Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2015

Αλλαγές σε έπιπλα με chalky paint!

Ξεκινάω τον καινούργιο χρόνο με αυτή την ανάρτηση
και σας εύχομαι καλή και δημιουργική χρονιά,χωρίς άσχημα
γεγονότα στο παγκόσμιο χάρτη αλλά και στη δική μας μικρή
μα τόσο γλυκιά κουκίδα την Ελλαδίτσα μας!

***
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις όμορφες ευχές σας
και τα υπέροχα σχόλια σας που με κρατούν σε αυτόν
 τον χώρο πέντε ολόκληρα χρόνια και πάμε για τον έκτο!!!

***
Αυτή τη φορά έκανα τις αλλαγές μου σε δύο
επιπλάκια χρησιμοποιώντας chalky paint!
Για όσους δεν το ξέρουν είναι μπογιά με βάση
την κιμωλία και πιάνει παντού χωρίς να χρειάζεται
αστάρι, η οποιαδήποτε επιφάνεια!


Το έπιπλο που βλέπετε ήταν από άσπρη μελαμίνη.


Για το σχέδιο χρησιμοποίησα στένσιλ.


Το σκαμπό που βλέπετε δίπλα του,ήταν μαύρη λάκα
και το μαξιλαράκι από μαύρο γκρι ριγέ ύφασμα.


Δύο εντελώς ανόμοια έπιπλα έγιναν ένα όμορφο σετάκι 
 για την κρεβατοκάμαρα!


Συμφωνείτε;;;



37 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφα τα έπιπλα που έβαψες και το στένσιλ ήταν εξαιρετική επιλογή! Την επόμενη φορά θυμήσου να βγάλεις και φωτογραφίες πριν την αλλαγή. Τη μπογιά την έφτιαξες εσύ ή αγόρασες το αυθεντικό chalk paint της Sloan? Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγγελική μου έχεις δίκιο από κεκτημένη ταχύτητα το ξέχασα.
    Η μπογιά είναι της viva.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά Ρένα μου γεμάτη από ότι εσύ επιθυμείς!!! Την συγκεκριμένη μπογιά δεν την ήξερα βλέπω όμως πως σε συνδυασμό με ικανά χέρια δίνει άψογο αποτέλεσμα!!!! Καλές δημιουργίες και αυτή την χρονιά!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά,καλή χρονιά με υγεία και όμορφες δημιουργίες να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Ρένα μου!!
    Καλή χρονιά!!!Πολύ όμορφο τό αποτέλεσμα της αλλαγής!Διάλεξες ωραίο χρώμα καί υπέροχο σχέδιο σέ στένσιλς!Εδεσαν τόσο όμορφα τό σκαμπώ μέ τό έπιπλο!Μπράβο σου!!!Ζωγράφισες πάλι!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ω, πολύ όμορφο το σετ που δημιούργησες!
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    Δεν την γνώριζα την μπογιά αυτή!
    Καλή χρονιά να έχεις!
    Φιλιά πολλά, γλυκά και... χιονισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα,
    Ευτυχισμένο και δημιουργικό το 2015.
    Αν και η δημιουργία σε σένα είναι περισσότερο από αρκετή...
    Υπέροχα τα έπιπλά σου
    Η μπογιά αυτή θέλει και λούστρο ή
    είναι καλή και μόνη της;
    Ευχαριστώ
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
      Η μπογιά έχει ματ αποτέλεσμα κανονικά δεν θέλει λούστρο και δεν το έχω δοκιμάσει για να σου πω αποτελέσματα.

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονια Ρενα μου !!!!!!,με υγεια ,αγάπη και ευτυχία !!!
    πολύ όμορφη η πρώτη σου ανάρτηση για φέτος
    μπήκες δυνατά με μια όμορφη δημιουργία
    τελεια έγινε το έπιπλα....πολλα φίλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά με όμορφα δημιουργήματα Ρένα μου ,δεν γνωρίζω καν το chalky pain καθόλου αλλά θα μου είναι πολύ χρήσιμο , έχω και εγώ βαψίματα...
    Πολύ γλυκό χρώμα !!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραιο ποδαρικό στην νέα χρονιά με μια διαφορετική κι όμορφη δημιουργία. Είναι ωραιότατο το ματ όπου για όπου και να προορίζεται αλλά περισσότερο για την κρεβατοκάμαρα, χωρίς την γυαλιστερή αντανάκλαση από την τηλεόραση, επισης υπέροχο το χρώμα, χαλαρωτικό !

    Καλή κι ευλογημένη Χρονιά Ρένα μου!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Ρένα!!!
    Μου αρέσει πολύ το χρώμα που διάλεξες καθώς επίσης και ότι το "στόλισες" με το στένσιλ!!! Έδεσε πολύ ωραία και με τα πομολάκια! Είναι αυτά που είχε αρχικά το έπιπλο ή τα έβαψες/αντικατέστησες με άλλα;;
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνρα μου τα πομολάκια είναι αυτά που είχα διαλέξει στην αρχή για το συγκεκριμένο έπιπλο οπότε άφησα τα ίδια.

