Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2014

Γλυκές Χριστουγεννιάτικες ευχές!


Με αυτή την ανάρτηση ανοίγω την πόρτα
στις φετινές χριστουγεννιάτικες κατασκευές μου,
που θα χαρίσω στους φίλους και συγγενείς και θα
συνοδεύσουν τα δωράκια τους!
 
Ξεκινάω με decoupage χαρτοπετσέτας (που
μου είχε φέρει πέρσι μια φίλη μου από την Ελβετία)
σε τελαράκι και καβαλετάκι το οποίο έβαψα με chalk paint!


Τα έφτιαξα αντί για καρτούλες αλλά μπορούν 
και να χρησιμοποιηθούν σαν στολίδι στο
 χριστουγεννιάτικο δέντρο!




Με αυτά λοιπόν έστειλα φέτος τις σοκολατένιες μου ευχές!


Και με αυτή την ανάρτηση θα πάρω μέρος στο
καθιερωμένο πλέον:
Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι της Κάτιας μας!

Φυλάκια σοκολατένια!!!



31 σχόλια:

  1. Όμορφα τα καδράκια σου, όμορφη και η ιδέα να συνοδεύουνε τα δώρα που θα κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα και γλυκά που είναι!!! Μπράβο!!!
    Θα χαρούν πολύ όσοι τα λάβουν!!!
    Καλή επιτυχία και στο πανηγύρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα τα καδράκια σου Ρένα μου!!
    Καταπληκτική η ιδέα σου νά συνοδεύσουν τά εορταστικά σου δωράκια!!
    Τέλεια καί τά καβαλέτα!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλές γιορτές Ρένα μου! Οι χειροκατασκευες σου όμορφες, χαρούμενες και όλο γλύκα! Και του χρόνου!

    Εχθές εδώ έφτασε ο Άγιος Βασίλης με την μεγάλη ετησία παρέλαση και σήμερα υποδεχτήκαμε το πρώτο μας χιονακι έτσι μπαίνω κι εγώ στην χριστουγεννιάτικη σαιζόν.

    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένες κάρτες συνδυασμένες με σοκολατένια διακόσμηση !!!!
    Καλοτάξιδες και καλή συνέχεια!!! Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ....ΠΟΛΎ ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα τα καδράκια με τα καβαλετάκια τους!! Πολύ καλή η ιδέα σου Ρένα μου και καλή επιτυχία στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΡΕΝΑ. ΠΑΝΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ. ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πανέμορφα τα καδράκια σου, αλλά και το μοτίβο της χαρτοπετσέτας είναι πολύ όμορφο!! Ωραία ιδέα να συνοδεύσουν τα σοκολατένια δωράκια σου!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχες κατασκευες!
    Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ποσο ομορφο και χριστουγεννιατικο φιλεναδα !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν το πιστεύω!!!! Με την ίδια χαρτοπετσέτα έφτιαξα κι εγώ προχθές μιά καρτούλα γιατί μου άρεσει το 'βιβλίο' με τις ευχές . Υπέροχο έγινε πάνω στο μικρό καβαλέτο!!!!
    Καλή συνέχεια, Ρένα μου!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα! Πολύ όμορφο το blog σου και πολύ ενδιαφέρουσα η τεχνική του decoupage που μας προτείνεις. Αν θέλετε ρίξτε και μια ματιά και στο δικό μου blog (www.neanikon.gr) όπου και εγώ προσπαθώ να κατασκευάζω τα γλυκά δώρα που χαρίζω στους φίλους μου. Άρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια Ρένα μου, πανέμορφα!!!
    Έτσι, τρυφερά και γλυκά μας προετοίμασες για τις γιορτές!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφο και μου αρέσει τρομερά! Μπράβο είναι λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή αρχή στις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου Ρένα μου!!!! Τα μικρά σου τελαράκια θα κάνουν τα φετινά σου δώρα πολύτιμα για να μην πω πως και μόνα τους είναι ένα εξαιρετικό δωράκι!!!! Και του χρόνου να είσαι καλά!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα!!!
    Καλέ έκανες και ξεκίνησες, να μπαίνουμε σιγά σιγά στο πνεύμα των ημερών!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!!!!
    Και του χρόνου Ρένα μου.
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι πανέμορφο πάνω στο καβαλέτο !! Τυχεροί οι παραλήπτες !!
    Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έτσι να μπαίνουμε στο εορταστικό κλίμα!!Πανέμορφα Ρένα μου!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. με το καλό!! καλές γιορτές νάχουμε...
    τέλεια είναι, μπραβο ρενα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφη και καλή ιδέα Ρενα μου ,,,
    μου άρεσε ...καλή αρχή και καλή
    συνεχεία...τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχη ιδέα που θα το χαρούν πολύ οι αποδέκτες και θα το χρησιμοποιήσουν για πάντα !!!! Μας δίνεις και μας ιδέες!!Φιλάκια πολλά-πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γλυκύτατα τα τελαράκια σου!
    Καλές δημιουργίες!
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τέλεια ιδέα και έγιναν πραγματικά υπέροχα! Και του χρόνου με υγεία να ξαναφτιάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι πρακτικά δωράκια που φτιάχνεις!!!
    Η ιδέα με τα καδράκια είναι δελεαστική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα,
    υπέροχα τα καδράκια
    γεια στα χέρια σου
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ όμορφη η χαρτοπετσέτα σου αλλά και η ιδέα του τελάρου!! Με το καλό και το στόλισμα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρένα μου, πανέμορφα!!!!
    Να σου πω ότι λατρεύω τις χριστουγεννιάτικες χαρτοπετσέτες, και οι δικές σου είναι ξεχωριστές. Πάρα πολύ όμορφες!!!! Έτσι όπως τις αξιοποίησες, έγιναν ακόμη πιο όμορφες!
    Είναι νωρίς βέβαια για ευχές, αλλά μέχρι τότε, να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα, και να απολαύσεις αυτή την τόσο όμορφη προ-χριστουγέννων περίοδο!!
    Πολλά πολλά φιλιά σου στέλνω, και μια μεγάααααλη αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)