Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2014

Πυρογραφία σε ξύλινες κορνίζες!


Πυρογραφία είναι η μέθοδος διακόσμησης επιφανειών κατά κύριο λόγο
ξύλινων αλλά και άλλων όπως επιφανειών από δέρμα,κόκκαλο ή
χαρτόνι. Συνίσταται στη χάραξη σχεδίων με πυρωμένη μεταλλική ακίδα!

Δεν είχα ασχοληθεί ποτέ ξανά με την πυρογραφία όταν θυμήθηκα 
τις τρεις ξύλινες κορνίζες  και ένα εργαλείο πυρογραφίας που είχα 
αγοράσει πριν κάποια χρόνια γιατί έχω ένα συνήθειο να μαζεύω
οτιδήποτε υλικό έχει σχέση με χειροτεχνία ακόμα και αν δεν είναι
στα άμεσα σχέδια μου να ασχοληθώ μαζί του!

  
Δεν ήξερα ούτε πως χρησιμοποιείται!
Ανοιξα λοιπόν το λάπτοπ και άρχισα να ψάχνω, πληροφορίες,εικόνες
(ομολογώ πως δεν βρήκα τόσα όσα θα ήθελα) και ξεκίνησα!


Πρώτα ζωγράφισα με μολύβι το σχέδιο και μετά άρχισα να το καίω με 
το ειδικό εργαλείο το οποίο έχει διάφορες μύτες για διαφορετικά εφέ!


Μετά έβαλα και χρώμα (μελάνι για ύφασμα) γιατί κάπου διάβασα
ότι αυτό το καμένο αυλάκι λειτουργεί ως ασφάλεια για να μη διαχέεται
το χρώμα και διαχωρίζει το ένα χρώμα από το άλλο,όταν χρησιμοποιείς
πολλά χρώματα!


Στη συνέχεια κόλλησα στρας με ένα άλλο εργαλειάκι που το έχω 
και αυτό παρακαταθήκη μήπως και χρειαστεί!


Κόλλησα και με το πιστόλι της σιλικόνης μία πεταλουδίτσα αφού
την περιποιήθηκα ιδιαιτέρως για να ταιριάζει με τα υπόλοιπα !
  

Και τρεις κορνίζες είναι έτοιμες!


Οι οποίες μπορούν να σταθούν και οριζόντια και κάθετα,ανάλογα
με τη φωτογραφία που θα φιλοξενήσουν!


Και που θα ταξιδέψουν όλες μαζί 


για  τη Ναύπακτο!


Και τη Φλόγα!


Γιατί όλοι μαζί μπορούμε!
Περισσότερες πληροφορίες εδώ!

43 σχόλια:

  1. Τέλειες!!
    Είναι σίγουρα η πρώτη προσπάθεια με πυρογράφο?... Είναι άψογες!!
    Μπράβο!!!
    Πολλά φιλιά..
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα η πρώτη και φαίνεται από τα χέρια μου που τα καταέκαψα χαχα!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφες οι κορνίζες σου Ρένα μου!!!Εχω εντυπωσιαστεί από τήν υπέροχη δουλειά σου!!Φανταστικό αποτελέσμα!!Μπράβο γιά τήν προσφορά σου!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενδιαφέρον!!!!!!!!!!!!!! Δεν έχω ασχοληθεί κι εγώ ποτέ με πυρογραφία αλλά με έβαλες στον πειρασμό...!!!
    Τέλειες οι κορνίζες και πάνε για καλό σκοπό!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκεψου να ειχες ξαναδουλεψει τι θα εβγαζες! Μπραβο σου Ρενα εγιναν παρα πολυ ωραια !Εχω και εγω εναν πυρογραφο παρακαταθηκη γιατι κανω και εγω τα ιδια σχετικα με ειδη χειροτεχνιας, λες να προσπαθησω?
    Ειναι ευκολο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία να προσπαθήσεις είναι πολύ εύκολο,καίγεσαι βέβαια λίγο
      στην αρχή ειδικά αν είσαι απρόσεχτη και άμαθη όπως εγώ αλλά κατά τα άλλα είναι πολύ διασκεδαστικό δεν θα θες να σταματήσεις!

      Διαγραφή
  5. Ε λοιπόν δεν θα το πιστέψεις, αλλά εγώ η άχρηστη που το χέρι μου δεν πιάνει τίποτα και δεν έχω κανένα καλλιτεχνικό ταλέντο, ξέρω πυρογραφία χα χα χααα
    Μαθαίναμε στο σχολείο και είχα μεγάλο κόλλημα τότε.
    Εχω φτιάξει και αρκετά έργα, αμέ!!
    Εννοείται ενθουσιάστηκα με τις κορνίζες σου!!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ όμορφες και οι τρεις! Έχω τον ίδιο ακριβώς πυρογράφο και τον χρησιμοποίησα μόνο μια φορά δοκιμαστικά σε ένα ξύλινο σκαμνάκι, που τελικά έμεινε μισοτελειωμένο. Μήπως να ξαναδοκίμαζα; Μου άνοιξαν την όρεξη οι κορνίζες σου!
    Φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια να ξαναδοκιμάσεις και να μας τα δείξεις!

