Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2015

Τα παπάκια στη σειρά πως χορεύουνε τρελά!



Αργησα λίγο να κάνω ανάρτηση αλλά τώρα θα σας αποζημιώσω
με πλεχτά με το βελονάκι παπάκια που τα ανακάλυψε η μαμά μου 
ξεχασμένα σε ένα συρτάρι,τα ένωσε και μου τα έφερε. Παρ' τα 
μου λέει, εσύ θα τα βάλεις στο internet και έτσι δεν θα πάνε χαμένα.
Χαλάω εγώ χατίρια. πλεχτοβελονούδες μου πάρτε ιδέες:


Η μύτη τους από σπασμένη χτένα!


Ιδού και η ένωση!


Από μέσα γεμισμένα με βαμβάκι για να στέκονται!


Και μια και ο καιρός είναι για εξορμήσεις λέω να σας πάω
 να δείτε περισσότερα ζωάκια  εδώ


Και μια φωτογραφία από τις μίνι διακοπές μου
για να σας ευχηθώ: 

Καλό Καλοκαιρινό Μήνα!

Και να σας προτρέψω να γεμίσετε τις παραλίες μας, σας περιμένουν!

Φιλάκια καλοκαιρινά!!!

20 σχόλια:

  1. Έλα μωρέέέ!!! Τί γλυκούτσικα παπάκια!!!
    Πολλά μπράβο στη μανούλα!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πρωτότυπα τα πλεκτά παπάκια! Αλλά και η βόλτα σου στο ζωολογικό πάρκο υπέροχη!!! Καλά μπανάκια, Ρένα μου...αφού ξαναφτιάξει ο καιρός!!! Κι εγώ μέχρι προχθές έκανα παρ' όλο που ήταν αρκετά κρύα η θάλασσα.
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλύκα οι παπίτσες!!!!
    Καλό καλοκαίρι Ρένα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφα τα παπάκια!
    Καλό Καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ❤ه° ·.
    Lindos e muito decorativos.

    Ótimo fim de semana cheio de alegria e muita saúde!
    Beijinhos.
    ♩♫ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα παπιά Ρένα μου ιδέαν δεν έχω πως γίνανε !!Ομορφα είναι όμως!!
    Καλό καλοκαίρι με την αγάπη και τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα τι να πω εγώ... πως δεν μ'αρέσουν? Θα'ναι ψέμα. Το άθλημα με τα πλεκτά πουλιά δεν το κατέχω, αν και στο παρελθόν, στα πολύ νεότερά μου ασχολιόμουν με το βελονάκι. Φιλιά και καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ χαριτωμένα!! Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα έγιναν τα παπάκια σου!!!!
    Καλό καλοκαίρι!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τη όμορφα παπάκια Ρενα μου !!! τελεια
    καλή εβδομαδα ...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα είναι!!!καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα παπάκια χαριτωμένα και γουστοζικα,θυμίζουν μια εποχή που όλες σχεδόν οι πλεκτριες αχολούνταν μαζί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλα πολυ ομορφα τα πτηνα και οι μινι διακοπες σου αναζωογονητικές φανταζομαι Ρενακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γλύκα τα παπάκια σου, Ρένα!! Να'σαι καλά, να περνάς ακόμη καλύτερα!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφα που είναι τα παπάκια!! Καλό καλοκαίρι Ρένα μου και να περνάς πάντα όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)