Τετάρτη, 11 Νοεμβρίου 2015

Το τέλος του φθινοπώρου!

Νοέμβριος, ο τελευταίος φθινοπωρινός μήνας!
Μήνας γενεθλίων για μένα γιατί μου έφερε
τα παιδιά μου,τα ανήψια μου και τη διείσδυση μου
στη τόσο φιλόξενη μπλογκογειτονιά μας!!!

Αυτός ο καμβάς  λοιπόν είναι το φθινόπωρο 
όπως το βλέπω εγώ, με τη δική μου ματιά!


Το ζωγράφισα με ακρυλικά και έκανα embossing!


Προσπάθησα να δείξω το χρυσό embossing
αλλά είναι πολύ δύσκολο να βγει όλη η φωτό καλή,
τουλάχιστον εστίασα σε κάποια ενδεικτικά στοιχεία 


Με αυτό λοιπόν τον καμβά θα πάρω μέρος στη πρόκληση
του Νοεμβρίου στο Scraps N Pieces!
Επίσης θέλω να σας πω για τη μεγάλη χαρά που πήρα
γιατί ήμουν η τυχερή της πρόκλησης του Οκτωβρίου και κέρδισα 
τα παρακάτω υπέροχα δωράκια!!!


Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους όσους με επισκέπτεστε!
Φιλάκια πολλά!!!


21 σχόλια:

  1. Ρένα μου η διείσδυσή σου στην μπλογγογειτονιά μας, μας χάρισε την φιλία σου και τις όμορφες δημιουργίες σου.
    Να είσαι καλά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου Πολλά ! Το Νοέμβρη τον απέδωσες με γλυκά και ζεστά χρώματα και εύχομαι καλή επιτυχία και πάντα τυχερή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο Ρένα μου!
    Νοέμβρη ξεκίνησες κι εσύ το μπλογκ!
    Χρόνια πολλά και καλά, να χαίρεσαι τα παιδιά σου!
    Πες μου τώρα τι είναι το embossing.
    (νομίζω ότι έχω τρεις σκονίτσες και σκονίζουν στο ράφι αχαχαχα0

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δες αυτό θα σε βοηθήσει:
      https://youtu.be/A4NIBtSvglQ

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα !
      Καλημέρα :)))

      Διαγραφή
  4. Τί όμορφα! Μπράβο, κορίτσι μου, για όλα και κυρίως για τις χαρές που σου έχει χαρίσει αυτός ο μήνας!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφος πίνακας!
    Να χαρείς τα δώρα σου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ότι ήσουν τυχερή στο Scraps N Pieces το είχα δει και χαίρομαι για σένα γιατί μου άρεσε πολύ κ δημιουργία σου !!
    Να χαίρεσαι όλους τους αγαπημένους σου του Νοέμβρη !!!
    Και να σου πω Ρένα μου ότι μάτια σου βλέπουν απίστευτα όμορφα το Νοέμβρη !!! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ήσουν πάντα ένα όμορφο στολίδι στη μπλοκογειτονιά μας, ξέρεις ότι σε αγαπώ ιδιαίτερα,Όμορφος πίνακας, υπέροχα χρώματα φθινοπωρινά και βέβαια να χαίρεσαι τους Φθινοπωρινούς σου θησαυρούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ όμορφος πίνακας!
    να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύχρονο να είναι το blog σου και να είσαι μαζί μας με τις όμορφες δημιουργίες σου!!
    Να χαίρεσαι τα παιδιά σου και τα ανήψια σου!!!
    Ο πίνακας είναι πάρα πολύ όμορφος!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρόνια πολλά ... και όμορφα τα έργα σου, μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να χαίρεσαι όλους τους αγαπημένους σου, ΄Ρένα μου, και το φιλόξενο μπλογκοσπιτάκι σου να μας δείχνει τις όμορφες δημιουργίες του για πολλά πολλά χρόνια! Πολύ ωραίο το έργο σου και καλή επιτυχία να έχει. Να χαρείς και τα δωράκια της προηγούμενης συμμετοχής σου!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατ' αρχήν, χρόνια πολλά και καλά στους "γενεθλιούχους" σου. Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται. Και, σου εύχομαι καλή επιτυχία στον διαγωνισμό με το πολύ όμορφο έργο σου...
    Φιλιά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά και καλά σε όσους γιορτάζουν.
    Και πολυχρονο το μπλόκο σπιτάκι σου.
    Τα χρώματα του πίνακα σου, είναι τα αγαπημένα μου.
    Είναι υπέροχος.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρονια πολλα σε ολους και στο σπιτακι σου το φιλοξενω , ποσο χαιρομαι που σε γνωρισα λατρεμενη μου καλοριζικα τα καινουρια δωρα σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά στους αγαπημένους σου! Να τους χαίρεσαι Ρένα! Ο καμβάς σου είναι ένα όνειρο...τα χρώματα απίθανα και το embossing σου κάνει όλη την διαφορά! Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρένα μου να υποθέσω οτι το αγαπάς το φθινόπωρο, μιας και σου φέρνει όλο χαρές !! Για αυτό και το έφτιαξες λαμπερό με τα χρώματά σου και το χρυσό embossing!! Είναι πανέμορφο πραγματικά, μπράβο !! Ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες με την πρόκλησή μας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ακριβώς η εικόνα του φθινοπώρου.
    Έτσι ακριβώς είναι στα μάτια τα δικά μου
    μέσα στο μεγαλείο του.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάρα πολύ όμορφος πίνακας Ρένα μου!! Μπράβο!! Να χαρείς τα δωράκια σου και χρόνια πολλά για το υπέροχο μπλογκοσπιτάκι σου αλλά και για όλα τα πολυαγαπημένα σου πρόσωπα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάντα καλοτυχη σου εύχομαι. Ο πίνακας σου φθινοπωρινός και πολύ πολύ όμορφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)