Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2014

Κεραμιδόσπιτα και ένα δωράκι έκπληξη για μένα !


Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες με μεγάλη
χαρά σας παρουσιάζω τα κεραμιδόσπιτά μου!


Και λέω με μεγάλη χαρά γιατί ήθελα εδώ και πολυυυύ καιρό
να τα φτιάξω, αλλά όλο έδινα προτεραιότητα σε κάτι άλλο
και αυτά έμεναν υπομονετικά να περιμένουν σε μια γωνιά 
απογοητευμένα!
  


Εφάρμοσα decoupage ρυζόχαρτο και ζωγράφισα το φόντο!




Τα δέντρα είναι με πάστα διαμόρφωσης και σπάτουλα!


Και στη πίσω μεριά επίσης decoupage ρυζόχαρτο με ίνες!


Μ' αρέσει πολύ η υφή του!


Ελπίζω να σας άρεσαν όσο κι εμένα!

***

Και τώρα θα σας δείξω μία έκπληξη που  μου ήρθε
από το 2013 και με χαροποίησε ιδιαίτερα!
Είναι από την αγαπημένη μου και πολύ γλυκιά μας Κάτια
και το stars and icicles που μας χαρίζει όλο το χρόνο Χριστούγεννα!

 

Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Κάτια μου όχι μόνο για το δωράκι σου
αλλά και για τη φιλία σου, για την στήριξή σου και για όσα μας
 έχεις προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια που συνυπάρχουμε
σ' αυτόν εδώ το χώρο!

Φιλάκια πολλά σε όλους σας!!!!!!!


30 σχόλια:

  1. Καλορίζικα τα σπιτάκια σου! Είναι πολύ όμορφα! Καλή εβδομάδα και πάντα χαρέςε1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. poly ομορφα!καλημερα κ καλη βδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ρένα μου!Καλή εβδομάδα. Πολύ όμορφα τα κεραμιδοσπιτάκια σου! Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το κεραμιδόσπιτο σου.
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα τα κεραμιδοσπίτια σου ..μου άρεσαν πολύ....και εγώ έχω σχεδία για σπιτάκια και τα κεραμίδια που περιμένουν... να δούμε πότε....
    Καλή εβδομάδα Ρενα !!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραιότατο όμως!!!.... Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα και τα δύο κεραμίδια.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν παίζεσαι λέμε, υπέροχες οι δημιουργίες σου!
    Με γεια και με χαρά το δωράκι από την γλυκιά Κάτια!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α, πολύ μου αρέσουν!
    Θαυμάσια δουλειά, ζωγραφική και χρώματα.
    Το ρυζόχαρτο είναι πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. υπέροχα τα κεραμιδοσπιτάκια σου !!!!
    υπάρχουν κάτι κεραμίδια στο χωριό ...μου έβαλες όμορφες ιδέες....
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα τα κεραμιδοσπιτάκια σου!!! Η ιδέα να χρησιμοιήσεις πάστα για τα δέντρα έδωσε ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολύ όμορφα σπιτάκια σου Ρένα!!!! Να χαίρεσαι και το δωράκι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα τα έφτιαξες, μπράβο!
    Να χαρείς και το δώρο σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα τα κεραμίδια σου και πολύ προσεγμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφα τα κεραμίδια σου!!!!!
    'Ετσι κι εγώ, έχω μαζέψει αρκετά αλλά ακόμα με περιμένουν στον κήπο, χαχαχα!! Κάποια στιγμή όμως θα τα ντεκουπάρω!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πραγματικά είναι καταπληκτικά και πολύ όμορφα , μπράβο Ρενάκι μου .
    Η Κάτια μας είναι ένα υπέροχο πλάσμα προσφοράς
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εξαιρετική δουλειά, Μπράβο !!!
    Έχω και μία λατρεία στα κεραμίδια και μπορώ να πω ότι τα θαύμασα ιδιαίτερα !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχα όπως όλα όσα κάνεις δημιουργική μου φίλη και καλοδεχούμενο το δωράκι σου να το χαρείς γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφα και φτιαγμενα με γούστο τα κεραμιδοσπιτάκια σου, Ρένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπορεί να "άργησες" αλλά από ότι είδες και από τα σχόλια, ΜΑΓΕΨΕΣ!
    Μπράβο ,Ρενάκι!
    Πανέμορφα!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπεροχα τα σπιτακια σου!! Να χαιρεσαι κ το δωρακι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρενάκι μου δεν χορταίνω να τα βλέπω, υπέροχα είναι!!!

    Καλή σου νύχτα, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφα κεραμιδόσπιτα!!!Οι ζωγραφικές σου πινελιές τα κάνει ιδιαίτερα!!!!Φιλάκια Ρένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανεμορφα το αναγλυφο που εκανες μου αρεσει πολυ!!!!!Γεια στα χερακια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλώς σε βρήκα κι εγώ μικρή μου, πολύ όμορφα τα έφτιαξες, μπράβο!!!!! Πού μπορώ να βρω κι εγώ τέοια κεραμίδια; Τα κεραμίδια που βρίσκω είναι τα κλασσικά με το "δόντι" στο πλάι, αν καταλαβαίνεις έτσι όπως το λέω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο σπιτάκι μου μελίτσα, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και ιδιαίτερα για το μικρή!!!!!!
      Τα κεραμίδια τα είχα βρει σ' ένα ερηπωμένο και γκρεμισμένο σπίτι πριν πολύ καιρό και είχα μαζέψει καμιά δεκαριά,αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχεις μάτια ορθάνοιχτα όταν πηγαίνεις βόλτα τώρα για να αγοράσεις δεν ξέρω αν υπάρχουν κι εγώ αυτά με το δοντάκι βρίσκω στο εμπόριο.

      Διαγραφή
  26. ¸.•°♪♬♫º°
    Passei para uma visita.
    Um trabalho muito bonito com um primoroso acabamento.
    °º✿♫ Bom fim de semana!
    °º✿ Beijinhos.
    º° ✿✿ ♫° ·.Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρένα μου, άργησες, αλλά το έκανες το θαύμα σου. Είναι απλά υπέροχα τα κεραμυδοσπιτάκια σου!!!! Τα θαυμάζω εδώ και αρκετή ώρα!!!
    Να το χαίρεσαι το δωράκι σου!! Η Κάτια είναι ένας υπέροχος και δοτικός άνθρωπος.
    Όποτε μπορέσεις πέρασε από το σπιτάκι μου να παραλάβεις ένα βραβείο.
    Καλό σου μήνα αγαπημένη μου!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)