Τετάρτη, 25 Φεβρουαρίου 2015

Αξιοποιώντας άχρηστα αντικείμενα!


Σήμερα πήγα για καφέ στο σπίτι μιας φίλης μου
η οποία πριν λίγο καιρό μου είχε δώσει τρία βαζάκια
και μερικές χαρτοπετσέτες για να τις τα μεταμορφώσω 
με την τεχνική του decoupage!
Είχα ξεχάσει να τα φωτογραφίσω για να σας τα δείξω
έτσι λοιπόν τώρα που τα είδα να μου ποζάρουν όλα μαζί
σε μια όμορφη γωνιά άρπαξα την ευκαιρία και αποθανάτισα
τη στιγμή!


Δείτε τα και ένα ένα ξεχωριστά!


Να μη μείνει παραπονεμένο και το καπάκι! 






Είδατε πως μπορείς να στολίσεις μια γωνιά με αντικείμενα
που άλλοι θα πέταγαν στα σκουπίδια!

Ελπίζω να σας άρεσαν!
Φιλάκια πολλά!!!

30 σχόλια:

  1. Ονειρεμένα έγιναν Ρένα μου!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ τι όμορφα! Μήπως έχεις και οδηγίες να μας δώσεις για αυτή την τεχνική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τριανταφυλλένια θα βρεις πολλές οδηγίες στην ενότητα tutorial που θα βρεις πάνω πάνω,μετά την επικεφαλίδα!

      Διαγραφή
  3. Ωραίες η δημιουργιες σου Ρενα μου !!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ασφαλως και μου άρεσαν!!!!!!!!!!!
    Καλό ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει που "ελπίζεις" να μας άρεσαν!!!
    Πλάκα κάνεις, ε????!!!
    Είναι sssssssssssuper!
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και βέβαια δεν πετάμε τίποτα και τα αξιοποίησες με το καλύτερο τρόπο , ρομαντικά και πανέμορφα!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και φυσικά μας αρέσουν.... και φυσικά δεν πετάμε τίποτα, αρκεί να πέσουν σε χέρια σαν τα δικά σου!!!! Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εκανες μια πολύ όμορφη γωνίτσα ακόμη πιο όμορφη με τις ρομαντικές δημιουργίες σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε όχι και σκουπίδια, κοτζάμ βάζα!!
    Εμένα και στον πάγκο της κουζίνας θα μου έφτιαχναν τη μέρα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είχες αμφιβολία ότι θα μας αρέσουν ??
    Η γωνιά έγινε απίθανη με τα "σκουπίδια" !!!!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πανέμορφα.ταιριάζουν ολα απόλυτα μεταξύ τους. Αχ και αυτο το αγγελάκι..καταπληκτικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φαντάζομαι τι όμορφα διακοσμημένο το εχεις το σπίτι σου! Κάθε τι είναι τόσο προσεγμένο σε σένα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σπίτι αυτό είναι μιας φίλης Αχτίδα μου και το έχει φτιάξει η ίδια με πολύ γούστο και μεράκι εγώ μόνο τα βαζάκια της έφτιαξα.

      Διαγραφή
  13. Πάρα πολύ όμορφα!!!!φυσικά δεν πετάμε τίποτα!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλα το καπακι ηρθε και εκατσε........"κουτι"..........μπραβο για στα χερακια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τόσο ρομαντική η γωνίτσα της φίλης σου, Ρένα μου!!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτικά τα έκανες Ρένα μου και η φίλη σου τα έχει στολίσει θαυμάσια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα να έχεις ,με υγεία και όμορφες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραία έγιναν!
    Έχω ένα ίδιο βάζο και ζηλεύωωωωω!!!

    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάρα πολύ ρομαντικά Ρένα μου!! Μου αρέσουν γιατί είναι όμορφα διακοσμημένα (τα βάζακια εννοώ) χωρίς να είναι παραφορτωμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πραγματικά υπέροχα Ρένα μου!!! Συγχαρητήρια θερμά!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μπραβο, καλόν ειναι να μην πετάμε τίποτε... τη σήμερον ημέρα!!
    μακια Ρένα, αστέρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)