Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2014

Μια ιδέα για ανακύκλωση!


Τα πετονάκια που αποτελούν οικονομικές συσκευασίες και
φιλοξενούν υγρό πιάτων, μαλακτικό ρούχων και πολλά άλλα
σίγουρα τα ξέρετε. Ενα από αυτά λοιπόν βλέπετε στη παρακάτω
φωτογραφία κομμένο έτσι ώστε να κρεμαστεί στο εσωτερικό
από το πορτάκι του ντουλαπιού κάτω από το νεροχύτη!


Ετοιμα δύο από αυτά (με decoupage χαρτοπετσέτας) για να
φιλοξενήσουν τα διάφορα σφουγγαράκια, συρματάκια κ.α
συμπράγκαλα της κουζίνας μας


Πως σας φαίνεται η ιδέα;

28 σχόλια:

  1. Πολύ έξυπνο και χρήσιμο!
    Καλή χρονιά, με υγεία! Και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτική ιδέα ανακύκλωσης και πολύ πρακτική !! Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη.....και σίγουρα πολύ βολική.
    θα την εφαρμοσω σίγουρα.
    Καλημέρα
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κοριτσάκι μου!κι εμένα με έχει πιάσει μανία ..ανακύκλωσης!Εγώ πάλι έφτιαξα ..φυαράκια με τα χαερούλια και μέρος από το πλαστικό.Το είδα σε ξένο σάιτ.Αυτό που έκανες φανταστικά απλό και όμορφο. Καλημέρα με τοπ..καφέ στο χέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααα! Πολύ καλή ιδέα...!
    Φαντάζομαι πως κόβετε με κοπίδι, χωρίς δυσκολία...

    Καλήμέρα σου στέλνω...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου φαίνεται τέλειο.Έκανες ένα άχρηστο αντικείμενο, χρήσιμο!Καλό απόγευμα ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ τι εύχρηστη κατασκευή είναι αυτή!!! Μπράβο σου Ρένα μου, για άλλη μια φορά. Άσε που έχουμε και τα ίδια πλακάκια, αν βλέπω καλά χαχα
    Φιλάκια καλή μου φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ καλή ιδέα ..τελικά δεν πετάμε
    τίποτα !!! ωραία η κατασκευή !!!!!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ολο έξυπνες και χρήσιμες ιδέες μας είσαι Ρενάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ καλή η ιδεα σου Ρένα μου!!!Τέλεια η μεταμόρφωση μέ ντεκουπάζ!!Δέν πετάμε τίποτα!!Καλή χρονιά μέ υγεία σού εύχομαι!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξυπνη και χρησιμη η ιδέα σου, Ρένα!! Καλή χρονιά με υγεία, χαρά και χαμόγελο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ πρακτικά, το έχω ήδη κάνει !! Και με το πάνω μέρος τους έφτιαξα σέσουλες/φτυαράκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mα πώς τα σκέφτεσαι όλα τούτα;;;
    Ωραία ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ καλή ιδέα!ακόμη και για άλλους χώρους...εκεί που αποθηκεύουμε τα ψιλοπράγματα...Μπράβο Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλε ειναι φοβεραααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α ωραία ιδέα!!!Ευχαριστούμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι να μη γεννηθείς με την ανακύκλωση στο αίμα σου!!
    Δε μας γλυτώνει τίποτε!!
    Πολύ βολικό Ρένα μου!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολυ ωραια ιδεα!!!!ευχαριστουμε.καλη χρονια κιολας δεν σου ευχηθηκα,φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εξαιρετική Ρένα μου και πολύ έξυπνη!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρένα;.. τι κάνεις;;...
    άψογη η τεχνική σου ..κι η ιδέα σου!! καλό Σαβ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο Ρενάκι με τις πρωτότυπες και ωραίες ιδέες σου!

    Καλή Κυριακή, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι εξυπνη λύση και τι βολική... Ρένα μου..μας λύνει τα χέρια... θα εφαρμοστεί..πάραυτα... φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πού τα σκέφτεσαι απορώ!!!! Πολύ όμορφο και χρήσιμο πράγματι!!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πάνω που τελείωσε το μαλακτικό και έχω ένα μεγάαααλο μπουκάλι έτοιμο για να το ανακυκλώσω βάση της ιδέας που μου έδωσες! Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μετέτρεψες σε κάτι που δείχνει άχρηστο σε πάρα πολύ χρήσιμο Ρενάκι μου!έξυπνο και εντυπωσιακό..πολύ σούπερ η ιδέα σου..μου άρεσε η ανανέωση στον τίτλο του ιστολογίου σου!φιλάκια πάρα πολλά!καλό Σαββατοκύριακο να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)