Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014

Τα δωράκια της δικής μου (μας) Κάτιας!


Πόσο μπορεί να αλλάξει η μέρα σου ξαφνικά
 εκεί που δεν το περιμένεις, μια μικρή ακτίδα άνοιξης
μέσα στα προβλήματα να σου δώσει τόση χαρά και
ξαφνικά όλα να γίνουν πιο αισιόδοξα!
Η δική μου (μας) ακτίδα άνοιξης κατά κόσμον Κάτια
κατά blog-κόσμον marilise που μας δίνει τόση χαρά
κάθε τόσο με τα βραβεία και τις εκπλήξεις της, μου
έστειλε όχι μόνο το δωράκι που κέρδισα στη κλήρωση 
που έκανε για τα γενέθλια της αλλά και ένα άλλο για
τα δικά μου γενέθλια!!!!!!!
Πως λοιπόν να μην αλλάξει η μέρα μου και να μη γίνει
πιο χαρούμενη και πιο φωτεινή!!!!!!!!!!
Σ' ευχαριστώ πολύ Κάτια μου!!!!!


Και ένα μπουκετάκι ολάνθιστο από εμένα για εσάς!


Και μια που την Κυριακή αλλάζει η ώρα
 πιο φωτεινές μέρες για όλους μας έρχονται!!!!
Να περνάτε καλά!!!!!!!!!


21 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα δωράκια. Να τα χαρείς.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!ΕΔΩ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΟΥΚΕΤΟ ΣΟΥ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ε τωρα τι να πρωτοπω με συγκινησες παλι !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα, να τα χαρείς και μπράβο στην Κάτια για τη σκέψη της!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια και με χαρά τα όμορφα δωράκια σου Ρένα μου!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μας έχει σκλαβώσει η γλυκειά μας Κάτια!!!
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου, Ρενάκι!
    Υπέροχες οι φρέζες σου στο ντεκουπαρισμένο βαζάκι!!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΙ εκπλήξεις ειναι όμορφες και μάλιστα..οταν προέρχονται από φίλες.. να τα χαρείς τα δωράκια σου και να είσαι πάντα χαρούμενη...σε ευχαριστούμε για τα λουλούδια μοσχομύρισαν μέχρι στην άλλη άκρη της Ελλάδας μας..φιλάκιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου και εμείς το άρωμα και το χρώμα αυτού του υπέροχου μπουκέτου !!!
    Καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα δωράκια σου είναι καταπληκτικά!Να τα χαίρεσαι και καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Κάτια είναι γενναιόδωρη με όλους μας και να τα χαρείς , τις φρέζιες τις παίρνω όλες γιατί μου αρέσουν .
    Φιλάκια πολλά Ρένα μου , να τα εκατοστήσεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρανια μου .να χαριες τα όμορφα δωράκια σου !!!
    Πως μου αρέσουν η φρεζιες
    κάλο Σαββατοκυριακο να εχεις .....φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα γλυκό μου δημιουργικό κορίτσι, να χαίρεσαι τα δωράκια σου από ένα υπέροχο ...μπλοκοστρουφάκι της γειτονιάς μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφα τά δωράκια τής Κάτιας μας,Ρένα μου!Νά τά χαρείς!!Θαύμασα καί τίς φρέζες σου αλλά καί τό υπέροχο βάζο σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύχρονη και ευτυχισμένη!! Τα δωράκια δίνουν πάντα χαρά ακόμα και τα πιο μικρά!Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Olá amiga Rena!!!!!!Aí que lindas flores e o vasinho ,muito original,abraçossssss!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να τα χαρείς τα δωράκια σου, είναι υπέροχα!!!
    Ευχαριστούμε για τα λουλούδια!!!!
    Καλό σ/κ!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρενάκι με γεια τα δωράκια σου!

    Καλή Κυριακή, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ομορφα δώρα, να τα χαίρεσαι και πολύχρονη!
    Υπέροχο φως και χρώμα στην φωτό με τα λουλούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύχρονη και δημιουργική πάντα.
    Να χαίρεσαι τα όμορφα δώρα σου !!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αχ μπραβο καλη μου φυσικα και την αλλαζει την μερα ενα δωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)