Σάββατο, 9 Νοεμβρίου 2013

Συναρμολογώντας το χαρτί!


Νομίζω πως τα κατάφερα και πήρα μέρος σε όλες
τις προκλήσεις του Οκτώβρη, του μήνα της κάρτας!
Με αυτές τις δύο κάρτες κλείνω τις συμμετοχές μου!


Αυτή η κάρτα είναι για την 6η προκληση του Οκτωβρη
στο GC  που ζητάει κάρτα με χαρτί συναρμολογώντας σε αυτό!


Πως σας φαίνονται τα συναρμολογούμενα πουλάκια μου;


Πάρτε και μια πιο γενική άποψη!


Και για την  9η πρόκληση που θα δείτε αναλυτικά  εδώ
η οποία ζητάει να
χρησιμοποιήσουμε το χαρτί μοτίβο στην κάρτα μας!


Αν μπορείτε να διακρίνεται έχω μπλέξει το χαρτί μοτίβο
και έχω διακοσμήσει με λουλουδάκια, στρας και ελατάκια !



18 σχόλια:

  1. Ω!!! Μπράβο Ρένα. Η καρτούλα με τα φύλλα υπέροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφη η συνθεση σου!ομορφα χρωματα!!!να σαι καλαααα και καλη συνεχεια με ομορφες δημιουργιες!σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ρένα μου.Αυτές τις μέρες που φτιάχνω κάρτες βλέπω τη δυσκολία τους.ίσως τα δάχτυλα μου δεν είναι πλέον για τέτοια όμως τα..ψιλοκατάφερα. Όμως οι δικές σου..όνειρο θερινής νυκτός για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα μου έχεις φτιάξει μια πολύ αρμονική σύνθεση με τα πουλάκια. Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαι οι 2 πολύ όμορφες, μα η πρώτη με τα πουλάκια με ξετρέλανε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφη η εικόνα στο εξωφυλλο του blog ολα μου αρεσουν τρελλα πολυ ομως το ασπρομαυρο με τα χρυσα δενδρακια μοναδικο !!!!!!!!!!!!!!!! σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ!!!!!
    ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς σε βρίσκω Ρενάκι μου μετά την απουσία μου-κάποιες ημικρανίες με κράτησαν κάποιο διάστημα εκτός υπολογιστή-τα συναρμολογούμενα πουλάκια σου πολύ ιδιαίτερα όμορφα αλλά και η δεύτερη με τα στρασσάκια μου άρεσε πολύ..απ'ότι κατάλαβα είχαν κάποιο βαθμό δυσκολίας αλλά τα χρυσά χεράκια σου επάξια τα απογείωσαν!!καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφες οι κάρτες σου. Καλή επιτυχία και καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εξαιρετικές οι καρτούλες σου Ρενα μου.. και οι δυο πολύ ομορφες και πρωτότυπες..τυχεροί οι αποδέκτες.. φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή επιτυχία,κορίτσι μου!
    Πανέμορφες και ιδιαίτερες,σαν και σένα!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εύγε Ρένα!!!Πάρα πολύ όμορφη η καρτουλα και τα πουλάκια!!!
    Καλή εβδομάδα-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλη εβδομάδα. μου άρεσε η πρώτη σου κάρτα με τα πουλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νομίζω οτι έχεις "ανεβεί" κατηγορία.....τι να ω...ειναι εξαιρετικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες οι κάρτες σου...ιδιαίτερα μου άρεσε αυτή με τα πουλάκια ...!!!
    Έκανα μια βόλτα και σε προηγούμενες αναρτήσεις,εξαιρετικές δημιουργίες...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ακρως Φθινοπωρινή η καρτούλα σου ρένα μου ..( οτι πρέπει και για το Born to Crop https://www.facebook.com/BornToCropNotToMop?fref=ts) . Πολύ όμορφη δουλεια! Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζι μας αυτο το μήνα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)