Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2014

Κεραμίδια πιατέλες!


Ηρθε και ο Φεβρουάριος και τώρα πια μπορούμε να πούμε
ότι άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την προσμονή της άνοιξης!
Γι αυτό είπα να τη φέρω μια ώρα αρχύτερα μπας και κοροϊδέψω
τον καιρό και φύγει η μαυρίλα  και οι ψύχρες του χειμώνα!

 Decoupage με ριζόχαρτο και λουλούδια στα κεραμίδια μου
λοιπόν για ανοιξιάτικη αύρα στο σπίτι!


Από την ανάποδη για να χρησιμοποιηθούν σαν διακοσμητικές πιατέλες !


Αλήθεια ξέρατε πως παλιά χρησιμοποιούσαν τα κεραμίδια για
ψήσουν το φαγητό στο φούρνο; έβαζαν μέσα το κρέας ή το ψάρι,
το τύλιγαν με λαδόκολλα και το μετέτρεπαν σε γάστρα μιας και
τότε δεν είχαν όλοι ταψιά ή γάστρες! 


Εχώ ακόμη 2-3 φυλαγμένα και λέω να  δοκιμάσω κάποια στιγμή
αυτόν τον τρόπο μαγειρέματος!


Οταν το κάνω θα σας πω εντυπώσεις!


Εντυσα και την πίσω όψη με ρυζόχαρτο με ίνες
 για να μη μείνει παραπονεμένο!


Και έτοιμες οι πιατέλες μου!


Πως σας φαίνονται;

Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!1

34 σχόλια:

  1. κάλο μηνά Ρενα !!!! πανέμορφες η πιατέλες μου άρεσαν...
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...Καλημερα..χαρουμενο Μηνα Ρενακι μου..να σαι καλα..μου αρεσαν πολυ τα κεραμιδια..πολυ καλη δουλεια..αυτο το vintage που βγαζουν..ειναι πραμα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κουκλίστικες!
    Περιμένω εντυπώσεις από το μαγείρεμα στο κεραμίδι (λογικά θα είναι εξαιρετικό!!!)
    Καλή σου εβδομάδα με εμπνεύσεις κι αρμονία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έξυπνη ιδέα και σου πέτυχε πολύ! Τώρα περιμένουμε να δούμε και το ψητό στο κεραμίδι-γάστρα! Μόνο, φρόντισε να φτάσει για όόόλες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφιες έφτιαξες πάλι!!!!
    Φανταστικά!!!!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου φαίνεται φοβερό! Δεν θα ξαναπετάξω κεραμίδι ποτέ!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία ιδέα για σερβίρισμα ξηρών καρπών και φρούτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πανεμορφα τα κεραμιδια σου καλη συνεχεια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα!!! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα τά κεραμίδια σου Ρένα μου!!Τά λάτρεψα!!!Υπέροχα τά μοτίφ πού χρησιμοποίησες!!Ακρως Ανοιξιάτικα!!Μπράβο σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπέροχες!!!!!! με σοκολατάκια η μικρά γλυκά γίνονται ενα πανέμορφο πρωτότυπο δώρο......και μένει και η πιατέλα .......
    γεια στά χέρια σου.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα μου, έγιναν πολύ όμορφες πιατέλες τα κεραμίδια σου!!!!!!!!
    Πολύ διακοσμητικές είτε γεμάτες με σοκολατάκια είτε άδειες!
    Να μας πείς και για το μαγείρεμα!!!!!!!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πάρα πολύ όμορφα Ρένα μου!!!!!!και πρακτικά!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφα τα έφτιαξες! Επιτέλους να έρθει η Άνοιξη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα κεραμίδια σου έγινα υπέροχα!!!!!!! Το ψήσιμο στο κεραμίδι είναι φανταστικό.... θέλει όμως τρόπο, αλλιώς το φαΐ πάει χαμένο!!!! Δεν το τυλίγεις στην λαδόκολα... φτιάχνεις ζυμάρι με αλεύρι και νερό και κλείνεις τις δύο άκρες... μετά βάζεις μέσα το φαγητό χωρίς λαδόκολλα και ψήνεις κανονικά στον φούρνο.... φτιάξε σπετζοφάι και θα με θυμηθείς!!!!!!! Φιλιά πολλά... καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα Ρένα και καλό μήνα!!!Υπέροχες οι "κεραμιδοπιατέλες " σου!!!
    Χρήσιμη και η πληροφορία για το ψήσιμο στο παρελθόν...Περιμένουμε εντυπώσεις όταν το δοκιμάσεις....
    Καλή εβδομάδα να έχεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και τι να πω; Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα Ρένα μου
    Φιλιά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρένα μου καλημέρα και υπέροχα για πρωινό ξύπνημα κάθε τι που έφτιαξες..Υπέροχα χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ Ρένα μου σαν μεγαλύτερη το πρόλαβα.Η μαμά μου έστελνε στον φούρνο της γειτονιάς με τον τρόπο που αναφέρεις ένα μεγάλο ψάρι που το λέγανε παλαμίδα!!!!!!!Υπέροχες και ανοιξιάτικες οι κεραμιδοπιατέλες σου!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μπραβο, χρυσοχέρα μου... δεν είδα και καλά τις κατω φωτο..κατι τρέχει... αλλά.. μου άρεσε το κεραμίδι..μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ καλούτσικα τα κεραμιδάκια σου Ρένα μου πραγματικά Ανοιξιάτικα! Όπως κατάλαβες τώρα περιμένουμε όλες το φαγητό σου χα χα !!!!
    Φιλάκια πολλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφο και Ανοιξιάτικο το κεραμιδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρένα μου τα κεραμίδια σου έγιναν πολύ όμορφα!
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ειναι υπεροχες!!! Θα ηταν ωραια προσθηκη στο τραπεζι η το μπουφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρενάκι μου είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
    Δεν είμαι υπερβολική, έχω ενθουσιαστεί ειλικρινά! Χίλια μπράβο!

