Τετάρτη, 4 Ιουνίου 2014

Διακόσμηση και γεύση με αρωματικά φυτά!


Ο Ιούνιος φέτος μας ήρθε με βροχές,αέρα και κόκκινη λάσπη
όμως εμείς δεν πτοούμεθα στολίζουμε τις βεράντες μας
και περιμένουμε το καλοκαιράκι.
Ισως έτσι το δελεάσουμε  και μας επισκεφτεί επιτέλους!

Εγώ δεν άφησα ανθοκομική για ανθοκομική έκθεση
παραπονεμένη,πήγα σε όλες!


Πήρα ζαρντινιερούλες σε πράσινο φωτεινό χρώμα για 
να ταιριάζουν με τα φυτά και να δίνουν την αίσθηση 
αρμονίας της φύσης 


και τις γέμισα με αρωματικά φυτά,όπως:
Δυόσμο,βασιλικό,ρίγανη,λεβάντα


και λεμονοθύμαρο που πρόσφατα ανακάλυψα και 
ενθουσιάστηκα με το άρωμα του!


Γι αυτό έκοψα κλωναράκια και τα έβαλα μέσα σε
ένα από τα μπουκαλάκια της Φιλίας που την αγαπάμε πολύ
και μας είχε λείψει τελευταία αλλά επέστρεψε δριμύτερη
γι αυτό της αφιερώνω αυτή την ανάρτηση!


Το γέμισα με ελαιόλαδο 


και το έκλεισα για λίγες μέρες να πάρει το άρωμα
του λεμονοθύμαρου 


και να το δώσει στη συνέχεια στις σαλάτες,
στο ψημένο ψωμάκι στο κρέας στο ψάρι και 
όπου αλλού τραβάει η ψυχή μας!


Εκοψα επίσης κλωναράκια από τα μυρωδικά μου
και τα έβαλα σε ένα βαζάκι,έτσι μαζί με τα μπουκαλάκια
λάδι- ξύδι κοσμούν το τραπέζι μας!

Για να έχουμε όλες τις αισθήσεις μας σε λειτουργία!

Καλό καλοκαίρι να έχουμε φίλοι μου και εύχομαι
το τριήμερο που μας έρχεται του Αγίου Πνεύματος
να μας κάνει το χατήρι ο καιρός και να μας δώσει 
επιτέλους έναν υπέροχο λαμπερό ουρανό!



17 σχόλια:

  1. Πολύ συχνά προσθέτω στα λαδάκια μου διάφορα αρωματικά και έχω αρωματισμένο λαδάκι.
    Και τι όμορφα που δείχνουν μέσα στα γουστόζικα μπουκαλάκια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το διάβασα στο σχόλιο που μου άφησες και έτρεξα αμέσως να το "διαπιστώσω"!!!!!
    Μεγάλη μου τιμή αυτή η αφιέρωση και τιμή και στα ταπεινά μου μπουκαλάκια που κοσμούν το τραπέζι σου!!!!
    Ωραία ιδέα τα μυρωδικά στο λάδι. Και έχω κι' εγώ αρκετά στον κήπο μου. Θα σε αντιγράψω!
    Σ' ευχαριστώ που με θυμήθηκες
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό μήνα και καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα αρωματικά λαδάκια σου είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ευωδιά από τα μυρωδικά σου ξεχείλισε! Πανέμορφες εικόνες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την πιο μυρωδάτη ανάρτηση έκανες Ρένα μου !! Αυτά τα αρωματικά τα αγαπώ πολύ και το λεμονοθύμαρο μέσα σε λάδι είναι πολύ ωραίο , όπως και βασιλικός σε λάδι ...τέλειο!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαντάζομαι πως θα μοσχοβολάει ο χώρος σου !!!
    Και τα μπουκαλάκια απίθανα !!!
    Καλό μήνα και καλό Καλοκαίρι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι υπέροχο να μπορείς να κόβεις φρέσκα μυρωδικά από τις γλάστρες σου. Τα λατρεύω και έχω πολλά στον κήπο μου. Εκτός από το λάδι έχω βάλει και σε ξύδι για τις σαλάτες. Τα μπουκαλάκια σου είναι πολύ όμορφα. Και χαιρόμαστε όλες που έχουμε την Φιλία πάλι κοντά μας!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίες εικόνες!Με φρυγανισμένο ψωμί θα είναι τέλειο το λαδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νια αναρτηση γεματη μυρωδιες !!!!!!!
    Καλο μηνα!!!!!!Φιλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μοσχομύρισε αρώματα από της γλάστρες σου Ρενα μου....
    πολύ όμορφα τα μπουκαλάκια σου ..
    κάλο τρίμερο...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ αγαπώ και χρησιομοποιώ τα μυρωδικά.
    Πολύ όμορφα τα μπουκαλάκια.
    Το λεμονοθύμαρο δεν το ξέρω... θα το ψάξω.
    Να είσαι Καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαίρομαι που έχουμε την ίδια αγάπη!
    Πολύ ωραία είναι όλα, μπράβο Ρενάκι!

    Πολλά φιλάκια, καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφη ανάρτηση!! Γεμάτη αρώματα, ωραίες και γευστικές ιδέες, και πανέμορφα μπουκάλια!! Πραγματικά αν καλοκαιριάσει και ο καιρός θα είναι ο τέλειος συνδυασμός!!! Να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα φαίνονται τα αρωματικά λαδάκια σου, Ρενάκι, μέσα στα καλαίσθητα μπουκαλάκια !!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να\χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλό καλοκαιρι.. να χαρεις τα λουλουδιά σου... !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)