Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2015

Οι αξιοζήλευτες γυάλες των ξένων blogs!



Για πολύ καιρό έψαχνα να βρω τις γυάλες που μοιάζουν με καμπάνες
και έβλεπα ποζάρουν με καμάρι στα ξένα blogs κι εγώ να σκάω από
τη ζήλια μου που δεν μπορώ να βρω ούτε μία. 
Εψαξα παντού πήρα σβάρνα όλα τα bazaar μέχρι και σε παλαιοπωλεία 
κοίταξα αλλά πάντα έφευγα απογοητευμένη καθώς το μόνο που έβρισκα
ήταν ολόκληρο το σετ (που ήταν και πανάκριβο) 
αλλά γυάλα μόνη της πουθενά!

Μέχρι που..................


..................ήρθε η ώρα να μαζέψω τα χριστουγεννιάτικα! 
Κοιτώντας αυτά τα κηροπήγια είδα ότι σε κάποια σημεία είχε 
σβήσει το χρυσό και τότε μου ήρθε η αναλαμπή, άρχισα να τρίβω
όπου υπήρχε χρυσό με σύρμα ψηλό που τρίβουμε τις κατσαρόλες.


Μετά έψαξα και βρήκα όλα τα κρυσταλλάκια που φυλάω από
διάφορα σπασμένα αντικείμενα για να δω αν έχω αυτό που είχα 
στο μυαλό μου. 


Και ναιιιιιι!!!!!
Επιτέλους απόχτησα τις λατρεμένες γυάλες που πάντα ήθελα 
και μάλιστα χωρίς κανένα κόστος!


Δεν έμεινα όμως εκεί, πήγα για ανασκαφές στη μαμά μου
εκεί μου φώναξαν αυτά τα γυάλινα πιατάκια να τα πάρω,
τα μπρούτζινα κηροπήγια τα ανακάλυψα στο δικό μου σπίτι


και έτοιμο το σετάκι!


Δύο παρακαλώ!


Τα υπόλοιπα γυαλάκια τα σκόρπισα μέσα στο πιατάκι!
Τα σοκολατάκια είναι αληθινά, τρώγονται, μπορείτε να πάρετε φεύγοντας!

Φιλάκια πολλά!!!

42 σχόλια:

  1. Παίρνω σοκολατάκι και θα έπαιρνα και την γυάλα, αλλά τόσον καιρό την αναζητούσες, δεν θέλω να στην στερήσω χα χα χαα!
    Πολύ όμορφη κατασκευή Ρένα μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά δεν το συζητώ ότι θα ακολουθήσω την ιδέα σου γιατί έχω ακριβώς το ίδιο κηροπήγιο το οποίο ήθελα να μεταμορφώσω .....
    Έγινε πολύ ωραίο έτσι !!!!! Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά,είσαι απίστευτη Ρένα μου!!!
    Καταπληκτική ιδέα καί πανέμορφη η κατασκευή σου!!!
    Τήν λάτρεψα!!!Τά ζήλεψα τά σοκολατάκια σου!!
    Παίρνω ένα,καί φεύγω!!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοκολατάκι δεν ξέρω αν έμεινε για εμένα, οπότε φεύγοντας θα πάρω τη μία γυάλα (την άλλη θα στην αφήσω να καμαρώνεις το άρτιο αποτέλεσμα των κόπων σου!!!)
    ;-)
    Μπράβο, Ρένα μου!
    Είδες? Μπροστά σου ήταν και εσύ ζήλευες άλλες γυάλες στο ξένα blogs!!
    Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρένα μου έγιναν πανέμορφα και μου έδωσες ιδέα γιατί κι εγώ έχω τέτοια γυάλινα κηροπήγια! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα!!!!!!! Πολύ έξυπνη η ιδέα σου!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια χαρά τα κατάφερες! Έχουμε και τα ίδια πιατελάκια:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία η ιδέα σου και πανέμορφη η εκτέλεση της.... γιαυτό δεν πετάμε τίποτα!!!!! Ευχαριστούμε για το κέρασμα!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είχα κι εγώ ένα τέτοιο κηροπήγιο...αλλα΄το έκανα ντεκουπάζ!!!!!!!!
    Πολύ ωραία η ιδέα σου να τα κάνεις γυάλινες καμπάνες και τα χερούλια τους έγιναν 'μούρλια', όπως και το τελικό στύσιμο με τα πιατάκια,τα ποτηράκια και ...τα σοκολατάκια!
    Μπράβο Ρένα μου!!! Μιά ερώτηση μόνο, τα κόλλησες όλα το ένα πάνω στο άλλο, ή είναι απλά ακουμπισμένα??
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα έχω κολλήσει ακόμα γιατί σκεπτόμουν να τα βάψω αλλά τελικά βρήκα να βάψω κάτι άλλα πιατάκια οπότε αυτά θα τα κολλήσω τελικά

