Κυριακή, 1 Δεκεμβρίου 2013

Καλό Χριστουγεννιάτικο Μήνα Και ο τελευταίος του 2013!


Τις παρακάτω μου κατασκευές επέλεξα να σας ευχηθώ φέτος
καλά Χριστούγεννα!

Βαζάκι από μαγιονέζα,βαμμένο εσωτερικά με λευκό αστάρι νερού
και εξωτερικά decoupage με ρυζόχαρτο!


Μέσα του πρόσθεσα ένα ρεσό και μετατράπηκε σε φαναράκι!


Τρία ακόμα μπουκαλάκια!







Ολο το μπουκαλοχωριό μαζί!


Και φωτισμένο!


Αν σας άρεσαν τα μπουκαλάκια μου,κάντε μου και ένα like εδώ
είναι για τον διαγωνισμό στο βάλε φαντασία!
Φτιάχτε όσο πιο πολλά μπορείτε!
Τα φετινά Χριστούγεννα πρέπει να τα κάνουμε πιο Φωτεινά!

28 σχόλια:

  1. Το μπουκαλοχωριό σου να ζεστάνει όλες τις παγωμένες καρδιές!
    Καλό μήνα κορίτσι μου για όλους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το χωριό!!!!!!!! πιστεύω μέχρι τα Χριστούγεννα να έχει και άλλα μπουκαλοσπιτάκια!!!!!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για ένα όμορφο & φωτεινό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρένα μου καλημέρα
    Ο μήνας σου να είναι φωτεινός όπως το μπουκαλοχωριό σου.
    Καλό μήνα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΟΧΩΡΙΟ ΣΟΥ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφο τό μπουκαλοχωριό σου,Ρένα μου!!!Καλό καί ευλογημένο μήνα σού εύχομαι!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρενάκι μου μαγικά τα χεράκια σου , το φως ζεσταίνει την καρδιά μας
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα και τόσο ζεστά Ρένα μου!!!
    Καλό μήνα να έχεις, έτσι, όμορφο και "ζεστό" όπως τα μπουκαλάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλό μήνα κορίτσι μου!Με υγεία!Το μπουκαλοχωριό υπέροχο!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα να έχεις, με υγεία.Ομορφο το μπουκαλοχωριο που έφτιαξες για τα Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφο το μπουκαλοχωριό σου!
    Καλό μήνα Ρένα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανεμορφο υπεροχο τελεια ιδεα!!!!!!
    Καλο μηνα να εχεις!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα μου, είναι πανέμορφο το μπουκαλοχωριό σου!!!!
    Καλές χριστουγεννιάτικες ετοιμασίες!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπραβοοο Ρενα!εγιναν ολα φανταστικααα!πολυ ρομαντικη και ζεστη ατμοσφαιρα στη σημερινη σου αναρτηση!να σαι καλα και σου ευχομαι καλο μηνααα!σε φιλωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη γειτονιά ! Υπέροχο φως! Καλό μήνα και καλές γιορτές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι πραγματικά υπέροχα και με τα κεριά φαίνονται μαγικά!Έκανα λάικ!!!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Oνειρεμένο το μπουκαλοχωριό, ζεστό και γιορτινό !!! Οι Χρυσομέλισσες το λατρέψανε !!! Καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρένα μου ,μας φώτισες με τις όμορφες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου !
    όλα μαζί αναμμένα θα ομαρφαίνουν τις βραδιές σου !Καταπληκτικά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πραγματικό μπουκαλοχωριό !!!!!!!!!!!
    Πανέμορφη γωνιά καλές και χαρούμενες
    γιορτές Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρένα μου πανέμορφα όλα!!!!!!!!!!!
    Καλό μήνα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφο το μπουκαλοχωριό.....φαντάζομαι θα μεγαλώσει κι άλλο τις επόμενες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Bonita forma de felicitarnos las Navidades. Has hecho un magnífico trabajo, me encantan.
    Besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι πολύ όμορφα! Καλό μήνα να έχεις, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό μήνα κι ευλογημένο να έχεις Ρενάκι μου!!τα μπουκαλάκια σου παραμυθένια όμορφα,με ενθουσίασαν..το βαζάκι όμως απο τη μαγιονέζα εκπληκτικό και όταν το είδα και φωτισμένο τι να πω το πιό όμορφο που έχω δεί,.μπράβο στα χρυσά γεμάτα έμπνευση χεράκια σου!!πάρα πάρα πολλά φιλάκια!ένα όμορφο βραδάκι σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι πολύ όμορφα
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφα όλα!!!
    Καλό εορταστικό μήνα και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βγήκαν πολύ ωραία...ειδικά με το κεράκι μέσα είναι φανταστικά...!!!
    Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι όμορφα που τα έφτιαξες!
    Αναμμένα είναι σκέτη μαγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ειναι πολύ όμορφα όλα...σβηστά και αναμμένα...καλό μήνα καλές γιορτές και σου έκανα λαικ στο βάλε φαντασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)