      Διαγραφή
  12. Καλη χρονια. Φανταστική η μεταμόρφωση. Τελικά αυτή η μπογιά οντως κάνει θαυματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά Ρένα. Το αποτέλεσμα θαυμάσιο! Ξετρελάθηκα και θα κάνως κι εγώ σε κάτι που θέλω αλλαγή. Να είσαι καλά με την ιδέα που μου έδωσες. Καλή σου μέρα.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλη χρονια κοριτσακι απιστευτο και πολυ ομορφο χρωμα , θα σου ζητησω οδηγιες ειναι τελεια και τα δυο αλλα τι λεω με τετοιο καλλιτεχνη δημιουργό !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου δεν κάνεις καμιά προετοιμασία απλά βάφεις με το πινέλο αν θες μετά να φαίνεται παλιό τρίβεις λίγο σε μερικά σημεία με ένα ψηλό γυαλόχαρτο,είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις άλλωστε το σπίτι σου δεν στερείτε από καλλιτέχνες!!!

      Διαγραφή
  15. Πλάκα κάνεις ότι έφτιαξες κάτι τέτοιο?! Είναι θαυμάσια! Γεια στα χέρια σου! Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά με υγεία, Ρένα μου! Πάντα όμορφες δημιουργίες από τα χεράκια σου! http://plektomaniac.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eirinaki μ'αρέσει που έβαλες το link,είμαι από τους πρώτους σου αναγνώστες!!!!

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφο το έκανες, μου αρέσουν και τα χρώματα που έβαλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία Είναι υπέροχα τα έπιπλα το σκαμπώ ήταν λάκα;Τ Ο Έτριψες πρώτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι δεν έτριψα τίποτα όπως ήταν τα έβαψα δύο χέρια.Βέβαια ήταν παλιά και φθαρμένα είχε φύγει η γυαλάδα τους αν ήταν καινούργια ίσως να ήθελαν λίγο τρίψιμο.

      Διαγραφή
  18. Μια ακομα μεταμορφωση απο τα χερια σου Ρενα μου!!πολυ ομορφα!!!καλη χρονια με υγεια και παντα να εισαι καλα να δημιουργεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάρα πολύ όμορφο έγινε το επιπλάκι όπως και το ασσορτί σκαμπώ!!!!
    Μπράβο Ρένα μου!!! Και το χρώμα είναι πολύ γλυκό και το στένσιλ πανέμορφο!! Εγώ έχω φτιάξει chalk paint στο σπίτι για κάποια καδράκια και τώρα σκέφτομαι να βάψω ένα επιπλάκι αλλά κάπως διστάζω!!!
    Καλή χρονιά λοιπόν, με υγεία, αγάπη και με όμορφες δημιουργίες!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Του άλλαξες τα φώτα του επίπλου!!!
    Καλή χρονιά με πολύ πολύ δημιουργικότητα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά με υγεία, χαρά και πολλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρένα μου χρόνια πολλά, καλή χρονιά, δημιουργική, με υγεία, αγάπη, ευτυχία!! Πολύ ωραίο έγινε το επιπλάκι και φαίνεται σαν να είναι σετ με το σκαμπό από την αρχή. Το σχέδιο στένσιλ που διάλεξες είναι πολύ ωραίο, όπως και τα χρώματα. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφα όλα
    Καλή χρονιά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά με υγεία και Καλή Χρονιά!! Μου αρέσουν οι αλλαγές σε έπιπλα και τα chalky paint είναι τέλεια κατά το γούστο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολυ ομορφο!ευγε!!καλη χρονια σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή Χρονιά Ρένα μου, δημιουργική και όμορφη να είναι!!Βλέπω οι αλλαγές ήδη ξεκίνησαν και μάλλον αυτή η χρονιά θα είναι πολύ εμπνευσμένη!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή χρονιά, Ρένα μου!!! Απίθανη η chalky paint!! Την εχω χρησιμοποίησει κι εγω και μου άρεσε αυτό το ματ αποτέλεσμα!! Τα επιπλάκια σου έγιναν σαν καινούρια! Σε διακαίωσε απόλυτα το αποτέλεσμα!! Γεια στα χέρια σου!! Φιλιά πολλά , καλή εβδομάδα να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλη χρονια Ρενα με υγεια και με πολλες χαρες!!!
    Το σετακι εγινε υπεροχο! Μπραβο σου!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. συμφωνώ.. χρυσοχέρα φίλη,καλή χρονιά.με ομορφιές.. κι ωραία συννεφάκια... χαχα...
    τα λεμε.. να χαίρεσαι τουσ δικούς σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πάρα πολύ όμορφα!!! Να κάνω μία ερώτηση, πόσα μπουκαλάκια χρειάζονται για τα δυο έπιπλα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένα και περισσεύει κιόλας

      Διαγραφή
    2. Α! Ευχαριστώ πολύ!!! θα τα χρησιμοποιήσω!!!

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)