Τετάρτη, 29 Απριλίου 2015

Για να υποδεχτούμε το Μάη!


Φτάνει πια ο χειμώνας, ας ανοίξουμε τις πόρτες μας 
τα παντζούρια μας και τα σπίτια μας και ας αφήσουμε
τον ήλιο τη ζεστασιά και τη μαγεία της άνοιξης  να 
εισχωρήσει στις καρδιές μας!!!


Για να γίνει όμως αυτό πρέπει να αρχίσουμε από την αλλαγή
διακόσμησης στους χώρους μας,με μικρές πινελιές στην αρχή 
για να ανέβει και το ηθικό μας!


Ενα τριαντάφυλλο κομμένο από τη γλάστρα μας και
χαρισμένο σε όλους σας  με πολύ αγάπη!!!
Ετσι για να σας δώσω το έναυσμα να αρχίσετε να δείχνετε
τις ανοιξιάτικες ετοιμασίες σας, να ανέβει η διάθεση,
να ξεσηκωθούμε και να ξεσηκώσουμε...

Φιλάκια πολλά!!!
Καλή Πρωτομαγιά!!!



27 σχόλια:

  1. Αχ ναι!! φτάνει ο χειμώνας. Άνοιξη μύρισε!! Ευπρόσδεκτο το τριαντάφυλλο μαζί με τις αλλαγές στο σπίτι μας και κυρίως την αλλαγή στην ψυχή μας. Να διώξουμε την μαυρίλα και να αφήσουμε τα χρώματα και τη χαρά να μας κατακτήσουν!! Καλή πρωτομαγιά!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφη ανάρτηση για να υποδεχτούμε τον Μάη!! Καλό μήνα να έχεις φίλη μου με πολλά χαμόγελα και δημιουργίες!! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέ τό καλό νά έρθη ο Μάης Ρένα μου!!
    Πανέμορφα τά τριαντάφυλλά σου!!!
    Καλή Πρωτομαγιά!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα με χαμόγελα!!!
    Πανέμορφο το τριαντάφυλλο!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί όμορφο τριαντάφυλλο!!
    Καλή Πρωτομαγιά, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίο τριαντάφυλλο !!!!!!!
    Με το καλό να υποδεχτείς το Μάη !!!!!!!!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Bonjour,

    Je suis absolument sous le charme de l'arrivée de Demoiselle Printemps qui s'installe partout, donc effectivement ouvrons les portes et les fenêtres et laissons entrer la vie !

    Très joli petit billet...
    ❀ Gros bisous ❀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ώρα για ανανέωση..... φτάνει πια η μούχλα του χειμώνα!!!!! Καλό μήνα, ευωδιαστό και χαρούμενο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα μου καλό μήνα να έχουμε ανθοστόλιστο και βολικό σε κάθε τι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν διαφωνώ καθόλου Ρένα μου , για να μπει η άνοιξη στις καρδιές μας θέλουμε και κάποιες φωτεινές αλλαγές !!!Τριαντάφυλλο πανέμορφο !!!Καλή και όμορφη Πρωτοιμαγιά !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Πρωτομαγιά Ρένα μου!!
    Από εδώ και στο εξής, μόνο χρώματα και αρώματα επιθυμούμε!!!!
    Το τριανταφυλλάκι σου έχει το αγαπημένο μου χρώμα!!!

    Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου!! :)**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ έχω ξεσηκωθεί!!! :))
    Καλή Πρωτομαγιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή πρωτομαγιά και καλό μήνα!!!!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα να έχεις, όμορφο και πολύ δημιουργικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα, Ρένα μου!!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλο και μηνά Ρενα μου !!!
    πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα, Ρένα μου, με πλούσια αρώματα και λαμπερά χρώματα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρένα μου καλό και ευωδιαστό μήνα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά Ρένα μου, με υγεία, χαρά και πολλές δημιουργίες!!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολυχρονη και παντα χαμογελαστη ομορφια μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επιτέλους λίγες ζέστες Ρένα μου, γιατί είχαμε κουραστεί πια με τόσο κρυο! Καλό μήνα, δημιουργικό και χαρούμενο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Wonderfull, greeting from Mons in Belgium
    http://louisette.eklablog.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)