Πέμπτη, 3 Σεπτεμβρίου 2015

Επιστροφή από το καλοκαίρι του 2015!

Τσα!!!
Σας έλειψα λιγάκι;
Μια στάλα;
Εστω και ψεύτικη.
Σαν αυτή που ζωγράφισα να στάζει από τη χαλασμένη βρυσούλα,
που χρωμάτισα με ακρυλικά και μανό.



Και άλλη μία πιο κιτρινούλα.


Και ένα εξάρτημα βρυσούλας.


Και όλα μαζί δημιούργησαν αυτή τη σύνθεση.


Ετσι τα βρήκα αυτό το καλοκαίρι.


Ζωγράφισα και μια πετρούλα,που την αφαίρεσα από
το βυθό της θάλασσας και τον πρόσθεσα πάνω της.


Κάπου εδώ.


Σας καλωσορίζω στις καλοκαιρινές μου αναμνήσεις. 


Που άρχισαν έτσι.


Και τέλειωσαν κάπως έτσι.


Εμένα πάντως μου λείψατε πολύ!!!!!


Καλό Φθινόπωρο!!!


20 σχόλια:

  1. Όμορφες καλοκαιρινές στιγμές αποτυπωμένες που έγινανα αναμνήσεις!
    Καλό φθινόπωρο να έχουμε Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφα ξεκίνησε το Καλοκαίρι σου Ρένα μου και όμορφα τελείωσε αν κρίνω από τις φωτογραφίες.
    Η σύνθεση με τις βρύσες πολύ εμπνευσμένη.
    Καλό Φθινόπωρο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα που τα έφτιαξες!
    Πολύ χαρούμενα.
    Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι και Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή επάνοδο και καλό φθινόπωρο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ ...τη όμορφα που έγιναν οι βρυσουλες ..τελεια ..
    και το welocme που ομορφο ...
    Μας έλειψες ,μας έλειψες .. και η ανάρτησης η δημιουργιες σου ...
    κάλο μηνά ...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη σεζον Ρενα... Φαινεται απο τις αναμνησεις σου πως περασες υπεροχα κ δημιουργικα...Ευχαριστουμε που το μοιραστηκες μαζι μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό Φθινόπωρο Ρένα μου.
    Καλή δύναμη σε όλους μας.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς την και ας άργησες, ξέρω ότι τις γέμισες τις μπαταρίες τόσο ώστε...βρε αθεόφοβη δεν άφησες ήσυχες ούτε τις..βρύσες;Σου λέω μία γλυκιά καλημέρα, σου κάνω αγκαλίτσα και ένα Αχτιδένιο φιλάκι πάντα για μία καλή και δημιουργική φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλο Φθινοπωρο Ρενα μου να εχεις!!!!!!Οι βρυσούλες τελειες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς βρεθήκαμε Ρένα. Καλό φθινόπωρο να έχουμε.Οι βρυσούλες απίθανες!! και εμπνευσμένες!!!
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι έξυπνη σύνθεση Ρενάκι!!! Καλό φθινόπωρο κι από εμάς!!!! Ήρεμο και πολύ πολύ δημιουργικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό φθινόπωρο, Ρένα μου!!!!
    Καλέ, τί ωραία που σκέφθηκες να εκμεταλλευτείς τις βρύσες!!!!
    Τελικά, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δεν πετάμε τίποτα!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλως μας ήρθες παλι εδώ.. με τις χρωματιστες βρυσούλες σου και με τις καλοκιαρινες αναμησεις παραμασχαλα... θα χρειαστουν οταν ο καιρος χαλάσει. να τις θυμασια... να περνας ομορφα .. φιλακιαααα!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλο φθινοπωρο Ρένα μου !!! πολύ έξυπνη η κατασκευή σου με τις βρύσες !!και οι φωτο σου φανταστικε΄ς .Να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό φθινόπωρο και σε σένα, Ρένα μου.
    Κι' εμένα μου έλειψε πολύ η γειτονιά μας με την τόσο μεγάλη απουσία μου.
    Τι όμορφα που έφτιαξες και συνέθεσες τα "παλιοπράγματα" που λέει και η Ρένα!!! Αγνώριστα και πολύ διακοσμητικά.
    Άντε, να μαζευτούμε και να τα λέμε όπως παλιά. Μακάρι... Οι δοκιμασίες που περνάμε θέλουν παρέα και χουχούλιασμα!
    Φιλιά πολλά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό φθινόπωρο, Ρένα μου!!! Οπως πάντα, απίστευτες οι καλοκαιρινές ανησυχίες σου!!! Καλή εβδομάδα !! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα και καλό Φθινόπωρο!
    Σήμερα-αύριο θα δώσω παράταση στο Άλλαξέ το γιατί δεν είσαι η μόνη που πιέζεται χρονικά. Οπότε, έχε το νου σου!
    (κι εγώ δεν έχω κάνει ακόμα τη δική μου εκτός συναγωνισμού συμμετοχή ! αχαχαχαχα!)
    Φιλιά και καλώς σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ω!χριστε μου τι σκεφτηκες χαχαχαα αλλα οι βρυσες εγιναν αγνωριστεεες !!!!!!!!μ`αρεσουν...
    Να εισαι καλα Ρενα μου κ να εχεις παντα καλλιτεχνικες ανησυχιες.
    Καλη βδομαδαααα και καλη σεζον να εχουμεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βρε που είσαι εσύ???? Welcome back λοιπόν! Πόσο μ αρέσουν οι άνθρωποι που βλέπουν τέχνη ακόμη και στα πιο απλά καθημερινά πράγματα ακόμη και σε πράγματα χρηστικά που δεν μπορείς να τα δεις αλλιώς. ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ η ιδέα να ζωγραφίσεις τις βρύσες!!!! Τέλειες και ελπίζω να σε έχουμε πιο συχνά κοντά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)