Κυριακή, 31 Αυγούστου 2014

Τέλος καλοκαιριού και του χρόνου με υγεία!

Τέλος του καλοκαιριού λοιπόν φίλοι μου και άρχισα ήδη
να σκέφτομαι και να κάνω σχέδια για το επόμενο
 που όμως αργεί...
Πόσο θα ήθελα να έπεφτα σε χειμερία νάρκη και να
ξύπναγα πάλι την άνοιξη...
Επειδή όμως αυτό δεν γίνετε θα αντέξω την αναμονή χάρη
 στη θάλασσα, τον ήλιο μας (που φόρτισαν τις μπαταρίες μου)
και τις όμορφες εικόνες που μάζεψαν τα μάτια μου!

Κάποιες από αυτές τις εικόνες φύλαξα για να μοιραστώ μαζί σας
 και για άλλη μια χρονιά να κρατήσουμε συντροφιά ο ένας στον άλλο
κάνοντας ευκολότερα όλα τα δύσκολα που περιμένουν στο δρόμο μας! 


Ας ξεκινήσω λοιπόν με το ποιο δημιουργικό και αισιόδοξο
άτομο που έχω γνωρίσει και που πολλοί από εσάς θέλατε να
γνωρίσετε τόσο καιρό που βλέπατε τα έργα του!



Την Κ. Καλλιόπη την γνώρισα κι εγώ όπως κι εσείς
πρώτα μέσα από τα έργα της που τα φωτογράφιζε μία κοινή μας
φίλη και μου έστελνε τις φωτογραφίες με e mail.



Αργότερα τη γνώρισα και προσωπικά,φέτος ακόμα καλύτερα!


Τις καινούργιες της δημιουργίες τις φωτογράφισα πριν λίγες μέρες.


Η φαντασία της δεν έχει όρια!

  
Δεν σταματάει να πειραματίζεται σε καινούργιες ιδέες!

  
Η συλλογή της εμπλουτίζετε συνεχώς!


 Κάθε γωνιά του σπιτιού της έχει κάποια δημιουργία της

και φυσικά χαρίζει απλόχερα τα έργα της σε όλους έχουν 
την τιμή να την γνωρίζουν μαζί τους τώρα πια κι εγώ!


Επάνω βλέπετε πίνες να ποζάρουν προκλητικά! 
Ο κήπος της δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα το εσωτερικό του σπιτιού!


Η γυάλα που βλέπετε στην τελευταία εικόνα είναι από
πορτάκι πλυντηρίου και τα κακτάκια δεν είναι φυτεμένα 
σε χώμα αλλά στα βότσαλα!

Ευχαριστούμε για τα όμορφα και έξυπνα δώρα  σας!
Ευχαριστούμε που είσαστε μέρος των καλοκαιρινών μας εικόνων!


Φίλοι μου εύχομαι σε όλους σας καλό και δημιουργικό φθινόπωρο!

Φιλάκια πολλά!!!

20 σχόλια:

  1. ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Καλλιόπη θεά,δέν τό συζητώ Ρένα μου!!Απίστευτες οι δημιουργίες της!!
    Νά χαρείς τά δωράκια σου!!Καλό μήνα!!Καλό Φθινόπωρο!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες της κ. Καλλιόπης!!!
    Καλό μήνα, καλή βδομάδα
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο στην κ. Καλλιόπη για την όρεξη για δημιουργία που έχει !!
    Να είναι καλά να συνεχίσει !!
    Καλό μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα, καλό μήνα , καλή εβδομάδα..όλα όμορφα και δημιουργικά.Φίλη μου να της δώσεις συγχαρητήρια όχι μόνο για τα όσα φτιάχνει μα για την διάθεση που πηγάζει μέσα της να τα φτιάχνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυτάλαντη η κυρία Καλλιόπη!!!!!!!!!
    Νά'σαι καλά που μας την παρουσίασες!
    Ωραία ιδέα η γυάλα από την πόρτα πλυντηρίου!!!!!!!!!!
    Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και καλό μήνα!
    Συγχαρητήρια στην κ. Καλλιόπη για τις όμορφες δημιουργίες της.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι πανέμορφες δημιουργίες!
    Καλό μήνα, καλή βδομάδα Ρένα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα Ρένα μου! Την αγάπη μου στην κ Καλλιόπη με τις ωραίες δημιουργίες!!! Η γυάλα φοβερή ιδέα!!!!! Φιλάκια πολλά........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα Ρένα μου ,πανέμορφες οι δημιουργίες της κ.Καλλιόπης ,είναι πολύ γλυκιά κυρία.Συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απίστευτα δημιουργική η κ.Καλλιόπη!!!! Να'ναι πάντα καλά !!!
    Καλό μήνα και σε΄σένα, Ρένα μου και να'χεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα Ρενάκι μου!
    Πολλά μπράβο στην κυρία Καλλιόπη, υπέροχα όλα!

    Φιλάκια πολλά, καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό φθινόπωρο Ρένα μου και καλό μήνα! Οι δημιουργίες της κυρίας Καλλιόπης είναι πάρα πολύ όμορφες! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μας μηνα! Υπέροχη κυρία φαίνεται και καλλιτεχνικη ψυχη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κάλο μηνά Ρενα μου !!!! μπραβο στην Κ. Καλλιοπη με της ομορφες
    διμιουργιες της ....(εγώ θυμάμαι και της αλλες διμιουργιες της )
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα, καλό φθινόπωρο!
    Υπέροχα όλα, συγχαρητήρια στην κα. Καλλιόπη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 。°°。✿⊱。
    Criações lindasssssssssssss!!!!
    Um encanto essas pinturas em pedras.
    Bom mês de setembro!·..✿✿
    ♪♬♫°。 Boa semana!
    Beijinhos.✿°.•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο γεμάτο χαρά,υγεία και όμορφες δημιουργίες! Πολύ όμορφα όλα τα έργα της κυρίας Καλλιόπης!!! Εύχομαι να συνεχίσει να δημιουργεί για πολύ καιρό ακόμα!!! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)