Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου 2014

βραβείο




Η αγαπημένη σε όλους μας   Ροδούλα μου χάρισε πριν κάποιες
μέρες το παραπάνω βραβείο και την ευχαριστώ πολύ γι αυτό!
Οι όροι είναι αφού απαντήσουμε στις 11 δικές της ερωτήσεις
μετά να φτιάξουμε και 11 δικές μας και να χαρίσουμε το βραβείο
σε 9 blogs,οπότε έχουμε και λέμε:

Οι ερωτήσεις της:

1. Πόσες φορές έχεις πιάσει τον εαυτό σου να "κλαίγεται";
2. Υπάρχει η αληθινή φιλία στις μέρες μας;
3. Εάν στον εργασιακό σου χώρο, έπρεπε να υπερασπιστείς έναν συνάδελφό σου που αδικήθηκε, για να λάμψει η αλήθεια, αλλά παράλληλα κάνοντάς το έθετες σε κίνδυνο τη δική σου θέση στον εργασιακό σου χώρο, τι θα έκανες;
4. Ποια είναι η σχέση σου με την ανώτερη δύναμη τον Θεό, και ποια νομίζεις ότι είναι η αληθινά χριστιανική ζωή;
5. Θα μπορούσες να συγχωρέσεις κάποιον που σου φέρθηκε άσχημα και σε διέσυρε; αλλά και να του δώσεις μια δεύτερη ευκαιρία;
6. Ποιο χάρισμα/ταλέντο θα ήθελες να έχεις; 
7. Πιστεύεις ότι ο χαρακτήρας του ανθρώπου αλλάζει συνεχώς, ή ότι, μέχρι τα 25, 30 χρόνια του, έχει παγιωθεί;
8. Ποια είναι η γνώμη σου για τον γάμο και την οικογένεια; Αξίζουν σε όλους;
9. Ποια πιστεύεις ότι είναι η μεγαλύτερη "πληγή" της σύγχρονης κοινωνίας.
10. Εάν σου δινόταν η ευκαιρία, σε ποια εποχή θα ήθελες να μεταφερθείς και να ζήσεις;
11. Πόσο σημαντικό είναι για σένα το χρήμα, και τι ρόλο παίζει στη δική σου ζωή. 

Απαντήσεις:

1 Πολλές,όσων αφορά τις γραφειοκρατικές μου διεκπεραιώσεις!
2 ναι!
3 θα τον υπερασπιζόμουν!
4 Πάντα με βοηθάει στα δύσκολα! Η αληθινή χριστιανική ζωή
 είναι απαλλαγμένη από τα υλικά αγαθά,εκεί υπάρχουν μόνο
οι ανθρώπινες αξίες!
5 Πάντα!
6 Να τραγουδάω!
7 Με τον χαρακτήρα ο άνθρωπος γεννιέται αλλά στη συνέχεια τον
προσαρμόζει ανάλογα με τις καταστάσεις που συναντά στη ζωή του!
8 Ιερή! Δεν έχω αποφασίσει ακόμα!
9 Το χρήμα!
10 Σε αυτή που δεν έχει έρθει ακόμα!
11 Νομίζω πως η απάντησή μου στην ένατη ερώτηση το εξηγεί! 


Και οι 11 δικές μου: ερωτήσεις:

1 Πως επικοινωνείτε καλύτερα με τους άλλους
με τον γραπτό ή τον προφορικό λόγο;
2 Αν είσαστε πρωθυπουργός  πείτε μου έναν καινούργιο
νόμο που θα εισαγάγατε!
3 Ποια η γνώμη σας για τα ζώα μέσα στο σπίτι!
4 Αν σας δινόταν η ευκαιρία να διαλέξετε το επάγγελμά σας
τότε ποιο θα ήταν αυτό;
5 Ποιος ο λόγος που έχετε ένα blog;
6 Αν ήταν επιλογή σας πως θα κτίζατε το σπίτι σας;
7 Προτιμάτε να μετακινήστε με συγκοινωνία ή με το ΙΧ σας;
8 Πόσα χρήματα θα μπορούσατε να ξοδέψετε προκειμένου
να κάνετε ένα δώρο σε ένα πολύ αγαπημένο  σας πρόσωπο;
9 Τι σας ενοχλεί σε εσάς (όχι στην εμφάνιση);
10 Σας αρέσει να πηγαίνετε σε οικογενειακές συγκεντρώσεις;
11 Βαριέστε να απαντάτε σε τέτοιου είδους ερωτήσεις;

Δίνω το βραβείο σε:

1 http://syntageskardias.blogspot.gr/
http://koritsiagiaspiti.blogspot.gr/
3 http://justcreativemoments.blogspot.gr/
4 http://love-love2love.blogspot.gr/
http://katitimou.blogspot.gr/
6 http://nienekenia.blogspot.gr/ 
7 http://dimiourgiesstoxeri.blogspot.gr/
8 http://pokotali.blogspot.gr/
http://spider-puppeta.blogspot.gr/

Και αφού κατάφερα να βρω 9 blog γιατί από ότι  είδα
οι περισσότεροι το έχετε πάρει το βραβείο, ε άργησα λίγο
να το αναρτήσω συγχωρέστε με,βλέπω ότι η αγαπημένη μου
Ροδούλα μου έχει ήδη δώσει και άλλο ένα!
Δεν σε προλαβαίνω πια φιλενάδα χαχα!!!!


Επειδή όμως δεν έχω άλλες αντοχές δίνω και αυτό το βραβείο
στα ίδια blogs,οπότε παίρνετε από δύο βραβεία όλες σας όπως
έκανα κι εγώ,ελπίζω η Ροδούλα να με συγχωρέσει που άλλαξα
λίγο τους όρους του δεύτερου βραβείου και δεν απάντησα και
στις άλλες ερωτήσεις αλλά νομίζω πως τις έχω απαντήσει ήδη
σε παλαιότερες αναρτήσεις!

Καλή βδομάδα!

10 σχόλια:

  1. Καλή εβδομάδα να έχεις. Με γεια τα όμορφα βραβεία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διάβασα μου αρέσει τα παίρνω παραμάσχαλα και πάω σπίτι μου
    Τα φιλιά μου , ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίες οι απαντήσεις σου. Να χαίρεσαι τα βραβεία σου.
    Καλή βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρενάκι μου συγχαρητήρια για τα όμορφα βραβεία!!!
    Σε ευχαριστούμε από καρδιάς που μας τίμησες!!
    Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για τα βραβεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπραβο!!!!! καλή σου εβδομαδα, Ρένα.. πάντα τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα, καλή εβδομάδα και να χαίρεσαι τα βραβεία σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για τα βραβεία. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρένα μου, πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!! Για να πω την αλήθεια, τις ήξερα από πριν. Ήμουν σίγουρη ότι έτσι θα απαντούσες.
    Και οι δικές σου ερωτήσεις μου άρεσαν πολύ!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)