Κυριακή, 5 Ιανουαρίου 2014

Πως να αλλάξετε ένα απλό δίσκο ζαχαροπλαστείου με την τεχνική του decoupage!


 Φίλοι μου οι μέρες που μας πέρασαν γέμισαν τα σπίτια μας
με αγάπη, με ανταμώσεις από καλούς φίλους και συγγενείς!
Γέμισαν και από δώρα... γλυκά...ποτά.... και κάθε είδους
 πανέμορφες συσκευασίες αναμνήσεων που θέλουμε να τις
κρατήσουμε κοντά μας και να τις χαρούμε όσο πιο πολύ γίνετε.
Ισως και για πάντα!

***

Ετσι βρέθηκε στα χέρια μου και αυτό το δισκάκι που βλέπετε
στη παρακάτω φωτογραφία που δεν ήθελα να πετάξω αλλά
να το αξιοποιήσω με την τεχνική του decoupage!

Πάμε λοιπόν να το φτιάξουμε μαζί με τον δικό μου τρόπο:

Πρώτα από όλα το γυρνάμε ανάποδα και μ'ένα πινέλο
απλώνουμε διάφανο βερνίκι νερού!


Κόβουμε το ρυζόχαρτο στις διαστάσεις που θέλουμε 
και το κολλάμε πάμε στο δισκάκι μας!


Αφού στεγνώσει καλά το περνάμε με λευκό αστάρι νερού
και μετά ξανά με το διάφανο βερνίκι νερού!


Οταν στεγνώσει και αυτό, το γυρνάμε και έχουμε έτοιμο ένα
πολύ όμορφο δισκάκι σερβιρίσματος που δεν φοβόμαστε να
λερωθεί γιατί το σχέδιο δεν θα χαλάσει εφ' όσων το χαρτί μας 
είναι καλά προστατευμένο από την πίσω μεριά του δίσκου!


Δεν είναι πολύ όμορφο,ακόμα και σαν καδράκι;


38 σχόλια:

  1. Κι εγώ δίσταζα λόγω του σκούρου χρώματος, αλλά τώρα που το βλέπω σε σένα, είναι μιά χαρά!!!! Θα το φτιάξω λοιπόν!!!
    Νά'σαι καλά!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι είναι! Είναι πολύ όμορφο για ότι χρήση και να του δώσεις!Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για οποιαδήποτε χρήση, είναι απίθανο
    Είσαι καταπληκτική στις ντεκουπαζοιδέες !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξεκινάμε λοιπόν με καινούρια ωραία πράγματα !!!! πολύ όμορφο το δισκάκι φιλάκια.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άμα ο άνθρωπος είναι ευφάνταστος!!!
    ΤΕΛΕΙΟ έγινε Ρένα μου!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mα είναι πανέμορφο!
    Μπράβο σου Ρενάκι!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο το έφτιαξες πολύ όμορφο το δισκάκι.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία ιδέα Ρένα μου και σίγουρα πρακτικό το αποτέλεσμα!
    Φιλιά πολλά και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ η άσχετη νομίζω ότι θα το καταφέρω γιατί είναι όμορφο και μου αρέσει
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ Καλό!
    Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ να το έβαζα από κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν είναι απλά όμορφο...
    Είναι τέλειο!
    ΄Εδωσες δεύτερη ζωή σε κάτι που θα μπορούσε να έχει πάει στα σκουπίδια...
    (Δεν το΄χω καθόλου με το ντεκουπάζ..και θα ήθελα κάποια στιγμή να δοκιμάσω διάφορα..)
    Καλή Χρονιά με εμπνεύσεις...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εξυπνη ιδέα και πολύ όμορφο το αποτέλεσμα Ρένα μου!!!Εχω μερικά τέτοια δισκάκια!!Λες????? Μέ εβαλες σε πειρασμό!!χαχα Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αααα κ εχω ενα τετοιο δισκακι!!! Πολυ ωραια ιδεα!!! Θα την εφαρμοσω αμεσα (μολις βρω λιγο χρονο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφος ο δίσκος Ρένα μου!!!Το ριζόχαρτο ταίριαξε τέλεια..Λες και ήταν για αυτόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολυ καλο το αποτελεσμα!
    μπραβο για την ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φοβερό!!! για καδράκι ειναι οτι πρέπει!! απο το τιποτα εκανες κατι σουπερ ιδανικο και για δώρο!! εχω κατι τετοια δισκάκια αλλα φοβάμαι λιγο την τεχνική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τέλειο είναι..μπραβο Ρένα...
    σου εύχομαι μία τέλεια χρονιά... το 2014 να σου φέρει τα καλύτερα!!!! μακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ Ρένα μου!!!
    Εκανες ποδαρικό με μια όμορφη δημιουργία που καμιά δε θα σκεφτόταν.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!
    Φιλιά πολλά και φωτεινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρενάκι μου χίλια μπράβο, έγινε πολύ ωραίο!

    Φιλάκια πολλά χρυσοχέρικο κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχη μεταμόρφωση Ρένα και θερμά συγχαρητήρια!!!
    Σου εύχομαι μια ευτυχισμένη χρονιά, γεμάτη έμπνευση, δημιουργία και ΥΓΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γλύκα το δισκάκι!! Καλά και πολλά κεράσμαρα, Ρένα !! Καλή χρονιά με υγεία, χαρά και χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. http://peripteroedw.blogspot.gr/2014/01/blog-post.html
    καλή χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλη χρονια. Πολυ όμορφο κ πολυ έξυπνος ο τρόπος που μας έδειξες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά!
    Καλή χρονιά με υγεία!
    Πανέμορφο το δισκάκι, για κάθε χρήση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τέλεια η μεταμόρφωσή τού δίσκου,Ρένα!!Εγινε αγνώριστο!!!Καλή χρονιά μέ υγεία καί όλα τά καλά σού εύχομαι!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. το αγάπησα...ειναι πολύ όμορφο...μου άρεσε πολύ πολύ...και ναι σαν καδράκι μοιάζει...μπράβο σου Ρένα μου...έχεις ταλέντο και φαντασία..

    ΛΙΛΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ)
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2014/01/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. xronia polla kai kala koristi moy telia doylia mprabw filakia..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το δισκακι σου εγινε πολυ ομορφο !!
    Αξιοποιησες εξυπνα κατι που ηταν για πεταμα και το μεταμορφωσες!
    Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρένα μου τι μαθαίνουμε εδώ μεσα!!! τέλειο σου έγινε το δισκάκι..ωραία ιδέα..!!!!!! καλή αρχή έκανες και καλη χρονια.. με υγεία σου εύχομαι και χαμόγελα..πολλά φιλάκιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτα τα δισκακια δεν τα ειχα καθολου σε υποληψη αλλα εσυ το μεταμορφωσες τελειως, πανεμορφο εγινε, φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλησπέρα Ρενάκι μου!!έκανες θεαματική μεταμόρφωση σε ένα απλό δισκάκι ζαχαροπλαστείου!απλά πανέμορφο!μπράβο σου!!φιλάκια πολλά και την αγάπη μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα καλή συνέχεια. Είμαι πολύ νέα στην τεχνική αυτή. Έχω εντυπωσιαστεί. Ρίξε μια ματιά αν θες στις δημιουργίες μου.

    http://polkadotslady.blogspot.gr/2014/02/blog-post_1237.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)