      Διαγραφή
  10. Κάθε εμπόδιο για καλό τελικά!!! Καλύτερα που δεν βρήκες πουθενά γυάλες διότι αξιοποίησες τα κηροπήγια σου στο έπακρο και δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα από αυτές των άλλων!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. που τα σκέπτεσαι βρε κοριτσάκι μου.Γέλασα με τα κρυσταλάκια γιατί μια μέρα ο άνδρας μου βρήκε στα...σκουπίδια ένα τέτοιο πολυέλαιο και μου έφερε μία σακούλα τέτοια κρυσταλάκια που χάρισα τα περισσότερα στη φίλη Φανή που έφτιαξε αριστουργήματα σε κόσμημα με αυτά.Καλημέρα Ρενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέξυπνη η ιδέα σου και το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό!!
    Πραγματικά είναι πολύ χρήσιμες στην διακόσμηση οι καμπάνες αυτές (έχω και ξέρω) και αν ακόμα θες να αγοράσεις, θα τις βρείς σε κατάστημα με είδη σπιτιού, μικροέπιπλα και διακοσμητικά.
    Καλή ημέρα να έχεις Ρένα!!
    Φιλιά:)*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά που είμαστε μαζόχτρες και μαζεύουμε τα πάντα!!!!!!
    χαχαχχαχαχχαχα!!!!!
    Έγιναν τέλειες οι γυάλες σου!!!
    Όλο και κάπου θα έχω κι εγώ κανένα παρόμοιο!!!!
    Πάντως να ξέρεις ότι στα BATLER έχει γυάλες μεμονωμένες!
    Στην προηγούμενη ανάρτηση βρήκα τη λύση για ένα ντουλαπάκι μελαμίνης που έχω!
    Να είσαι καλά !!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα ξέρω τα BATLER Ρένα μου έψαξα και στο google αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό έχει και στην Αθήνα ή μόνο Θεσσαλονίκη;

      Διαγραφή
    2. Θα ρωτήσω και θα σου πω.
      Τις είδα γιατί θέλει η νύφη μου για την ανθοδέσμη του γάμου.

      Διαγραφή
    3. Θεσσαλονίκη, Αγίας Σοφίας 28
      Αθήνα, Χαλάνδρι, Ηρώδου Αττικού 1 & Π. Δούρου

