Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

Κάρτα ή βραχιόλι!


Η  7η πρόκληση του GC ζητάει να δημιουργήσουμε μία κάρτα
χρησιμοποιώντας μάσκα ή στένσιλ!

Με ενέπνευσε ιδιαίτερα αυτή η πρόκληση γιατί νομίζω πως αυτή
η κάρτα είναι η καλύτερη που έχω φτιάξει μέχρι σήμερα!


Χρησιμοποίησα στένσιλ και στόκο ακρυλικό κατόπιν την πέρασα
με βερνίκι νερού και τέλος την μελάνωσα!


Φέρει τρία επίπεδα εκτός της βάσης!


Τώρα ήρθε η ώρα να σας λύσω το μυστήριο του τίτλου,κάρτα ή βραχιόλι!
Πάντα όταν ξεκινάω να φτιάξω κάτι τρέχουν διάφορες ιδέες στο μυαλό μου
γι αυτό ποτέ μα ποτέ δεν υλοποιώ την αρχική μου ιδέα. Το τελικό αποτέλεσμα 
είναι ουσιαστικά έκπληξη και για μένα! 

Ετσι σήμερα όταν άπλωσα τον ακρυλικό στόκο πάνω στο χαρτί αυτό
από την υγρασία άρχισε να λυγίζει να διπλώνει, όπως βλέπετε 
στη φωτογραφία, οπότε μου ήρθε η ιδέα πως δεν θα ήταν καθόλου ΄
δύσκολο να μετατρέψω το χαρτί σε βραχιόλι!


Τελικά όμως δεν το έκανα, συγκεντρώθηκα στον σκοπό μου,
στην κάρτα μου, όμως το έχω στα προσεχή σχέδια μου!




13 σχόλια:

  1. Ρένα μου θα ήταν εξίσου εντυπωσιακό και σαν βραχιόλι. Μην εγκαταλείψεις την ιδέα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφη η κάρτα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειλικρινά και εγώ βρίσκω αυτήν την κάρτα μακράν την καλύτερη που έχεις κάνει .Μπράβο σου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η κάρτα σου είναι πανέμορφη - καταπληκτική και το ίδιο πιστεύω και το βραχιόλι !!! Βάλε μπρός λοιπόν και περιμένουμε να το δούμε ......
    Καλό βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ!!!!
    Ο ΣΤΟΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΛΟΣ;
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΛΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξετρελάθηκα με τη κάρτα ,για το βραχιόλι δεν θα πω το ίδιο δεν είναι για μένα όμως η κάρτα είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καί τά δύο πολύ όμορφα Ρένα!!!Η κάρτα υπέροχη!!!!
    Καλό τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο!!!
    Ειλικρινά ενθουσιάστηκα, μπράβο!!!

    Φιλάκια πολλά, καλό τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα. Πάρα πολύ ωραία κάρτα. Καταπληκτικό σχέδιο!! Και ως βραχιόλι είναι ιδιαίτερο!!! Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α, μπράβο! Πολύ ωραίο σχέδιο και βεβαίως φοριέται και σαν βραχιόλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφη κάρτα!!! Και βραχιόλι θα ήταν υπέροχο!!! Ευχαριστουμε για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)