Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

Μία καρδιά και επτά ερωτήσεις!


Η 11η πρόκληση για τον Οκτώβριο του GC ζητάει
μία κάρτα που να έχει έστω και μία καρδιά!


Εγώ δεν μπορείτε, να πείτε έβαλα μπόλικες καρδούλες!


Επίσης η αγαπημένη Marilise μου χάρισε το παρακάτω βραβείο
και τη ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!
Το οποίο όμως έχει και όρους που είναι οι εξής:


1)Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από  ποιον έλαβες το βραβείο και
 βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
2)Επ! Μη βαριέσαι! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις!
3)Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται
 από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους...
4)Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο 
προς τα ιστολόγιά τους.
5)Στο τέλος του post απεύθυνε την πιο unpaixtable ερώτησή σου 
στους bloggers που προτείνεις!
6)Και μη ξεχνάς κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου
 βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση 
Όταν το κάνεις, give a shout to all4blogs 
διότι θα σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες!!  

Νούμερο 1 :Intro ( Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform

Το όνομα μου είναι Ρένα και ζω στην καρδιά της Αθήνας και του Πειραιά!
Το ζώδιο μου είναι Ιχθύς και φυσικά δεν μπορώ να ζήσω χωρίς θάλασσα!


 Νούμερο 2: Ποιο είναι το moto του Blog σου; 
Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!

Η χειροτεχνία είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία!


Νούμερο 3: Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;


Δεν το αντιγράφω από την Κάτια αλλά όντως τα τουβλάκια,
τα πάνω στ' άλλο όπως τα έλεγα εγώ μικρή με συντρόφεψαν
σε όλη μου την ζωή (την παιδική και την μαμαδίστικη)
Και επειδή και το blogging το βλέπω σαν ένα αγαπημένο
παιχνίδι που μέσω αυτού χτίζεται ένα νέος,σύγχρονος τρόπος ζωής,
το παρομοιάζω με τα λέγκο που έχω ακόμα πολλά από αυτά!


Νούμερο 4: Όταν γίνω διάσημος blogger θα... (συμπλήρωσε την φράση) 

...συνεχίσω να χτίζω όνειρα!


Νούμερο 5: Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.

Μόνο μία,άντε καλά είναι το μπαούλο: κλικ εδώ!


Νούμερο 6: Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις 
από την blog- όσφαιρα και γιατί;

Γιατί να τα αφανήσω καλέ μου αρέσει η πολυφωνία και πολυγνωμία!



Νουμερο 7  (της Marilise): «Ποιο ήταν το πιο αγαπημένο σας παιχνίδι ?»

Η απάντηση βρίσκεται στο νούμερο 4 αλλά θα το συμπληρώσω.
Αφού έχτιζα τι άλλο από σπίτια φυσικά,έβαζα μέσα τα πιόνια
από το σκάκι και τους έδινα ζωή! Εφτιαχνα ολόκληρη οικογένεια
με μπαμπά και μαμά το βασιλιά και τη βασίλισσα που είχαν ένα 
τσούρμο από παιδιά τα στρατιωτάκια,συγγενείς και φίλους,μέχρι
και άλογα, ολόκληρη φαμίλια με τη φάρμα τους σας λέω!!!



Και τώρα η δική μου ερώτηση 
Ποια ήταν τα ομορφότερα Χριστούγεννα της ζωής σας;

Και θα μου την απαντήσουν τα ακόλουθα blogs:



19 σχόλια:

  1. Ρένα μου σ' ευχαριστώ για το βραβείο, μόλις πρόσθεσα και τη δική σου ερώτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρένα μου σε ευχαριστώ παρα πολύ για το βραβειο το δεχομαι με χαρα....ομως μπορώ να παρω το βραβειο χωρίς ορους γιατι με δυσκολευουν.. πλιζζζζζ αν μου επιτρεπεις ομως μπορώ να το βαλω στο πλαι του μπλοκ μου οπως εκανα και με τις αλλες δυό φιλες .. που μου εδωσαν βραβεία πλιζζζζ το ξερω οτι υπαρχουν κανονες...αν δεν γίνεται πες το μου.. θα χαρώ να σου εξηγησω σε μεηλ.. πλιζζζζφιλακια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άπειρα βραβεία έχεις πάρει από εμάς που σε αγαπούμε και σε θαυμάζουμε όπως μία από αυτές είμαι εγώ.Πανέμορφη η κάρτα σου ,τώρα φτιάχνω κι εγώ.Θα την τελείωνα σήμερα μα..έχω μπέιμπι σίτιγκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα μου καλημέρα
    Η καρτούλα σου είναι υπέροχη και τρυφερή. Σε ευχαριστώ για το βραβειάκι ήδη μου το έχει χαρίσει άλλη μία φίλη, αλλά και από εσένα είναι καλοδεχούμενο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία η κάρτα σου - πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου. Με γειά το βραβείο. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πλιζ που λέει και η Ρούλα πολλές καρδιές , άκου μία!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H καρδοκαρτούλα είναι πανέμορφη!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο Ρένα μου!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφη η κάρτα σου και οι απαντήσεις σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπερπαραγωγή η κάρτα σου,Ρενάκι!!!
    Πανέμορφη!
    Με γειες το βραβείο κι εύχομαι και σε χρηματικό!!!!χαχαχαχαχα
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη η καρτούλα σου!
    Ρένα να το χαρείς το βραβείο σου!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ Ρενάκι που δε με ξεχνάς αν και απέχω αυτό το διάστημα λόγω οικιακών εργασιών! Θα προσπαθήσω να παίξω σύντομα!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τέλεια.. και μου αρέσουν πολύ τα βραβεία!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!! το πήρα.. και με την πρώτη ευκαιρία.. θα σε ενημερώσω για την σχετική ανάρτηση...
    και συγχαρητήρια βεβαίως... που το έλαβες εσυ!!!...μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα Ρένα μου!!!
    Δέν έχω λόγια!!!Σκέτη γλύκα η καρτούλα σου!!!!Πανέμορφη!!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ποσο ακομη θα ανακαλυψουμε οτι μοιαζουμε εμεις οι δυο φιλεναδα , ίδια πραγματα έκανα και εγω μολις τελειωνα τις υπερκατασκευές με τα τουβλακια !!!!!! με γαλη μου τιμη που δεχτηκες το βραβειο σε γλυκοφιλω !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ξαναρθα τελειες οι καρτουλες ήδη της ανεβασα στο stars and icicles πηγαινε αν θες σε μια παλαια αναρτηση να βρεις και χαρτινες κουκλες
    http://starsandicicles.blogspot.gr/2013/05/blog-post_14.html

    σε φιλωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μου άρεσε πολυ η κάρτα σου, έτσι γαλαζιούλα με τα αγγελάκια και τις καρδούλες...θα μπορούσα να την βάλω στο διαγωνισμό μου ή όχι;
    συγχαρητήρια για το βραβείο , ωραίες οι απαντήσεις σου αλλά και η ερώτηση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Rena firstly congratulations on your award and secondly what a beautiful card those angels are beautiful and the hearts look fabulous. Thanks so much for playing along again at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. http://musicequisite.blogspot.gr/2013/11/rena-eyxa.html
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΒΡΑΒΕΙΑ;;.. ΠΑΝΗΓΥΡΙ!!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!! εδώ οι απαντήσεις μου.. και η σχετική αναρτηση!! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)