Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2013

Οι μέρες άρχισαν να κρυώνουν αλλά τα blogs άρχισαν να ζεσταίνονται!


Το τέλος αυτής της βδομάδας μου φύλαγε δύο όμορφες εκπλήξεις!
Τη μία μου την χάρισε η γλυκιά Ελένη,η γκουρού του scrapbooking
όπως την αποκαλούν στο χώρο και έχουν απόλυτο δίκιο!
Συμπεριέλαβε την κάρτα μου στις αγαπημένες της συμμετοχές!
Μπορείτε να δείτε σχετικά στο blog της κάνοντας κλικ εδώ!
Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για την τιμή που μου έκανες!

***

Η δεύτερη έκπληξη μου ήρθε από τη γλυκιά Αχτίδα!
Το blog της από τα πρώτα που συνάντησα 
στο χώρο όταν πρωτοξεκίνησα το δικό μου,από τους πρώτους
αναγνώστες μου που μου έδωσαν δύναμη να συνεχίσω!
Με συμπεριέλαβε σ' ένα πολύ ενδιαφέρων παιχνίδι:


1)Γράφουμε τα 10 πράγματα που αν μας τα έκανε ένας άνδρας δεν θα τον βάζαμε στη ζωή μας!
2)Να καλέσουμε 10 φίλες να μονολογήσουν το δικό τουςTop 10 Down
3)Αναφέρουμε ποια το έστειλε
4)Βάζουμε τη φωτογραφία του παιχνιδιού.

Αχτίδα μου σ'ευχαριστώ που πάντα με σκέπτεσαι,
στα περισσότερα συμφωνούμε απόλυτα!

Λοιπόν το δικό μου ΤOP 10 Down είναι:

Δεν θα έβαζα στη ζωή μου ποτέ έναν άντρα:

1. Ζηλιάρη!  Θεωρώ τη ζήλια μεγάλο μειονέκτημα σε όποια μορφή της!

2. Νάρκισσο!  Μακριά και από απόσταση!

3. Παρλαπίπα!  Απαπαπά, ούτε στη χειρότερη εχθρό μου!

4. Τσιγκούνη!  Φαντάζεστε να μη με άφηνε να αγοράζω
υλικά χειροτεχνίας,μπογιές, θα πέθαινα!

5. Ξερόλα! Προτιμώ τις εγκυκλοπαίδειες! 

6.  Παράσιτο!  Που ζει πάντα εις βάρος των άλλων!

7.  Ατσαλάκωτο προτιμώ να τους βλέπω στον κινηματογράφο!

8. Μαμάκια!  χαχαχα είναι για γέλια!

9. Ψεύτη! Μισώ το ψέμα από όπου κι αν προέρχεται! 

10.   Αρχηγό! Φίλε μου,στην κορφή είσαι πάντα μόνος κι εγώ θέλω παρέα!

***

Τα 10 blog που δίνω πάσα είναι:











Αντε κορίτσια ας ξεφύγουμε λίγο και ας το ρίξουμε στο παιχνίδι!

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!







10 σχόλια:

  1. συγχαρητηρια για την επιλογή της καρτας οσοσ για τα 10 φρικτοτερα του παιχνιδιου συμφωνων απολυτα μαζί σου φιλεναδα !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρένα μου αγαπημένη, σε ευχαριστώ πάρα πολύ γι' αυτή την τιμή!!!
    Μόλις μπορέσω θα το παίξω το παιχνίδι.
    Οι απαντήσεις σου, πολύ μου άρεσαν. Τα ίδια θα έγραφα μη σου πω χαχα.
    Πολλά φιλιά Ρένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!!
    ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΕ ΟΛΑ!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΖΕΙΣ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ, ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΕΤΕ ΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!
    ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΟΜΩΣ ΤΑ 10 ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΤ ΕΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ!!
    ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΛΕΣ ΟΣΕΣ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΕΣ!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για την κάρτα σου...
    μια χαρά τα λές για τους άνδρες :) ευχαριστώ που με καλείς και μένα , αλλά με κάλεσαν άλλες δύο όπως είπα και σε κείνες θα προτιμούσα να μη συμμετέχω εγώ
    Καλή Κυριακή να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωχ ωχ ωωωωωωωωωωωωχ..........μη με βαλετε να λεω κακιες.........αρχισε νηστεια.........χχαχχαα........κι ομως παντα τετοιους τυπους κυνηγαμε..........εχωντας την ελπιδα οτι σαν καλες μανουλες θα τους διορθωσουμε..........χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ με τα του top 10 σου!!!
    Συγχαρητήρια για την κάρτα σου.
    καλημέρα και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα γλυκιά μου.Αν προσέξεις όλες οι γυναίκες σε γενικές γραμμές λέμε τα ίδια! Άρα..ας το διαβάσουν αυτό οι άνδρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρένα υπέροχη η κάρτα σου!! μπράβο!!!!!συμφωνώ μαζι σου για τους αντρες ...προς αποφυγην!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα ,και στο σπιτικό σου, κουκλί μου!
    Για αυτό με ήθελες, βρε ?!
    Σε ευχαριστώ, ψυχή μου, αλλά θα προτιμήσω να απέχω από τη διαδικασία.
    Άσε που με το θέμα που βάλατε καλύτερα εγώ να μην ανοίξω το ρημάδι μου...
    Σε ευχαριστώ πολύ- πολύ και σε γλυκοφιλώ Κορινίσια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ' ευχαριστώ πολύ που με έβαλες στο παιχνίδι. Θα ετοιμάσω ανάρτηση.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)