Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2013

Εκθεση ζωγραφικής Μαρία Βιλλιώτη και Χειροτέχνικα 2013!


Ο Νοέμβρης έρχεται και μαζί του φέρνει όμορφες
εκπλήξεις που θα κάνουν τη ζωή μας πιο ενδιαφέρουσα,
θα μας βγάλει από την πλήξη και τη μιζέρια της εποχής,
θα μας σηκώσει από τους καναπέδες και γενικά 
θα μας ενεργοποιήσει!

Και αρχίζει με:
Την Πρώτη ατομική έκθεση της Μαρίας Βιλλιώτη!
Της δίκης μας Μαρίας!
Που με τα μολύβια της χρωμάτισε όλη τη μπλογκογειτονιά μας!
Τώρα ήρθε ο καιρός να χρωματίσει και όλο τον κόσμο! 
Για να την γνωρίσετε κλικ εδώ!



Αλλο μεγάλο γεγονός είναι η μεγάλη γιορτή της χειροτεχνίας!
Η Χειροτέχνικα ανοίγει και πάλι της πύλες της για τρίτη συνεχή χρονιά!
Για περισσότερες πληροφορίες κλικ εδώ!


Και έπονται και άλλα μεγάλα γεγονότα!

***
Τελικά έγω και ο Νοέμβρης έχουμε μια περίεργη σχέση!
Εχώ 7 γιορτές και όχι μόνο μέσα στην οικογένεια
 και γενικά ότι με περιβάλλει γίνεται Νοέμβρη!
Οπότε εγώ κάθε Νοέμβρη θα πρέπει να διακτυνίζομαι
ούτε κι εγώ ξέρω σε πόσα κομμάτια για να είμαι παρών σε όλα
όσα θέλω να είμαι!
(Για να σας δώσω ένα παράδειγμα πριν κάμποσα χρόνια 
κάποιο Νοέμβρη ήθελα να είμαι και στο μαιευτήριο
 και στο σπίτι κάθε μέρα έλεγα στον γιατρό εγώ σε τέσσερις μέρες...
τρεις..δύο...αύριο...σήμερα θα φύγω έχει γενέθλια ο γιος μου,
 εκείνος μου έλεγε πως το πολύ πολύ να φύγω εγώ και
 το μωρό να το πάρω την άλλη μέρα,
του έλεγα πως δεν υπάρχει περίπτωση και θα φύγουμε μαζί!
Την τελευταία μέρα εμφανίζει το κεφάλι του στην πόρτα και
με μία κίνηση του τύπου μη μιλήσεις μου λέει: Την κοπανάτε!)

Για να δούμε σε πόσα κομμάτια θα μπορέσω να διακτυνιστώ φέτος!



9 σχόλια:

  1. Της Μαρίας της ευχήθηκα-)
    Καλή επιτυχία και στην άλλη έκθεση,και σε σένα εύχομαι καλό πολλαπλασιασμό του εαυτού σου-)))

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φιλεναδα μην ξεχασεις να χωσεις και τη δικη μας συναντηση μεσα στο Νοεμβρη σε καποιο απο όλα θα παμε μαζί , σου κραταω βραβειο απολυτα φτιαγμενο για σενα σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου! Να'σαι καλά κορίτσι και μακάρι να μπορέσουμε να τα πούμε από κοντά. Κι εμένα όλα μαζί μου πέφτουν! Όλοι γύρω στα Χριστούγεννα... χαμός! Δεν πειράζει όμως το τρέξιμο όταν είναι για χαρές. Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΑΣ!!!
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΚΘΕΣΗ!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ!!
    ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ!!!
    ΠΕΣ ΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ τα ξερω και τα δύο αλλά να δω αν θα μπορέσω να πάω. Εσένα σου ευχομαι να διακτινιστεις σε όλα!!!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία κορίτσια εύχομαι όλα να πάν καλά !!!!!!!!!!φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρενάκι σήμερα σε μελετήσαμε πολλές φορές στην έκθεση της Μαρίας μας!
    Ηταν υπέροχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ηταν όλα υπέροχα στην έκθεση της Μαρίας! Να'σαι καλά, Ρενάκι! Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)