.blogspot.gr/2015/11/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα μου συγχαρητήρια για τη νίκη!! Τα δωράκια σου είμαι σίγουρη ότι θα τα αξιοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο!! Οι κάρτες σου είναι υπέροχες!! Καλή συνέχεια, πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφες καρτούλες,απλές,ξεχωριστές!!!πάντα τυχερή!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφες έγιναν οι καρτούλες σου Ρένα μου!!!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου και περιμένουμε να δούμε τι όμορφο θα δημιουργήσεις με αυτά!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ετσι γλυκια μου η δημιουργια σε γιατρευει απ ολα τα κακα....καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφη δουλειά! συγχαρητήρια για τα δωράκια σου! περιμένουμε να δούμε τι θα φτιάξεις! Σε ευχαριστούμε και πάλι που έπαιξες μαζί μας στο Crafty Life Challenges!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα όλα Ρένα μου!
    Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι όλες υπέροχες, μου έδωσαν έμπνευση να φτιάξω κι εγώ κάποιες... ταλαιπωρείσαι και εσύ από την υγρασία ε; Κι εγώ λόγω της κήλης δίσκου που έχω. Καλή συνέχεια και φιλιά Ρένα μου :)

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τις θαύμασα και στο stars and icicles της Κάτιας Ρένα μου!! Μπράβο σου!! Επαγγελματικό αποτέλεσμα κι είναι και πανέμορφες!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφες οι κάρτες σου!! Η τελευταία ειδικά ψηφίζεται ως η αγαπημένη μου!! Βέρα, fairywo-mom.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρενάκι μου υπέροχες οι καρτούλες σου! Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας και καλοφάγωτο το δωράκι σου!
    Φιλιά πολλά και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τέλειες κάρτες!!!και του χρόνου!!!!ευχαριστούμε για την συμμετοχή στο Crafty Life Challenges!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφες οι καρτούλες σου, Ρένα!!! Σ΄ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας στο Crafty Life Challenges!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)