Πέμπτη, 5 Φεβρουαρίου 2015

Δύο πινακάκια για τους χαρταετούς της καρδιάς μας!


Δεν ξέρω αν είμαι τελευταία καταϊδρωμένη πάντως είμαι
για να προλάβω να πετάξω κι εγώ τους δικούς μου χαρταετούς! 


Το πρώτο μου πινακάκι (25Χ30 μικτές τεχνικές) δημιουργήθηκε ως εξής:


Είχα βγάλει μια φωτογραφία που μου άρεσε πολύ,γι αυτό
την τύπωσα και μετά έκανα μεταφορά εικόνας πάνω στο καμβά!
Στη συνέχεια της άλλαξα τα φώτα,πάστες ακρυλικά και κάθε λογής 
τεχνική άρχισαν να χορεύουν πάνω της. Έβαλα και έναν αετό να 
ξαποστάσει λίγο από το δύσκολο ταξίδι του να ανανεωθεί να πάρει
δυνάμεις και μετά....μετά να μην τον σταματήσει τίποτα και κανείς!
Ν' ανέβει τόσο ψηλά όσο του αξίζει !!!


Το δεύτερο πινακάκι (25Χ30 ακρυλικά)


Οι αετοί μας πετάνε! Ολοι! Ψηλά και σταθερά!

Γιατί όλοι μαζί μπορούμε!!!



Φιλάκια πολλά!!!

26 σχόλια:

  1. Είναι και τα δύο Θαυμάσια!!!!! Σε ευχαριστώ που πέταξες και εσύ τους χαρταετούς σου για αυτό τον υπέροχο σκοπό..... τελευταία πάντως δεν ήρθες, υπάρχουν πολλά ακόμη!!!! Τα φιλιά μου Ρενάκι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα και τα δύο!!!
    Όλοι μαζί μπορούμε να προσπαθήσουμε για κάτι καλύτερο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλοταξιδοι!υπεροχοι ειναι!!!και οχι δεν ηρθες τελευταια....υπαρχουν πολλοιιιιιιιιιιι ακομα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και οι δύο είναι υπέροχοι, Ρένα!
    1000 μπράβο!
    (Ειδικά τον πρώτο, δεν χορταίνω να τον κοιτάω!)
    Καλοτάξιδοι να είναι!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπραβο Ρενα μου !!!! είναι πολύ όμορφα οι
    πινάκες ..καλοτάξιδο ...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με κατέπληξες όπως πάντα, χαίρομαι που θα τους δω από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου Ρένα μου!
    Καλοτάξιδες να είναι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να είσαι καλά Ρένα μου!!!!!!!
    Υπέροχα τα πινακάκια σου!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και τα δυο σου έργα είναι υπέροχα, να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω και τα δυο μου αρέσουν αλλά λίγο όσο πατάει το γατάκι το πρώτο έργο σου αφού του άλλαξες και τα φώτα !!!!
    Φιλάκια πολλά Ρένα μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα τα πινακάκια σου και με καταπληκτικά χρώματα !!!!
    Καλοτάξιδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφα καδράκια!!
    Πίστεψέ με δεν θα είσαι εσύ η τελευταία και καταϊδρωμένη!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφοι και οι δύο με έντονα και χαρούμενα χρώματα!!
    Καλοτάξιδοι να είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφα καί τά δύο καδράκια σου Ρένα μου!!
    Εχω εντυπωσιαστεί!!!Γειά στά χεράκια σου!!Μπράβο σου!!
    Καλοτάξιδα νά είναι!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλοτάξιδοι οι χαρταετοί σου Ρενάκι μου!!! Πολύ όμορφα τα καδράκια σου!!! Εύχομαι να έχεις ένα όμορφο και δημιουργικό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφα και τα δύο!!!!καλοτάξιδοι!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ...ειναι Πανεμορφα..σε φιλω Ρενακι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα καδρακια σου υπεροχα και τα δυο! Μπραβο!
    Καλοπουλητα!
    Καλο σου βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ομορφα και χαρούμενα τα πινακάκια σου, Ρένα!!! Σίγουρα θα χαρίσουν χαμόγελα στα παιδικά μουτράκια!!! Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφα πινακάκια!!! Ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας! Αν θέλεις, πέρνα μια βόλτα κι από δω: http://plektomaniac.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλώς σε βρήκα. Ας είναι καλοτάξιδοι και οι δικοί σου χαρταετοί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καταπληκτικά έργα Ρένα μου!!! Καλοτάξιδοι οι χαρταετοί σου!!! Καλή σου μέρα, πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Aς πεταξουν και οι ομορφοι δικοί σου χαρταετοί ψηλα μαζι με τους αλλους Ρένα μου ... καλοτάξιδοι.. να εχεις μια ομορφη εβδομαδα.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)