Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου 2014

Μια γλυκιά μέρα γεμάτη ζαχαρόπαστα και γεύση αποκριών!


Σημερα λέω να σας γλυκάνω με γλυκιές χειροκατασκευές που
αυτή τη φορά έχουν μια ιδιαιτερότητα, τρώγονται κιόλας!
Ετσι για να μη λένε μερικοί μερικοί ότι δεν ασχολούμαι με τη κουζίνα,
γιατί μπορεί να μη μ'αρέσει το σπορ αλλά ασχολούμαι
 και παρά ασχολούμαι μάλιστα!


Η αφορμή είναι η ζαχαρόπαστα που μου έφερε δώρο η κόρη μου
και το internet που βρήκα όλες τις οδηγίες που χρειαζόμουν
και φυσικά όλες εσείς που μοιράζεστε μαζί μας οδηγίες,ιδέες,
μυστικά και εμπειρίες από τον κόσμο της μαγειρικής-ζαχαροπλαστικής
και που ένα Ευχαριστώ είναι τόσο λίγο μπροστά σ'αυτά που μας προσφέρετε!


Φτιάξαμε cupcakes και τα ντύσαμε με ζαχαρόπαστα που την 
ανοίξαμε με πλάστη και τη γαρνίραμε με λουλουδάκια,
αστεράκια και φωτογραφικές μηχανές!
 Οπως βλέπετε τα εργαλειάκια μου πιάνουν τόπο και στην κουζίνα για
να μην έχω και τύψεις δηλαδή,το τερπνόν μετά του ωφελίμου!


Και ένα μεγάλο κέικ που για να το σκεπάσουμε ανακατέψαμε όλα 
τα χρώματα που είχαμε με αποτέλεσμα να μοιάζει με τη γη
κοιτάζοντας την από το αεροπλάνο,όμορφη δεν είναι χαχα!


Ας αποθανατίσω και από πιο κοντά τα δημιουργήματα μας 


γιατί σε λίγο δεν θα υπάρχουν,δυστυχώς ή ευτυχώς!


Και μια που είναι απόκριες φτιάξαμε και μερικές σερπαντίνες!
(Η ιδέα δεν είναι δικιά μου κάπου την βρήκα και αυτή εκεί που έψαχνα)


για να διακοσμήσουμε τη πιατέλα που θα τα προστατέψει μέχρι
να φαγωθεί και το τελευταίο ψίχουλο!


Ελπίζω να σας γλύκανα σήμερα!
Καλή αποκριά!!!

25 σχόλια:

  1. Καλά, τώρα μας άφησες άφωνες!!!!
    Υπέροχα τα έκανες Ρενάκι!
    Καλοφάγωτες οι πανέμορφες λιχουδιές!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ γλυκειά ανάρτηση Ρένα μου!!!Εγιναν πολύ όμορφες οι ζαχαρωτές δημιουργίες σας!!Καλοφάγωτες!!Καί σίγουρα νόστιμες!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικα γλυκάκια και τόσο χαρούμενα χρώματα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν μας γλύκανες λέει...!!!!
    πολύ όμορφα ..καλοφαγωτα !!!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ λαχταριστές λιχουδιές!!
    Καλοφάγωτες!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαρούμενα, εντυπωσιακά και σίγουρα νόστιμα! Μέσα στο πνεύμα του κεφιού και του καρναβαλιού! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα μου μας γλύκανες σήμερα! Όλα λαχταριστά.
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχαα Ρένα μου, χρυσοχέρα μου, τέλεια!!!!!!!!!! Κι εγώ απολαμβάνω να δημιουργώ στη ζαχαροπλαστική, γιατί προϋποθέτει παιχνίδι και φαντασία. Μπράβο σας πάντως, την απόλαυσα αυτή την ανάρτηση.
    Καλή εβδομάδα να έχεις, γλυκιά σαν και τις δημιουργίες σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημέρα!!! τελεια η ζαχαροπαστα σου! τι ωραια χρωματα ειναι αυτα;! εγω δεν μπορω να την δουλεψω δυστυχως...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή εβδομάδα γλυκιά μου στη κυριολεξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρένα μου υπέροχο!Και μένα μου αρέσουν όλα αυτά με τη ζαχαρόπαστα αλλά φοβάμαι μη βγει χάλια και γίνω ρεζίλι των σκυλιών!Τα δικά σου πάντως φαίνονται πολύ λαχταριστά!Γεια στα χέρια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ..Καλημερα Ρενακι μου..τι ομορφα και γλυκα μας εχεις εδω..τελοια..και βεβαια μας γλυκανες..να σαι καλα ματια μου..χαρουμενη βδομαδα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πω πω πω!!!!! Τέλεια όλα!!!!!!

    Καλή και γλυκιά εβδομάδα Ρενάκι μου, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανδαισία χρωμάτων καλές απόκριες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ωραία ζωηρά χρώματα!! Και του χρόνου, Ρένα, να'σαι καλα, να δημιουργήσεις ζαχαροπλαστικές πανδαισίες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα και με παιχνιδιάρικα χρώματα!!!! καλοφάγωτα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν και δύσκολη η ζαχαρόπαστα, έχει πλάκα! Εσύ απ΄ό,τι βλέπω διασκέδασες περισσότερο από 'μένα, μιας κι έφτιαξες πολλά κι όμορφα σχεδιάκια! Φαίνονται υπέροχα, γεια στα χεράκια σου! Φαντάζομαι ότι τα τιμήσατε και με το παραπάνω!
    Καλό και χαρούμενο τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλώς σε βρήκα.. καλή αποκριά!! τέλεια όλα!! όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. φοβερο υλικο η ζαχαροπαστα!!!μπραβο Ρενα!!καλη σαρακοστη γλυκια μου και καλο μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)