    Με την αγάπη μου και πολλά φιλιά σου εύχομαι καλημέρα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα Ρενάκι μου!καλό μήνα και δημιουργικό!!δεν λέω βρε παιδί μου να μαγειρέψεις στο κεραμίδι-θα είναι και νόστιμο-αλλά αφού σου βγαίνει σε σούπερ δημιουργία με decoupage πανέμορφο προτείνω το καλλιτεχνικό μέρος του!!φιλάκια πολλά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πανέμορφες οι κεραμιδοπιατέλες!!! Οσο για το ψήσιμο, φώναξέ με να σου πω!!!! χαχα!!! φιλάκια, Ρένα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και σαν γάστρες θα κάνουν φοβερή δουλειά φαντάζομαι,αλλά και σαν διακοσμητικά είναι τέλεια!!!
    Καλή δημιουργική χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρενακι μου τα κεραμιδακια σου εγιναν πολύ ομορφα με τα λουλουδακια τους .. να μας θυμίζουν ότι οσονούπω η Ανοιξη πλησιαζειο... για γάστρα δεν ξερω να σου πω .. τι αποτελεσαμ θα έχει το φαγητό...χι.χι. δοκίμασε το και πες μας.!!! φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Οι πιατελίτσες από κεραμίδι έγιναν εξαιρετικές!!! Όσο για τη χρησιμότητα τους, πρόσφατα έμαθα ότι τις ζέσταιναν και τοποθετούσαν μέσα σε αυτές τα πρόωρα μωράκια φασκιωμένα φυσικά!!! Απίστευτο!!!!! Καλό ΣΚ σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρένα μου αγαπημένη, κι άλλο βραβείο σε περιμένει στο σπιτάκι μου!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σε μερικές ταβέρνες είδα ο΄τι μαγειρεύουν, όπως λες!!
    Είναι όμως υπέροχες και διακοσμητικές!!!!
    Καλή εβδομάδα από αύριο!!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλη ιδεα να τα στολισεις απο την αναποδη!πρωτη φορα το ειδα κ μου αρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)