Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2015

Ταξίδι στο χρόνο με το δεύτερο βιβλίο της Αντιγόνης μας!

Γεγονότα που καταγράφονται στην ιστορία συμβαίνουν
αυτές τις μέρες στη χώρα μου!
Δεν θα κρίνω τώρα αν οι αποφάσεις που πάρθηκαν είναι σωστές ή όχι,
αυτό θα το κρίνει ο χρόνος.
Εγώ έκανα το χρέος μου και πήρα για πρώτη φορά μέρος σε δημοψήφισμα!

***

Μετά, πήγα ένα ταξίδι 320 μίλια μακριά!


Ταξίδεψα στο χρόνο,στο πριν, που φαντάζει τόσο παλιό πια
 και ας μην είναι. Στη χαμένη αθωότητα!
Είδα ξανά τη γιαγιά μου να κουβεντιάζει με τη μαμά μου
και να διηγούνται ιστορίες μιας παλιάς κακόφημης γειτονιάς  
που κάποτε υπήρξε το επίκεντρο των πιο σκανδαλώδη συζητήσεων 
κι εμένα μικρή να κρυφακούω με δέος!
Ταξίδεψα σε μια εποχή που δεν υπήρχαν τα παράθυρα των καναλιών
αλλά τα παραθυρόφυλλα των σπιτιών, ολάνοιχτα, όπου άνθρωποι απλοί
μοιράζονταν τα νέα αναμεταξύ τους! 
Στο ταξίδι αυτό τα συναισθήματα πολλά, ελπίδα, θλίψη, αγωνία...
...μεγάλη αγωνία που σε κάνει να θες γρήγορα να φτάσεις στον
προορισμό!

Και αφού ταξίδεψα και τα 320 μίλια σκέφτηκα, πως τα εγγόνια μας
και τα δισέγγονα μας το μόνο που θα ακούνε από τις γιαγιάδες τους
θα είναι νούμερα,χρήματα,οικονομικά...
...ίσως λοιπόν, μια γιαγιά Αντιγόνη να υπάρξει μέσα στα σπίτια
ακόμα ακόμα και στα σχολεία και να εξιστορεί σε αυτά τα παιδιά πως 
υπήρχε κάποτε μια εποχή που οι άνθρωποι ζούσαν..........

Στο δικό μου σπίτι πάντως θα μείνει για πάντα!
 Αντιγόνη Καρμέλα Σώρρου σε ευχαριστώ από καρδιάς!

                                                                                                                               




10 σχόλια:

  1. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζι σου φιλη μου γαι την γραφή της φιλης μας.. Αντιγονης.. το εχω διαβασει και έχω ταξιδέψει στις εποχές της και στις εικονες της που τις βλέπεις διαβαζοντας το... να είσαι καλα και ας ταξιδευουμε με ανα βιβλιο οποτε μπορουμε... μας κανει καλό.... φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι ένα θαυμάσιο παρεάκι φίλη μου. Το "ρούφηξα" κυριολεκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλή επιτυχία, και πάλι στην Αντιγόνη Σώρρου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία παρουσίαση του βιβλίου.
    Θα το εχω στα υπ' όψιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν το έχω διαβάσει αλλά πρέπει να είναι θαυμάσιο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Très important , la transmission des ainés envers les jeunes. Icic aussi en France, les temps sont durs pour beaucoup d'entre nous. Bien sûr, il y a les privilégiés qui prient pour avoir toujours plus et ceux qui crèvent de faim. Je suis plus près de ceux là. De pareils temps vont à la catastrophe et tous ces systèmes capitalistes s'effondreront un jour. Je te souhaite, malgré tout, un bel été.
    Je t'embrasse.

    Roger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α, τί όμορφα!
    Δεν την γνωρίζω, μα μέσα από τα λόγια σου είναι προφανές πως πρόκειται για έναν υπέροχο άνθρωπο!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)