Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου 2014

Μικρά κολπάκια διακόσμησης!


Ξεκινήσατε τις φθινοπωρινές αλλαγές στο σπίτι σας
ή είστε ακόμα στις παραλίες;
Αν μπορείτε να είστε πολύ καλά κάνετε αν όμως
αρχίσατε να μπαίνετε στους ξέφρενους ρυθμούς της
καθημερινότητας τότε κάντε το πιο εύκολο με μικρά κολπάκια
διακόσμησης και ανανεώστε το σπίτι σας που θα σας κρατήσει
στην αγκαλιά του μέχρι τις επόμενες διακοπές!!!!!!

Κολπάκι πρώτο:
Αυτοκόλλητη κορνίζα στο ματάκι της πόρτας ή ακόμα
και κανονική κορνίζα καρφωμένη αν το υλικό της πόρτας
το επιτρέπει  και να αμέσως η αλλαγή στην καθημερινότητα!


Κολπάκι δεύτερο:
Εχετε παλιά τραπεζομάντιλα που δεν τα χρησιμοποιείται 
γιατί κάπου κάποτε τα κάψατε με το σίδερο;
Ράψτε μικρά μοτιφάκια  εκεί που είναι το κάψιμο αλλά 
διάσπαρτα σε όλο το τραπεζομάντιλο και όλοι θα σας λένε
μεγειά!!!!!!


Επ' ευκαιρία να σας δείξω και μια κρητικιά δεσιά!
Τις χρησιμοποιούν όπως και τις δαντέλες μόνο που δεν
 τις πλέκουν με βελονάκι αλλά με τα δάχτυλα!
Κάνοντας περίτεχνους κόμπους δημιουργούν μοναδικά σχέδια!


 Ευχομαι να έχετε μια όμορφη βδομάδα!
Φιλιά!!!

20 σχόλια:

  1. Kαλησπέρα Ρένα μου!!Πολύ όμορφες οι ιδέες σου!!Μού άρεσε πολύ τό σεμέν μέ τήν κρητικιά δεσιά!!Μοναδικό!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μικρές αλλαγές με όμορφο αποτέλεσμα. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ έξυπνα και όμορφα tips για να ανανεώσουμε τον χώρο μας!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α ναι καιρός για ανανέωση αλλά ακόμα τίποτα !!! Το ματάκι της πόρτας πολύ μου άρεσε!!! Αυτές τις πετσέτες με τις δεσιές πολύ τις αγαπώ και έχω αρκετές από δώρα !!!! Κουμπάρα έγινα καλέ στην Κρήτη και με πόνεσε το νεφρί μου από τις πολλές πετσέτες που έβαζαν πάνω μου !!!!
    Τι γέλιο !! Και δεν ήξερα το έθιμο!!!!
    Φιλάκια Ρένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έξυπνο το κόλπο με τα μικρά μοτιφάκια! Αλλά και οι κορνιζούλες στο ματάκι της πόρτας μου άρεσαν σαν ιδέα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάνεις αυτό που λέω οτι δίνει τη νότα τη διαφορετική σε όλα..κάτι μικρό που αλλάζει όλη την όψη.Γλυκιά μου ..Αχτιδένια φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...και γιατί όχι και φθινοπωρινή ανανέωση και παραλία?!!! Η κορνίζα στο ματάκι είναι σούπερ!!!!
    Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Ρένα μου!!
    Έξυπνες ιδέες και πρακτικές!!1
    Άντε ν μαζευόμαστε σιγά σιγά!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα μου πολύ χρήσιμες οι ιδέες που μας έδειξες.
    Να είσαι καλά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Ρενάκι μου!!σούπερ οι ιδέες σου και τα οι προτάσεις σου!!μου άρεσε πολύ το ματάκι-κορνίζα πίσω απο την πόρτα!αλλά και τα μοτιφάκια που πάνε παντού πολύ έξυπνη ιδέα!!!φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου Ρενάκι με τα χρήσιμα και όμορφα κολπάκια σου!!!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ιδέα με τη κορνίζα στο ματάκι με ξετρέλανε! Το δεύτερο κολπάκι το έκανα από μόνη μου χιχι Σε ευχαριστούμε Ρένα για τις υπέροχες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλησπέρα Ρενα !!!! με τις όμορφες ιδιεες σου ...
    ο καιρός είναι βροχερός αλά ώρα για αλόγες στο σπιτι .
    πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νάσαι καλέ βρε Ρένα... ξέρεις πόσα τραπεζομάντηλα έχω κατεστραμμένα από καύτρες??? καιρός λοιπόν να ξαναβγούν στην επιφάνεια με το κολπάκι σου!!!!! Φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Ρένα μου. Πολύ χρήσιμες οι ιδέες που μας δείχνεις. Η Κρητική δεσιά είναι πολύ όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι τσαχπινιές είναι αυτές, Ρένα !! Τέλειο το κολπάκι με τα motif αλλά και το κορνιζάρισμα του ματακίου (!!!!) άπαιχτο!!
    Φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ..νασε καλα Ρενακι μου..και γω μεχασα..χαρουμενο σ.β...φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)