Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2013

Με την τεχνική αλουμινόχαρτου και χαρτοπετσέτας!


Και μετά το μπουκαλοχωριό,σειρά έχει το μπουκαλόδεντρο!

Μπουκαλάκια μπίρας με την τεχνική του αλουμινόχαρτου,
την τεχνική χαρτοπετσέτας (decoupage) και empossing!


Το παρακάτω είναι με αλουμινόχαρτο και χαρτοπετσέτα!


Το επόμενο με χαρτοπετσέτα!


Και δύο κηροπήγια με αλουμινόχαρτο!


Δείτε και πως ήταν πριν το μπουκαλάκι.


Αν σας άρεσαν και αυτά τα μπουκαλάκια μου
κάντε μου ένα like εδώ. Είναι τα τελευταία για φέτος
σας το υπόσχομαι τα άλλα θα είναι μπουκάλια από κρασί χαχα!

Σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ όλους όσους μου κάνατε like
στα προηγούμενα μπουκαλάκια μου και είσαστε τόσοι πολύ!!!
Εσείς μου δώσατε δύναμη να συνεχίσω. Είναι και αυτά για τον
ίδιο διαγωνισμό στο Βάλε Φαντασία και το βραβείο είναι υλικά
για τις κατασκευές μας,ε μη μου πείτε δεν αξίζει τον κόπο;

Και πάλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!

Φιλάκια πολλά σε όλους σας!!!!

22 σχόλια:

  1. Ρένα μου πολύ όμορφα τα έφτιαξες και αυτά.
    Καλή συνέχεια με τα μπουκάλια του κρασιού.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι και αυτά καταπληκτικά !!!
    Θα περιμένουμε και του κρασιού !!!
    Καλό βράδυ !! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. teleia bghkane..alla h texnikh me to aloyminoxarto poia einai;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eγιναν καταπληκτικά!!!
    Τρέχω για το like ;-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα και πρωτότυπα τα μπουκαλάκια σου...Μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα του αλουμινόχαρτου και σε γυαλί..ΝΑ πω την αλήθεια δεν το περίμενα..εγώ το έχω δοκιμάσει μόνο σε ξύλο...Μπράβο σου!!!Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΩΡΑΙΑ ΚΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!
    ΤΑ ΠΙΟ ΤΕΛΕΙΑ ΚΗΡΟΠΗΓΙΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειναι υπεροχα ολα!!! +1 like απο μενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω κάθε τι που φτιάχνεις γιατί..έχουν τη σφραγίδα σου γλυκιά μου..είναι σαν το τρόπο που ζωγραφίζει κάποιος.Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫Oτι και να γραψω ειναι λιγο!!Συγχαρητηρια ολα πανέμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα Ρενα μου,τά γιορτινά μπουκαλάκια σου!!!Εγιναν τέλεια!!!!Καλή επιτύχια!!!!Πάω νά κάνω λάικ!!Καλές και χαρούμενες εορτές!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το έκανα το λάικ !!!
    καλή επιτυχία!!!! πολύ όμορφα Ράνια μου.
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις φιλιά πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα τα μπουκάλια σου!!! Πάντα δημιουργική! Μπράβο ! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΣΟΥ..ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι υπέροχα! Πολλά-πολλά like!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρενάκι μου καλησπέρα!!πανέμορφα τα μπουκάλια σου Ρενάκι μου!το ότι είναι φτιαγμένα απο αλουμινόχαρτο και χαρτοπετσέτα εμένα με μαγεύει!!με τόσο απλά υλικά τόσο υπέροχα μπουκαλάκια!!!φιλάκια πολλά και την αγάπη μου σου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα μου... είσαι αστέρι... είναι πανέμορφα... καλές γιορτές!! καλά Χριστουγεννα.. ευχαριστώ κι εγώ.. για όλα τα λαικ!!!! (βλέπε σχόλια! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. bravo gia tis kataskeyes sou.
    Asxoloyme me to ntecoupaze kai tis kataskeyes, mporeis na moy peis pos eftiaxes ta mpoukalia me alouminoxarto, poy fainontai san abtikes(sygnomh gia th glossa tou mhnimatos alla o Y/P den exei ellhnika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαργαρίτα το είχα βρει σε βιντεάκι στο γιου τιουμπ τσαλακώνεις
      το αλουμινόχαρτο καλά και μετά το ανοίγεις προσεχτικά για να μη σχιστεί μετά με ένα ρολάκι το ρολλάρεις σα να ανοίγεις φύλλο για να καταλάβεις μετά το κολλάς πάνω στο μπουκάλι
      και μετά το περνάς όλο με μελάνι ακρυλικό αφού στεγνώσει με ένα βρεγμένο πανί αφαιρείς το μελάνι και μένει μόνο όσο έχει εισχωρήσει μέσα στις αυλακώσεις τους τσαλακωμενου αλουμινόχαρτου.Τέλος το περνάς όλο με διαφανές βερνίκι.
      Ελπίζω να βοήθησα λίγο!

      Διαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (14) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (53) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)