Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2013

Μπάνερ πάνω σε κάρτα!


Σας έχω ζαλίσει με τις κάρτες αλλά είπαμε ο Οκτώβρης
είναι ο μήνας των καρτών και αυτή είναι για την 4η πρόκληση
του GC που ζητάει μπανεράκι!

Αυτή είναι λοιπόν η δική μου συμμετοχή!


Και εδώ θέλω να σας ομολογήσω πως στην αρχή της ενασχόλησής μου
με αυτό το χόμπι δεν μου άρεσαν καθόλου τα μπάνερ και προσπαθούσα
να τα αποφύγω ,όταν όμως άρχισα να βλέπω τις υπέροχες δουλειές των
πιο πεπειραμένων κοριτσιών ξετρελάθηκα με τις κατασκευές τους
και έτσι τα λάτρεψα και προσπαθώ να τους μοιάσω λίγο!


Πιστεύω πως κάτι κατάφερα!
Εσείς τι λέτε;

13 σχόλια:

  1. Kαλησπέρα Ρένα!!!!Πολύ ενδιαφέρον φαίνονται οι δημιουργίες καρτών!!Μού αρέση πολύ τό μπάνερ πού διάλεξες αλλά καί η γιρλάντα πού τήν στόλισες!!Καλή επιτυχία!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρένα,δεν έχω ιδέα από τέτοια έργα,μόνο ζωγραφιστές καρτούλες έχω φτιάξει,αλλά πιστεύω,ότι είσαι ειδική!
    Πολύ όμορφη με το μπάνερ,διαφορετική!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί καλέ να μοιάσεις στις άλλες ??
    Εσύ κάνεις θαύματα !!!
    Είναι καταπληκτικό το μπανεράκι !!Μπράβο σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρένα μου είμαι σίγουρη πως και αυτή η καρτούλα σου θα ξεχωρίσει από των άλλων.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ειπαμε το χεις το χεις αυτο ειναι το θεμα σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ είμαι έτοιμη να φτιάξω κάρτες γιατις φίλες..με δικά μου σχέδια από το τσερβέλο μου!τελικά νόμιζα οτι η λέξη μπάνερ σημαίνει το σηματάκι ου μας ακολουθεί στα μπλοκ για να μας ξεχωρίζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι υπέροχη Ρένα!!! Τελικά παρότι δεν τα συμπαθούσες το'χεις με τα μπανεράκια, να το συνεχίσεις! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ομορφη η κάρτα σου και πολύ γλυκά τα χρώματα.
    Μου αρέσει πολύ και η φωτό σου
    στην προμετωπίδα σου (μπάνερ...)
    με το "Καλό Φθινόπωρο" στον υαλοκαθαριστήρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Rena mou kalimera poli oraia karta kai prototipi!..
    filia
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σούπερ μπανεράκι με λουλουδάκια!!! Λάτρεψα! Σου παν πολύ οι καρτούλες τελικά! Σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)