      Διαγραφή
  7. Καταπληκτικές έγιναν Ρένα μου!!!!!! Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!! Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρένα πολύ όμορφες τις έφτιαξες.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω!!! Εγιναν υπέροχες! Πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω κι εγώ, μου λείπουν τα εργαλεία όμως... Πρέπει να οργανωθώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια γιατί μόλις πήρα καινούργιο πυρογράφο! Να μια καλή αρχή για να θυμηθώ τα παλιά όταν έκανα πράγματα με αυτόν!Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραίες που έγιναν Ρένα μου!!!!!!!
    Τελικά .ολες έχουμε παρακαταθήκη τα πάντα!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολύ όμορφες έγιναν η κορνίζες ..και ωραία χρώματα ..
    καλή εβδομάδα Ρενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι καταπληκτικές έγιναν !!!!! Πολύ ωραία δουλειά, εξαιρετική και προσεγμένη !!! Καλή συνέχεια σίγουρα με τον πυρογράφο και καλή εβδομάδα !!! Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχαχα!!!!! Τελικά, μας αρέσει να τα δοκιμάζουμε όλα!!! Αυτόν τον πυρογράφο τον είχα αγοράσει κι εγώ, αλλά ακόμα δεν δοκίμασα να τον χρησιμοποιήσω. Το ίδιο ισχύει και για το άλλο εργαλείο με τα στρασάκια. Μάλλον ήρθε η ώρα τους...τώρα που βλέπω το υπέροχο αποτέλεσμα στα πανέμορφα καδράκια σου. Καλή συνέχεια, Ρένα μου, γιατί είμαι σίγουρη ότι θα φτιάξεις κι άλλα!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τελικά αυτό το καλό έχουν τα blogoσπιτάκια. Βλέπεις κάτι και θες να το κάνεις και συ.... Νομίζω αυτό είναι κάτι θετικό. Έχω ένα ντουλαπάκι για να το ζωγραφίσω με τον πυρογράφο αλλά δεν τολμούσα. Τώρα που σε είδα νομίζω ότι δεν θα δυσκολευτώ. Πάντως οι κορνίζες σου είναι πανέμορφες!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ!!!!
    ΕΧΩ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΥΡΟΓΡΑΦΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΑΚΟΜΑ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΔΙΕΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάρα πολύ όμορφες!Με χρώμα και χαρά όπως αρμόζει στο παζάρι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και τι δεν μου θύμισες κοριτσάκι..Κάποτε είχα πάθος με τη πυρογραφία..έχω κάψει δάχτυλα εγώωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αμα εχεις φαντασια ολα ωραια τα κανεις μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η πρώτη σου απόπειρα !!! Να σου πω ότι και εγώ έχω πυρογράφο , έτσι τα μαζεύω και εγώ .
    Εγιναν πολύ όμορφες τελικά , άντε ιδέες που μου βάζεις Ρένα μου ..
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άργησα να αφήσω σχόλιο...γιατί τώρα είδα η χαζή ότι τα σχόλια είναι στο πάνω μέρος και όχι κάτω που τα έψαχνα!!! τέλειες οι κορνίζες!!!έκανα κι εγώ μια προσπάθεια τότε για το Νευροκόπι αλλά μετά τον εγκατέλειψα τον πυρογράφο...μάλλον θα του (μου) δώσω μια δεύτερη ευκαιρία!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έκανες υπέροχη δουλειά! Δείχνουν υπέροχες!
    Κι εγώ έχω αυτόν τον πυρογράφο... και έπαθα το ίδιο με σένα, έψαχνα πληροφορίες για να τον δουλέψω σωστά και δεν μπορούσα να βρω. Ακόμη κάθεται στη γωνιά του και με περιμένει...
    Ίσως κάποια στιγμή να δοκιμάσω! Μου έβαλες κι εμένα ιδέες...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανέμορφες και οι τρεις!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τελικά όλες μαζεύουμε διάφορα εργαλεία. Οι κορνίζες σου όμορφες και γλυκές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. μπραβο.. πολύ καλό!!! και...
    καλή επιτυχια στον σκοπό της Φλόγας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οι κορνιζούλες σου έγιναν τέλειες!!!!
    Η συγκεκριμένη τεχνική μ`αρέσει πολύ,δίνει φανταστικά αποτελέσματα!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο Ρένα μου!...έγιναν πολύ όμορφες!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!
    Ρενάκι μου είναι πανέμορφες!!! Πρώτη φορά είδα αυτή τη μέθοδο, σίγουρα δεν υπάρχει κάτι που να μη το ξέρεις! Ο,τι φτιάξουν τα χεράκια σου είναι χάρμα οφθαλμών!

    Πολλά φιλάκια σου στέλνω γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ όμορφες οι ξύλινες κορνίζες , Ρενα!! Αγνώριστες τις έκανες!! Γεια στα χεράκια σου!! Και μπράβο σου για την προσφορά σου στο όμορφο bazaar!! Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρενα μου τοσο ομορφες κορνιζες -πινακακια !!! και λες οτι δεν θυμοσουν κιολας τη πυρογραφια !! τελειες...καλοταξιδες! φιλακια και καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. αψογη δουλεια συγχαρητηρια και για την συμμετοχη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Απίστευτα όμορφες!!! Έχω πάρει και εγώ το ίδιο εργαλειάκι και δεν το έχω χρησημοποιήσει ακόμα μου έδωσες ιδέα... μ αρέσουν πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Yπάρχει κάτι που δεν κάνεις;;;
    Πολύ όμορφη δουλειά και καλοταξίδευτες να είναι για τον όμορφο σκοπό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Οι κορνιζούλες σου με την πυρογραφία είναι απλά ΥΠΕΡΟΧΕΣ Ρένα μου!!! Πολύ μου άρεσαν!!!
    Πρέπει να την απόλαυσες την όλη διαδικασία!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είχα κάνει κι εγώ μία προσπάθεια παλιότερα και μου άρεσε πολύ! Εσύ όμως το απογείωσες το άθλημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Όχι μόνο τα κατάφερες μια χαρά, αλλά μου έδωσες και τις απαντήσεις, που ζητούσα, σχετικά με την πυρογραφία.
    Ευχαριστώ Σε...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)