Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικα μπουκαλάκια - κηροπήγια με την τεχνική του decoupage!


Τα Χριστουγεννιάτικα μπουκαλάκια μου είναι έτοιμα
και σας τα δείχνω με περηφάνια γιατί είναι η πρώτη φορά,
που κάνω decoupage σε μπουκάλια και ξετρελάθηκα!


Πρόκειται για μικρά μπουκαλάκια από μπύρα τα οποία έντυσα 
με ρυζόχαρτο με ίνες που τελικά είναι και το αγαπημένο μου 
υλικό για decoupage και τα έκανα να μοιάζουν με χιονισμένα!


Επάνω στο στόμιο έδεσα σχοινάκι και μια χιονονυφάδα και
 είναι έτοιμα για κηροπήγια!


Λοιπόν πως σας φαίνεται το χιονισμένο μου μπουκαλοχωριό;


Τρέχω να τα στείλω να κοσμήσουν
το http://starsandicicles.blogspot.grτης Κάτιας μας
 και να δω και ποιοι Χριστουγεννιάτικοι διαγωνισμοί τρέχουν!


24 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο το μπουκαλοχωριό σου!!!!!!! Μου αρέσουν πολύ τα χριστουγεννιάτικα μπουκάλια γιατί εκτός από κηροπήγια μπορεί να τα γεμίσει κανείς και με φωτάκια μπαταρίας!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΟΧΩΡΙΟ ΣΟΥ!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα αγάπησα..αγάπησα το μπουκαλοχωριό σου (ωραία ονομασία) :) για πρώτη φορά καλά τα πήγες...
    πολύ όμορφα όλα
    καλή επιτυχία στο διαγωνισμό

    εκτός από τις χριστ/κες κάρτες , έχω ακόμα στο άλλο μου σπιτάκι , αν ενδιαφέρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρώτη φορά??
    Φαντάζομαι τι θα δούμε στην συνέχεια!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 'Εγιναν πολύ όμορφα τα μπουκάλια σου, Ρένα μου!!!! Είμαι σίγουρη ότι τώρα που άρχισες θα φτιάξεις πολλά ακόμα!!!! Καλή συνέχεια, λοιπόν!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τέλεια είναι..καλή επιτυχια στους διαγωνισμούς... ευχαριστω για την μπλογκο ... φιλία σου!!! νασαικαλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα είδα πρώτα στο Βάλε Φαντασία και τώρα ήρθα κι εδώ. Είναι πολύ όμορφα!
    Το ριζόχαρτο όντως είναι το πιο εύχρηστο υλικό και το συγκεκριμένο το έχω βάλει κι εγώ σε μπουκάλι, δείχνει πολύ ωραίο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανεμορφα εγιναν τα χιονισμενα μπουκαλια σου και λες οτι ειναι και η πρωτη φορα! Τελικα θα το δοκιμασω και εγω μια και δεν εχω κανει μεχρι τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρώτη φορά αλά τέλεια έγιναν , σαν χιονισμένα σπιτάκια είναι !
    Χαίρομαι που σε γνώρισα Ρένα μου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πανέμορφα, δικαίως είσαι περήφανη γι΄αυτά!!!!!
    Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πραγματικά πανέμορφα τα μπουκάλια σου !!! Άντε τώρα που είσαι ξεστή συνέχισε !!
    Καλό βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα τα μπουκαλάκια σου!! καλές γιορτές εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όντως είναι πανέμορφα. Καλη επιτυχία στους διαγωνισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρένα μου τα έφτιαξες πανέμορφα έτσι όπως φαίνονται χιονισμένα.
    Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφα τα μπουκαλάκια σου, ότι πρέπει για τα Χριστούγεννα! Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πρωτότυπο και όμορφο μπουκαλοχωριό Ρένα!!!!
    Πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. και απο μας ενα βραβειο με πολυ αγαπη για το βλογκοσπιτακι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙΑ,ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φανταστικά τα έκανες Ρενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφα έγιναν τα Χριστουγεννιάτικα μπουκαλάκια σου!!
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρένα αυτό το ρυζόχαρτο με ίνες,
    πώς το ζητάς; είναι μια συγκεκριμένη μάρκα;
    θα μου άρεσε πολυ να το χρησιμοποιησω σε μπουκάλια και άλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)