Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Μια ξεχωριστή κάρτα για ένα ξεχωριστό γάμο!


Μ' αρέσει να φτιάχνω ευχετήριες κάρτες για να συνοδεύουν
τα δωράκια μου,αυτή τη φορά όμως ήταν για εξαιρετική περίπτωση.
Ηθελα να φτιάξω μια κάρτα διαφορετική από αυτές που φτιάχνω συνήθως.
Ετσι άρχισα να ψάχνω στο διαδίκτυο και κατέληξα να εμπιστευτώ ένα
blog που παρακολουθώ πολύ καιρό και πραγματικά μαγεύομαι κάθε φορά
από τις υπέροχες δημιουργίες της κατόχου του:

Και είχα δίκιο οι κάρτες της με ενέπνευσαν και έτσι κατέληξα
στο δικό μου δημιούργημα:


Ξετρελάθηκα με το πλέξιμο που έκανε στη ράχη της!


Προσπάθησα κι εγώ, εντάξει δεν είναι ακριβώς το ίδιο,αλλά
κάτι κατάφερα!



Ο λόγος που ήθελα η κάρτα μου να είναι ξεχωριστή,είναι
πως παντρεύτηκε ο βαπτιστήρας μου!


Χρησιμοποίησα όσες τεχνικές ήξερα, αλλά και όσες δεν ήξερα!


Δεν ξέρω αν τα κατάφερα περιμένω εσάς να μου πείτε!

Φιλάκια πολλά!
Και στα δικά σας οι ελεύθεροι!


20 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!
    Μου αρέσει πάρα πολύ!!!!! Μπράβο!!!
    Καλή βδομάδα!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιδιαίτερη και και πανέμορφη η κάρτα σου!! Μπράβο σου!!
    Ευτυχισμένος να ειναι ο βαπτιστήρας σου!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τίίίί λεεεεες τώώώώρα???????!!!!!
    1000 μπράβο, Ρένα μου!!!!
    Είναι όνειρο η κάρτα σου!!!! Μου άρεσε τρελά!!! Και έχω μεγάλη αδυναμία στις χειροποίητες κάρτες, οπότε να ξέρεις... φαίνεται όόόλη η δουλειά που έριξες!!!!
    Να ζήσουν τα παιδιά! Κάθε καλό στη ζωή τους!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάπου έχω αρχίσει να ψάχνομαι και εγώ για κάρτες !! Επειδή έχω δει και άλλες δικές σου πολύ όμορφες έχω να σου πω ότι αυτή ξεπέρασε κάθε προσδοκία!!!! Εχεις δίκιο είναι μοναδική για τον γάμο του βαφτιστήρα σου !!! Να ζήσουν !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία που τα λες βρε πουλάκι μου! Άντε εγώ να κάνω κάτι τέτοιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι καταπληκτική, μπράβο!
    Να ζήσουν ευτυχισμένα και αγαπημένα τα παιδιά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Που είναι το σχόλιό μου !!!! Εγραφα ότι έχω δει και άλλες κάρτες σου μα αυτή είναι τέλεια !!! Ευχαριστούμε για το λινκ !!1 Θα την κάνω γιατί είναι μοναδική !!! Να ζήσουν , δεν θυμάμαι τι άλλο έγραφα !!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφη και ρομαντική όπως πρέπει για την περίσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αγαπημενη μου Ρενα!!Δεν σε ξεχνω!ο χρονος μου στη μπλογκογειτονια εχει μειωθει παρα πολυ γι αυτο δεν αφηνω σχολια στο σπιτακι σου!σε ευχαριστω για τα λογια σου!
    Η καρτα σου ειναι εξαιρετικηηηη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη η κάρτα σου..... ανεκτίμητης αξίας μια και είναι από τα χέρια της Νονάς!!!!! Να σου ζήσει!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μερσι για τις ευχες! και στα παιδιά σου!!
    να σου ζήσει ο βαπτισιμιός!! παντα γερός και δυνατος να είναι καλορίζικος!! να ζήσει κι η νύφη , βεβαίως!
    θαυμάσια η κάρτα σου.. και το κυριώτερο, κρύβει ΠΟΛΛΗ αγάπη!! πάντα χαρές Ρένα μου!!! μακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ♬✿゚。ه
    Super original e sofisticado.

    Bom fim de semana, com tudo de bom!
    Beijinhos.
    ╰╮✿
    ✿✿ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτική η κάρτα σου Ρένα μου.
    Να ζήσουν τα παιδιά.
    Εγώ δεν ασχολούμαι με αυτό το σπορ, αλλά μαζεύω κάρτες, ιδίως χειροποίητες.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφη και μοναδική η κάρτα σου Ρένα μου!! Να ζήσουν τα παιδιά, πάντα χαρές!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πραγματικά ξεχωριστή η κάρτα σου!
    Μου άρεσε πολύ.
    Να ζήσουν τα παιδιά, πάντα αγαπημένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα και καλό μήνα. Ελπίζω να σε βρίσκω καλά. Μου λείψατε.
    Αν θέλεις , διάβασε αυτό
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2015/07/blog-post.html

    πολύ όμορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απίθανη η κάρτα, Ρένα!! Ιδιαίτερη, ξεχωριστή και μοναδική! Να ζήσουν τα παιδιά και να'ναι πάντα καλά!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)