Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2013

I miss you!



Η 5η πρόκληση του GC θέλει να φτιάξουμε μία κάρτα ATC!
Που σημαίνει κάρτες συναλλαγών καλλιτέχνη.
Οι κάρτες αυτές είναι μικρά έργα τέχνης που μπορείς να
μοιραστείς με άλλους όπως τις επαγγελματικές και
έχουν διαστάσεις συνήθως 2,5 Χ 3,5 ίντσες.

Αυτή που έφτιαξα εγώ είναι ζωγραφισμένη με χρώματα ακουαρέλας (το φόντο)
 και με λεπτό μαρκαδοράκι (γραμμικό σχέδιο)!


Την έκανα διπλής όψεως,εδώ είναι η πίσω πλευρά!


Φτιάχνω πρώτη φορά τέτοιου είδους κάρτα.
Πιστεύω πως κάτι κατάφερα!

12 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφη η κάρτα σου.
    Μπράβο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα μου αρέσει πολύ Ρένα μου , γιατί είναι λιτή και με γήινα χρώματα!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο που έκανες το σχέδιο μόνη σου!
    Και τα χρώματα, υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι κάρτες σου Ρένα μου είναι σαν..πίνακες.Ήταν η πρώτη εντύπωση μου όταν την είδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. very pretty...and elegant in fact I love it!!
    Thanks so much for playing along with us at Get Creative
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Ρένα!!!!Μού αρέση πάρα πολύ η καρτούλα σου!!!!Ωραία ζωγραφική καί υπέροχα χρώματα!!!!
    Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ομορφη η καρτα σου!!!!!
    Στην αρχη την περασα για πινακα!!!!!!
    Μπραβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφη η κάρτα σου και σαν σχέδιο και σε χρώμα!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και 'γω ξεγελάστηκα και νόμιζα ότι είναι πίνακας, χαχα!! ωραία δουλειά, πολύ ωραία χρώματα, μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ποσο ξεχωριστη μου φαινεται μπραβο !!!! καλλιτεχνη μου σε φιλω καλο Σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μου αρέσει το δεντράκι Ρένα,πολύ όμορφη κάρτα!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)