Δευτέρα, 8 Σεπτεμβρίου 2014

Καλοκαιρινές αναμνήσεις!


Μόλις που πέρασαν 8 μέρες από το καλοκαίρι και
 άρχισα κιόλας να αναπολώ τις όμορφες στιγμές του
όπως....


Την πανσέληνο του Αυγούστου όπως την είδα από το
Ευριπίδειο θέατρο Σαλαμίνας παρακολουθώντας τη
παράσταση Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε με:
Κάτια Δανδουλάκη, Τάσο Χαλκιά, Θάνο Καληώρα, 
Τζόυς Ευείδη, Ελένη Κρίτα, Πρόδρομο Τοσουνίδη!
Μας χάρισαν μια καταπληκτική,ανεπανάληπτη βραδιά!



Και κάπου εκεί κοντά την  αξέχαστη παραλία που
δεν τη βαριέσαι ποτέ γιατί κάθε μέρα σου προσφέρει


ένα μοναδικό και ανεξάντλητο θέαμα!


Τα μαγευτικά ηλιοβασιλέματα πάντα εμπνέουν
τις ζωγραφικές μου ανησυχίες που αυτή τη φορά


ήταν πάνω σε βότσαλο με τη βοήθεια των πολύ
βολικών για το καλοκαίρι μανό!


Τώρα θα μου πείτε όλες βάφουν τα νύχια τους
κι εσύ τις πέτρες;
Ε ναι τι να κάνουμε όλοι έχουμε τα χούγια μας,εμένα
το δικό μου είναι να χρωματίζω γενικώς ότι βρω και με ότι
βρω διαθέσιμο,ευτυχώς που το καλοκαίρι έχει πολλά
πανηγύρια και εφοδιάστηκα όλα  τα χρώματα!

Καλή βδομάδα φίλοι μου!
Φιλάκια πολλά!


22 σχόλια:

  1. Kαλή εβδομάδα και εύχχομαι οι καλοκαιρινές αναμνήσεις να επικρατούν σε κάθε αναποδιά του χειμώνα! Πάντα δημιουργίες κα εκφραστικά έργα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απ' ό,τι βλέπω πέρασες καλά το καλοκαίρι!!!
    Καλό φθινόπωρο με πολλές δημιουργίες!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ούτε τα μανό δεν σου ξεφύγανε, το βότσαλο πάρα πολύ όμορφο. Καλό φθινόπωρο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Ρένα μου!!Οι φωτό σου,μαγικές!!Τό ηλιοβασίλεμα πόσο όμορφα τό απότύπωσε ο φακός σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό χειμώνα τώρα Ρενάκι μου!!!!
    Πρώτα ο Θεός του χρόνου πάλι να είμαστε καλά!!
    Αυτό με το μανόν , δε τόχω!!
    Ούτε στο γάμο δε τα κατάφερα να τα έχω σώα όλα τα νύχια!!!
    Άσε καλύτερα να βάφουμε τις πέτρες!!!
    Υπέροχο ηλιοβασίλεμα!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πως να μην αναπολείς τόσο όμορφες φωτογραφίες?Μαγικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό φθινόπωρο Ρένα μου !! Κράτα όλες τις όμορφες καλοκαιρινές στιγμές σου και αφού έχεις τα χρώματα συνέχισε να ζωγραφίζεις!!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και του χρόνου, Ρένα μου, να περάσεις το ίδιο υπέροχες διακοπές!
    Τα ηλιοβασιλέματά σου, υπέροχα!!!!!!!!
    Και το βότσαλο, πανέμορφο!! Με μανόν, έ? Πολύ ωραίο έγινε!!!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ καλά κανεις και βάφεις τις πέτρες!!!!!! Και μενα μου λείπει ήδη το καλόκαιράκι με τη θάλασσα και τα ηλιοβασιλέματα!
    Καλό ξημέρωμα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό φθινόπωρο, Ρένα μου!!
    Οι φωτογραφίες σου είανι υπέροχες!!! Να'σαι καλά, και του χρόνου ακόμη καλυτερα να περάσεις!! Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα τα ηλιοβασιλέματα των καλοκαιρινών αναμνήσεων..... αλλά και αυτό της πέτρας!!!!!!! Τώρα αν πω πως καταλαβαίνω την ζωγραφική με το μανόν θα πω ψέματα.... το αποτέλεσμα όμως είναι υπέροχο!!!!! Καλό φθινόπωρο γεμάτο ξεχωριστές δημιουργίες!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφες εικόνες από το καλοκαίρι σου Ρενα μου !!!! και του χρόνου να είμαστε καλά να την απολαύσουμε πάλι...... πολύ όμορφο και το βότσαλο
    κάλο μηνά και φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το ηλιοβασίλεμα στη πέτρα, όμορφο όπως και το αληθινό!!!!
    Δεν θα σου ευχηθώ ακόμη καλό χειμώνα...! για εμένα είναι ακόμη καλοκαιράκι!!!
    Να περνάς πάντα τόσο όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλο φθινοπωρο ομορφια μου , πολυ ομορφες οι στιγμες του καλοκαιριου σου και τα δρωμενα χιλια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφα πανέμορφα...η πετρούλα όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρενάκι μου όμορφο και γλυκό φθινόπωρο σου εύχομαι!δεν σε είχα ξεχάσει τόσο καιρό που είχα κλειστό το ιστολόγιό μου λόγω του τραυματισμού της μαμάς μου-αποσυντονίστηκα αρκετά μέχρι να σας ξαναβρώ-σε είδα στη Τέτα νομίζω και σου ήρθα να σου δώσω σήμα ότι επέστρεψα να μη ξαναχαθούμε!εξαιρετική η ανάρτησή σου με δροσερή αύρα καλοκαιριού οι φωτό σου με τις θάλασσες μαγευτικές κρατάμε καλά τις αναμνήσεις του καλοκαιριού-κι εγώ μόλις επέστρεψα απο διακοπές και χαλάρωσα αρκετά!οι πέτρες σου μοναδική ομορφιά!!εύχομαι και του χρόνου τόσο όμορφα!!σου στέλνω φιλάκια και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι φωτογραφίες υπέροχες και ή πέτρα σου πρωτότυπη !!!! κράτα τις όμορφες στιγμές του καλοκαιριου !!!καλό φθινόπωρο και καλές δημιουργίες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αγαπώ πετρούλες ζωγραφισμένες και αγαπώ πολύ ζωγραφιστές πετρούλες Ρένας!!!
    η παράσταση ήρθε και εδώ στο Ρέθυμνο, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα να τη δω ενω το ήθελα τόσο πολύ.... είμαι σίγουρη ότι θα πέρασες υπέροχα, ε, θα βαλε και το χεράκι της η πανσέληνος!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολύ όμορφα όλα .. το ηλιοβασίλεμα ρομανιτκό και πανέμορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχες και πρωτότυπες οι ζωγραφιές σου!!!
    Το τοπίο είναι απλά μαγευτικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)