Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου 2013

Κάρτα για τον Σεπτέμβρη: Lovely day!


Γεια σας φίλοι μου!
Σήμερα θα σας δείξω μία καρτούλα που έφτιαξα για να πάρω μέρος 
στη πρόκληση 5η Σεπτέμβρη του Get Creative ομολογώ πως το
αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ γι' αυτό σκέφτομαι να την κρατήσω 
και να μην την χρησιμοποιήσω για να συνοδεύσει κάποιο δωράκι
όπως κάνω συνήθως.


Δείτε την και αμφιθεατρικά!


Και λίγο και από μέσα!


Την στόλισα με κορδελίτσα, αυτοκόλλητα και έκανα τη 
σφραγιδούλα στην επάνω αριστερή γωνία  θερμοανάγλυφο!
Δεν την χορταίνω!
Ελπίζω να σας άρεσε και σας όσο κι εμένα!

Φιλάκια πολλά!

20 σχόλια:

  1. καλο Φθινόπωρο.. πολύ ομορφη η καρτούλα σου...φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως να την χορτάσεις παιδάκι μου..εδώ δεν την χορταίνουμε εμείς.Καλημέραααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και γω θα την κρατουσα για μενα και δεν θα την εδινα, ειναι πραγματι υπεροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι πολύ όμορφη .. με το δίκαιο σου που την αγάπησες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...Καλημερα Ρενα μου..χαρουμενο Φθινοπωρο να χουμε..πολυ ομορφη η καρτα..μου αρεσε πολυ που εδωσες βαθος με το σκουρο καφε χρωμα(τελοιο)..καλη επιτυχια..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη η καρτούλα!!!!!!! Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πανέμορφη Ρένα μου!!!!Μπράβο!!!!Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με το δίκιο σου δεν την χορταίνεις, είναι πανέμορφη!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα Ρένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκό φθινόπωρο Ρενάκι μου να έχεις με νέες αχτύπητες δημιουργίες..η καρτούλα σου κουκλίστικη.με πανέμορφα χρώματα...την είδα και αμφιθεατρικά και μου άρεσε που την στόλισες με την κορδελίτσα..καλή συνέχεια και πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πανέμορφη Ρένα!!!Πώς νά τήν χορτάσεις!!!!Ωραίο καί ρομαντικό τό θέμα πού διάλεξες!!!Επάνω,τό header σου,όλα τά λεφτά!!!Καλή εβδομάδα!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό Φθινόπωρο γλυκιά μου!!Πραγματικά καταπληκτική καρτούλα!!Καλή σου επιτυχία!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γλύκα η καρτούλα σου, Ρένα!! Φινετσάτη αλλά και χαρούμενη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρένα μου η καρτούλα σου είναι όνειρο! Πολύ καλά θα κάνεις που θα την κρατήσεις ;) Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο GC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια καρτούλα μου άρεσε πάρα πολύ!!! Σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας στο get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Very pretty! thank you for joining us at Get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φανταστικη καρτούλα! Ευχαριστούμε για τη συμμετοχη σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)