Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2013

Τειοποιείον και ο μαγικός κόσμος του!


Το τσάι ή τέιον είναι το πιο αγαπημένο μου ρόφημα 
και το πιο διαδεδομένο μετά το νερό σε όλο τον κόσμο!
Το πράσινο, το μαύρο, το λευκό και το pu reh τσάι προέρχονται
από τα φύλλα του δέντρου τσάι, Καμέλια η σινική ή Καμέλια η θεά!
Οι διαφορετικές ποικιλίες προέρχονται από επεξεργασία! 
Η ονομασία του και η προέλευση είναι κινέζικη,στην Ευρώπη 
ήρθε το 1610 από τους Πορτογάλους για λογαριασμό των Ολλανδών!
(οι πληροφορίες είναι από την  wikipedia)

***
Το τσάι  σου διεγείρει όλες σου τις αισθήσεις, όσφρηση, αφή,ακοή
 (βγάζει ένα ιδιαίτερο ήχο καθώς διεισδύει μέσα στο βραστό νερό και
φυσικά γεύση!
***
Σ΄αυτόν τον πολύτιμο φίλο θέλησα να χαρίσω ένα σπίτι!
Αγόρασα λοιπόν το παρακάτω ξύλινο κουτί για τσάι 
και το έντυσα με ρυζόχαρτο με ίνες, χρησιμοποιώντας την τεχνική  
του decoupage και ότι άλλη τεχνική ήξερα (κολάζ scrapboking ,κ.α)!


Μια μικρή λεπτομέρεια για να δείτε τη δαντέλα,τους δείχτες και το tag!


Παρακάτω είναι οι τέσσερις πλευρές του κουτιού!


Εσωτερικά είναι χωρισμένο σε 12 θηκούλες όπου έκανα κι εκεί decoupage!


 Εντυσα το εσωτερικό από το καπάκι με ένα πολύ όμορφο χαρτί
που περιέχει μέσα του αποξηραμένα λουλούδια!


Ομως τσάι δίχως τσαγιέρα δεν γίνετε, οπότε έκανα και σ' αυτήν
ένα decoupage με ότι περίσσεψε για να μη μείνει παραπονεμένη!  


Για μια πιο ολοκληρωμένη άποψη!
(στη φωτογραφία χωρίς το καπάκι φαίνεται το αρχικό της χρώμα)


Ετοιμο το σετάκι!


Δείτε το και με τους κατοίκους του,άλλωστε γι αυτούς φτιάχτηκε!


Το άρωμα που βγάζει καθώς το ανοίγεις είναι σκέτη ψυχοθεραπεία!



19 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο, αν και εγώ που δεν είμαι του τσαγιού, σ'αυτή την υπέροχη θήκη θα έβαζα τα κοσμήματά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία δουλειά και πανέμορφα χρώματα.
    Το κουτί πολύ καλό αλλά η τσαγιέρα φανταστική ωραία ιδέα!!!!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το κουτί, Ρένα! Αλλά και η ιδέα σου να κάνεις ντεκουπαζ στη τσαγιερα πολύ καλή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφο το κουτί.... μα και η τσαγιέρα έγινε θαύμα!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ!!!!!!
    Αποπνέουν το ρομαντισμό μιας αχνιστής κούπας τσαγιού,και την αισθητική μιας σικάτης,αέρινης κυρίας!!!!!
    Μπράβο!!!!!
    "Με έστειλες για τσάϊ",Ρενάκι μου!
    Φιλιά πολλά και καλημέρες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!
    ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΖΗΛΕΨΑ ΚΑΤΙ!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΤΣΑΙ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΘΗΚΗ ΔΕ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΤΣΑΓΙΕΡΑ!!!
    ΔΕ ΞΕΚΟΛΛΑΕΙ ΤΟ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΑΛΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ;
    ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΑ ΠΡΟΣΕΧΗ ΣΧΕΔΙΑ ΜΟΥ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο πραγματικά, τα χρώματα, η ιδεα ολα εξαιρετικα. Ασε που ειμαι και φανατικη του τσαγιου!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έπαθα πλάκα, έκανες απίστευτη δουλειά, είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!!
    Μπράβο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α!!!!!!!!!!!!!
    Είναι ΤΕΛΕΙΟ!!!!!
    Απίστευτα όμορφο αποτέλεσμα!
    Και η κανάτα μου αρέσει πάρα πολύ.
    -εκείνο το χαρτί με τα αποξηραμένα λουλούδια μέσα του, είναι Φανταστικό!-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΠΩ? ΤΕΛΕΙΑ!!!!ΕΙΔΙΚΑ Η ΤΣΑΓΙΕΡΑ !! ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ1 ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Ρενάκι μου..μόλις σε είδα στο σπιτάκι μου..ρομαντικό μου πλάσμα εσύ!!τρελλάθηκα μιλάμε με τα ρομαντικά σου κουτάκια του τσαγιού..αυτές οι romantic αποχρώσεις του ροζ με τα εύθραυστης ομορφιάς ρόδα τι να πω δεν έχω δεί πιό όμορφα..με τις θηκούλες για το τσάι μοναδική ομορφιά..η τσαγιέρα ένα μαγικό έργο τέχνης θα γράψει ιστορία..εξαιρετικό το ταλέντο σου φιλενάδα!!είπες για βροχή κι έχω στο νέο μου ιστολόγιο αφιέρωση στη βροχούλα.μπες στο προφίλ μου να σε πάει..θα την έχω καιρό την ανάρτηση οπότε πέρνα όταν έχεις χρόνο γιατί βρέχει και σε μένα!!φιλάκια Ρενάκι μου σέυχαριστώ για την επίσκεψη..θα τα ξαναπούμε με η χωρίς βροχή!ένα όμορφο απογευματάκι σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο και ρομαντικό, το κουτί για τα φακελάκια του τσαγιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μία χρυσοχέρα φίλη.. χαίρομαι που σε είδα στο μπλογκ μου.. καλώς ώρισες..
    καλώς σε ξαναβρήκα κι εδώ..και...
    τέλειο το σετάκι..μπράβο!!!
    νασαι καλά!
    lamprini η περιπτερούχος!! χαχα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι να πω. Εχω μείνει άφωνη. Υπέροχη δουλειά, χρώματα, μοτίβα και φαντάζομαι αρώματα. όλες οι αισθήσεις σε ένα. Μπράβο!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρένα μου
    με εντυπωσίασες!!!
    Και η τσαγιέρα σου μ άρεσε απίστευτα αυτή η τσαχπινιά!!!
    Καλή δημιουργική συνέχεια
    Σε φιλώ με πολλά θαυμαστικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφο!Ρομαντικό!Μπράβο σου..μου άρεσε πολύ πολύ...και τα δύο κουτί και τσαγιέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα ρομαντικό το σετάκι του τσαγιού! Είμαι κι εγω fan του τσαγιού και μου άρεσε ιδιαίτερα η τσαχπινιά της τσαγιέρας αλλά και όλη η τεχνική στο κουτί!Γεια στα χερια σου, Ρενάκι! Να'σαι καλά και να'χεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έγιναν καταπληκτικά και η θήκη και η τσαγιέρα!! Δεν ξέρω ποιο να ξεχωρίσω! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)