Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2015

Δυο βαζάκια σκουφάτα και το δώρο της Κάτιας!


Κάποιες φορές μερικές χαρτοπετσέτες είναι τόσο όμορφες
που λυπάμαι να τις χαλάσω,τις λυπάμαι όμως και να τις φυλάξω
σε κάποιο σκοτεινό συρτάρι,έτσι τις κάνω decoupage!


Αυτό λοιπόν έκανα σε αυτά τα δύο βαζάκια που φιλοξενούσαν
μαγιονέζα τα έντυσα με απλές χαρτοπετσέτες που αγόρασα από
τη λαϊκή αλλά που είχαν πολύ όμορφο σχέδιο και χρώμα!
Τους έβαλα και τρέσα στο χείλος και στο καπάκι και με έκπληξη
είδα πως μοιάζουν σαν να φοράνε κασκόλ και σκουφάκι χαχα! 

Και αυτό.....................


Αυτό είναι το δώρο της υπέροχης φίλης Κάτιας που με το
http://starsandicicles.blogspot.gr/ κατάφερε να κάνει όλο
το χρόνο Χριστούγεννα!!! 

Κάτια μου, Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Φιλάκια σε όλους!!!


27 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη η χαρτοπετσέτα!! Το παθαίνω και εγώ αυτό με τα ωραία χαρτιά, δεν θέλω να τα χαλάσω αλλά θέλω και να τα βλέπω. :)) Μου άρεσε η ιδέα της τρέσας γύρω από το στόμιο. Εκείνο το σημείο δεν ξέρω για ποιο λόγο με ενοχλεί πάντα όταν φτιάχνω ένα βαζάκι. Τρελή τσαχπινιά τα πομ πομ στο καπάκι!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ανακύκλωσή σου με τα βαζάκια έγινε πάρα πολύ όμορφη!!
    Να χαίρεσαι το όμορφο δωράκι σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφα και με χειμωνιάτικη αμφίεση τα βαζάκια σου. Με γεια και το δωράκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα τά βαζάκια σου Ρένα μου!!
    Νά χαρείς τά δωράκια σου!!Καλό βράδυ!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα έγιναν τα βαζάκια σου, Ρένα μου!! Πράγματι, κάποιες χαρτοπετσέτες της λαϊκής έχουν πολυ ωραία μοτίφ!!!! Η τρέσα όμως και τα πομπον τα έκαναν σκέτη γλύκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα βαζάκια έγιναν πανέμορφα!
    Οι χαρτοπετσέτες ήταν πραγματικά εντυπωσιακές κι εσύ τις αξιοποίησες στο έπακρον!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχα, κουκλίστικο το μοντελάκι σου Ρένα μου.
    Κι εγώ λυπάμαι πολλές φορές τις χαρτοπετσέτες.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφα τα σκουφάτα βαζάκια Ρένα μου!!!!οι χαρτοπετσέτες μια χαρά!!να χαρείς τα δωράκια σου!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαα...βρε τελειααααααααααα......ακου σκουφατα φοβερη ιδεα.....μπραβο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα έγιναν! Σίγουρα θα τα χαρεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με μια τρέσα και άλλαξαν όψη τα βαζάκια !!! Δεν πετάμε τίποτα Ρένα μου όλα μεταμορφώνονται !!!!
    Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!























    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι χουχουλιάρικα που έκανες τα βαζάκια!!
    Να χαρείς τα δωράκια σου!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτικά τα βαζάκια Ρένα μου!! Η τρέσα ταίριαξε πολύ και έδεσε με τα χρώματα της χαρτοπετσέτας !! Τέλειες οι φουντίτσες!! Να χαρείς το δωράκι σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραίο μοτίβο! Έγιναν πολύ χαριτωμένα τα βαζάκια σου!
    Να χαρείς και το δώρο σου. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρένα μου τα βαζάκια έγιναν φανταστικά ,πολύ ωραία η τρέσα που έβαλες και τα πομ πομ στα καπάκια ,να είσαι καλά,φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραία σου έγιναν τα βαζάκια! Ανακυκλώθηκαν άψογα και έχουν και σκουφάκια, χαχα!
    Πάντα τυχερή και πάντα να λαβαίνεις δωράκια όμορφα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα τα βαζάκια Ρενα μου !!!
    να χαριες και το δωράκια σου ...
    καλο βραδυ ..φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και επειτα μου μιλάς για ιδέες!!!! Τα χουχουλιάρικα βαζάκια σου είναι γλύκα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πανέμορφα τα βαζάκια!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ομορφα..μου αρέσει το λιλά, το αγαπημένο μου

    Καλησπέρα. Καλώς σε βρίσκω. Ελπίζω να είσαι καλά. Καλή χρονιά , με υγεία , αγάπη, ευτυχία, ωραίες και όμορφες στιγμές και ότι επιθυμείς και επιθυμούμε. Μου λείψατε πολύ πολύ . Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι και πάλι εδώ ,μετά από τόσους μήνες. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα βαζάκια έγιναν τόσο μα τόσο χαριτωμένα και τι ωραίο το μωβ χρώμα που επέλεξες! Με γεια και το δωράκι σου... Φιλιά και καλημέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ευχαριστω καρδια μου χαιρομαι που σου αρεσαν τα βαζακια σου τρελλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)