      Διαγραφή
    4. ωωωω Ευχαριστώ πολύ Αλέκα!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. καταπληκτικα θα σε μιμηθω Ρενα μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μμμμμμμμμ.....σουπερ φαινονται...κ αν τα εβλεπες μεμονωμενα θα ελεγες...κ τι θα το κανω τωρα αυτο;;σουπερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εκπληκτικά!!!Ειλικρινά αν δεν έλεγες π΄ς τα έφτιαες θα νόμιζα ότι είναι έτοιμα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μια χαρά τα συναρμολόγησες όλα Ρενα και το αποτέλεσμα τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολύ καλή ιδέα ...και το αποτέλεσμα ...
    κάλο βραδυ Ρενα ...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλεια!! Είδες; Με επιμονή και υπομονή τη βρήκες τη λύση... και τα έφτιαξες και όπως τα ήθελες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η δημιουργικότητά σου είναι απίστευτη!!!
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα έφτιαξες πολύ όμορφα!!!
    Μπράβοοοο!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέλεια ιδέα πανέμορφο το αποτέλεσμα!!!!τέτοια πιατελάκια έχω κιεγώ....χμμμ....μου βάζεις ιδέες!!!να σαι καλά Ρένα μου!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχχ τι όμορφες που έγιναν! Τέλειο αποτέλεσμα!
    Έψαχνα και εγώ τέτοιες γυάλες και τώρα μου έβαλες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι λες τώρα!!
    Ρένα είσαι φοβερή! Περιττό να σου πω πόσο τις λιμπίζομαι κι εγώ αυτές τις γυάλες που μέσα τους φιγουράρουν πότε λαχταριστες λιχουδιές και πότε στήνονται παραμυθένιοι μικρόκοσμοι!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δε σε πιστεύω! Πολύ ωραία, υποκλίνομαι στις τέλειες ιδέες σου!

    Χαρούμενη κι Ευλογημένη να είναι η Νέα Χρονιά Ρενάκι μου!
    Πολλά χαμόγελα και υπέροχες δημιουργίες, σε φιλώ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ⋰˚هჱܓ
    Dicas incríveis de reciclagem. Você é muito criativa e talentosa.

    Ótima semana!
    Muita paz e muita luz!
    Beijinhos do Brasil.
    ⋰˚هჱ✿⊱·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το'κανες το θαύμα σου, Ρενάκι!! Απιθανες οι καμπάνες !!!
    Εννοείται ότι "βουτάω" σοκολατάκι ως γνήσια γλυκατζού!!!χαχαχα!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ε εισαι φοβερη τελειες είναι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ..καλημερα Ρενακι μου..να σε καλα..πανεμορφα..χαρουμενη βδομαδα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τωρα είδα τι ειναι αυτή η φωτο... ωραία...
    καλλιτέχνιδα μου..μπραβο!! παντα ομορφιές!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Οι καμπάνες είναι απίστευτο αξεσουάρ. Άσε που ότι και να τούς βάλεις από κάτω μοιάζει με μικρός θησαυρός ;)
    Πολύ ωραία η diy εκδοχή σου! Καλώς σε βρήκα κι εγώ και σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στο Άσυλο. Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα Ρένα μου. Καλύτερα που δεν βρήκες έτοιμες καμπάνες γιατί αυτές που έφτιαξες είναι απίστευτες!! Μπράβο για την ιδέα σου!! Εννοείται ότι θα πάρουμε και σοκολατάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ ωραία τα κατάφερες!Έχω αδυναμία σε τέτοιου είδους κατασκευές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ όμορφα είναι όλα, αλλά εκείνο το σοκολατάκι στη τελευταία φωτογραφία.... σκέτος πειρασμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. πολυ όμορφες βγηκαν! η μαμά μου έχει στο σπίτι ακριβως τις ίδιες Χριστουγεννιάτικες γυάλες! μήπως να παω μια βόλτα να τις δανειστώ? χαχα! καλώς σε βρήκα! Ντίνα απο happy girly crafty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τώρα σκάω εγώ από την ζήλια μου!! :)))) Τρελαίνομαι για γυάλες!! Και αυτά τα ξένα μπλογκ δεν βοηθάνε... :) Νομίζω πως από εδώ και πέρα δεν θα ψάχνω για τις γυάλες καμπάνες (που έτσι και αλλιώς εδώ δεν υπάρχουν) αλλά για τα συγκεκριμένα κηροπήγια!! Αυτό το τελευταίο σοκολατάκι.. νομίζω μου κλείνει το μάτι!!! Καλή εβδομάδα Ρένα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)