Κυριακή, 11 Οκτωβρίου 2015

Ενας διαγωνισμός και μια αλλαγή χρήσης!


Καλημέρα φίλοι μου,
Βροχούλα σήμερα μα η μέρα είναι αρκετά ζεστή!
Eυτυχώς ο καιρός στην Ελλάδα ακόμα καλά κρατεί!

Πριν κάποιες μέρες η αξιέπαινη Αιρις  διοργάνωσε
ένα πολύ ενδιαφέρων διαγωνισμό το Αλλαξε το #2
στον οποίο και πήρα μέρος,όμως δεν έπρεπε να φανερώσω
τη συμμετοχή μου μέχρι τη λήξη του διαγωνισμού.
Οι συμμέτοχες ήταν όλες υπέροχες γι αυτό πηγαίνετε 
να τις δείτε θα πάρετε πολλές ιδέες και θα ξεσηκωθείτε 
για αλλαγές!
Η δική μου συμμετοχή ήταν μία θήκη για τις κόλλες
περιτυλίγματος  δώρων οι οποίες μου τσαλακώνονται
και ποτέ δεν τις βρίσκω όταν τις χρειάζομαι 


Αυτή λοιπόν τη θήκη τη έφτιαξα από ένα τασάκι από αυτά
που είχαν στις δημόσιες υπηρεσίες όταν επιτρεπόταν το κάπνισμα.


Παλαιότερα είχα φτιάξει ένα τραπεζάκι χρησιμοποιώντας 
τρία από αυτά τα τασάκια όπου θα δείτε κάνοντας κλικ: εδώ!
Το τραπεζάκι αυτό το βαρέθηκα και το χάλασα οπότε κάποια 
στιγμή θα αξιοποιήσω και τα υπόλοιπα κομμάτια του!

Ευχαριστώ πολύ όσους ψήφισαν τη συμμετοχή μου!
Ευχαριστώ όσους με επισκέπτεστε!
Φιλάκια σε όλους!!!



19 σχόλια:

  1. Ρένα μου, σε ευχαριστώ πολύ γι ατην παρθενική σου εμφάνιση στο διαγωνισμό. Θα μου μείνει αξέχαστη και για έναν ακόμα λόγο: κυνηγούσα την άλλη Ρένα μας ( που σε ψήφισε) ότι ψήφισε τον εαυτό της! αχαχαχχα! Είχα μπερδέψει τις Ρένες!
    Φιλάκια πολλά!

    (ήταν υπέροχη η αλλαγή σου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια φαντάζομαι τη Ρένα χαχα με έκανες και γέλασα χαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  2. Ωραίοοοοοο και εξαιρετικά χρήσιμο σε κάθε crafter!
    Και επίσης επικροτώ τη μεταβολή από προηγούμενη κατασκευή, μιας και ούτε οι ιδέες αλλά ούτε και τα υλικά έχουν όριο!
    Καλή εβδομάδα, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέξυπνη η αλλαγή του και τι καλύτερο από το να αποθηκεύσει τα χαρτιά που έτσι κι αλλιώς βόσκουν σε όλες μας δεξιά-αριστερά και τσαλακώνονται... Το έχεις τυλίξει με χαρτί ή το έχεις ζωγραφίσει ... δείχνει πολύ όμορφο το σχέδιο... Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω ζωγραφίσει Χριστίνα,φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  4. Ρένα μου άρεσε πάρα πολύ η αλλαγή χρήσης του "τασακίου"!!
    Γιαυτό και το ψήφισα!
    Η Αριστέα νόμιζε ότι ψήφισα τον εαυτό μου!!!!
    Είπα κι εγώ, τόσο τα έχασα από το τρέξιμο;
    Να είσαι καλά και περιμένω να δω τι θα κανεις τα άλλα τασάκια!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα γέλασα Ρένα μου φαντάζομαι την έκλπηξη σου αλλα και τη δική της χαχα την μπερδέψαμε

      Διαγραφή
  5. χαχα! Γελάω με την "παρεξήγηση" που έγινε με τις Ρένες!!! χαχα!!!
    Μπράβο, κορίτσι μου! Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή! Υπέροχη η αλλαγή και χρηστικότατη δημιουργία! (Μόλις τώρα είδα και στην άλλη ανάρτηση το τραπεζάκι που είχες φτιάξει! Εκπληκτικό ΚΑΙ αυτό!)
    Σε φιλώ πολύυυυυυυ! Καλό βραδάκι, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τη βρήκα πολύ έξυπνη μεταμόρφωση γι αυτό και την ψήφισα !!!
    Μπράβο και πάντα τέτοιες εμπνεύσεις !!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία η αλλαγή και πολύ χρηστική. Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλήθεια, πολύ έξυπνο να χρησιμοποιήσεις το παλιό τασάκι.
    Ωραία και πολύ χρήσιμη αλλαγή... μπράβο σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπορεί να μη σε ψήφισα αλλά ομολογώ ότι μου άρεσε η ιδέα σου και με προβλημάτισε στη βαθμολόγηση. Μπράβο Ρένα και για το τραπεζάκι....παρ' όλο που το χάλασες! Φιλιά......Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρένα μου είναι τέλειο και πολύ χρήσιμο γιατί είναι μεγάλο πρόβλημα το που θα φυλάμε τα χαρτιά περιτυλίγματος!! Και το ζωγράφισες κιόλας με φανταστικά σχέδια!! Μπράβο!! Είδα και το τραπεζάκι που είχες φτιάξει και μου άρεσε πολύ!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραια η μεταμορφωση του Ρενα μου αφου τελειωσε η χρήση του σαν τασακι... ηταν η ωρα να προσφέρει τις υπηρεσίες του και σαν χωρος για τα χαρτια περιτυλίγματος.. που βρήκαν τον χώρο τους..ωραια και τα χρωματα του να περνας ομορφα.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό ήταν πραγματικά έξυπνη μεταμόρφωση!! Μάλιστα όταν είδα το δικό σου έψαχνα κάτι παρόμοιο να βάλω τα δικά μου. Πάντως και εγώ δε μπορούσα να καταλάβω αν το έχεις ζωγραφίσεις ή είναι χαρτί και είδα το σχόλιο στην Χριστίνα. Μπράβο σου!! Καλή εβδομάδα Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πρωτότυπη η ιδέα σου!το αξιοποίησες καταλλήλως το τασάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόλη όμορφη η μεταμόρφωση μπραβο σου !!!!
    και το τραπεζη τελεια ....
    καλη εβδομαδα ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)