Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2013

Ενα ρολόι με φελλούς!


Καλή βδομάδα φίλοι μου!

Σήμερα θα σας δείξω ένα ρολόι που έφτιαξα για την έκθεση που
θα γίνει το Νοέμβριο στην Αθήνα για το Χριστοδούλειο ίδρυμα
και την διοργανώνουν οι εργατικές μας  Χρυσομέλισσες!

***

Ηταν ένα διαφημιστικό ρολόι που κάποιος μου το είχε δώσει
και το είχα κρύψει σ' ένα ντουλάπι μέχρι που ήρθε η ώρα να
του κάνω ένα λίφτινγκ για να παρουσιαστεί στην έκθεση
δίπλα στα άλλα μοντέλα που από ότι βλέπω είναι ασυναγώνιστα!
Του έκανα λοιπόν decoupage με χαρτοπετσέτα η οποία έχει ένα πολύ
ζωντανό σχέδιο από φελλούς,δεν μοιάζουν με αληθινοί; Πείτε μου!


 Εμπνεύστηκα κι εγώ από την χαρτοπετσέτα και έκοψα φελλούς
που τους έβαλα αντί για αριθμούς ! 


Κόλλησα και σχοινί γύρω γύρω από το περίγραμμα του
 και το συναρμολόγησα!


Ομως το ρολόι είχε και διάφανο πλαστικό προστατευτικό,
ε, τι, έτσι θα το άφηνα αυτό παραπονεμένο;


Το ζωγράφισα,με μαύρο ανεξίτηλο μαρκαδόρο και από μέσα
και από έξω να είμαι σίγουρη ότι δεν θα ξεβάψει όταν
καθαριστεί,ακόμα και αν ξεβάψει το απέξω θα φαίνεται από
μέσα ακριβώς το ίδιο (είμαι παθών γι αυτό χαχα)!
Φυσικά και δεν ξεβάφει αν καθαριστεί μόνο με νερό,το δοκίμασα!

Χρυσομελισσούλες μου τσακώστε το, δικό σας!
Πείτε μου  μόνο που και πότε να σας το στείλω γιατί το έχω μεν
σκοπό να έρθω στην έκθεση αλλά επειδή εμένα όλα τα απίστευτα
μου συμβαίνουν όταν κανονίζω κάτι, θέλω να είμαι σίγουρη
ότι αυτό τουλάχιστον θα είναι εκεί στην ώρα του!

Φιλάκια πολλά!!!

34 σχόλια:

  1. Καλή βδομάδα Ρενάκι μου!!!το lifting που του έκανες σου βγήκε σε μιά απίστευτη μοντέρνα τεχνική με εξαιρετική έμπνευση και φαντασλία ματάκια μου..υπέροχο ρολόι για κάθε γούστο κάθε γωνιά!!!πανέμορφο!!!φιλάκια άπειρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ζωντανό το σχέδιο της χαρτοπετσέτας! και πολύ πρωτότυπο το ρολογάκι σου! μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο και ιδιαίτερο το ρολογάκι με τους φελλούς...
    Τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφο το ρολόι σου και φτιαγμένο για καλό σκοπό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρενάκι,τι είναι τούτο πάλι????????//
    Τα έχω χαμένα με την φαντασία που κυκλοφορεί!!!!
    Τέλειο το ρολόι,ο φελός μου αρέσει πολύ σαν υλικό
    και το αποτέλεσμα ..... μοναδικό!!!!!!!!!
    Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ, πιστεύω ότι θα γίνει χαμός στην έκθεση, μέχρι τώρα δεν υπάρχει ένα ρολόι που να είναι άσχημο,όλα είναι το ένα καλύτερο από το άλλο!
    Την διεύθυνση την έχω δώσει σε προηγούμενη ανάρτηση της 9ης Σεπτεμβρίου αυτή που λέει : για τα ρολόγια μας, θα το στείλεις κατευθείαν στο Χριστοδούλειο.
    Και πάλι σε ευχαριστούμε, πολλά φιλιά από όλες μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν δε μας έλεγες ότι είναι χαρτοπετσέτα δε θα το καταλαβαίναμε με τίποτα, ημουν έτοιμοι να ρωτήσω πόσο καιρό μαζεύεις φελλούς!
    Πανέμορφο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΑΣ ΞΕΓΕΛΑΣΕ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ!
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΟΛΟΙ!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΟΛΕΣ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρενάκι μου απλά εξαιρετικό το ρολόι σου και πραγματικά οι φελλοί δείχνουν αληθινοί!!!!Υπέροχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν δεν το έλεγες οτι ήταν χαρτοπετσέτα οι φελοί θα τους περνούσα για αληθινούς..και θα σου έκανα την ιδια ερώτηση με την Νικη απο πανω πολύ ωραια η ιδέα να κανεις τις ώρες με το ίδιο υλικό...μπραβο !!!φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι καταπληκτικό ρολόι !! Ούτε καν ξεχωρίζει ότι είναι
    χαρτοπετσέτα !! Πολύ καλή δουλειά Μπράβο σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο το ρολόϊ σου, Ρενάκι! Πραγματικά, φαίνονται αληθινοί οι φελλοί, και τί ωραία ιδέα που έβαλες φελλούς και για τους αριθμούς!!!!
    Είχαμε την ίδια ιδέα με την ανακύκλωση των παλιών ρολογιών, χαχαχα!!! Πόσα άλλα ακόμα θα μπορούσαν να φτιαχτούν έτσι για την έκθεση!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρένα μου και εγώ την πάτησα!!!
    Νόμιζα ότι είναι αληθινοί, καλά έγινε υπέροχο!!!!!!!
    Γειά στα χέρια σου!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σούπερ είναι το ρολόι!!!μπράβο η χαρτοπετσέτα!!!δεν έχει καμία διαφορά!!!τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ουάου!!!!
    Φοβερό! Πανέμορφο!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σαν αληθινοί φαίνονται οι φελλοί, το αποτέλεσμα σούπερ!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μένω κατάπληκτη Ρένα μου, φοβερό σαν ιδέα και βέβαια εφαρμογή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι απίθανη ιδέα!!!!
    Κι η χαρτοπετσέτα σου ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!
    Προσεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια!!!!!!
    Μπράβο,Ρένα!!!!!
    Φιλιά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φανταστικο. Αυτο που θαυμάζω περισσότερο σε σένα ειναι οτι αξιοποιείς τα παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μάκια.. και τέλειο.. άλλο πράγμα.. μπραβο ΡΕΝΑ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάρα πολύ όμορφο!! Δε θα το καταλάβαινα με τίποτα ότι είναι χαρτοπετσέτα, αν δεν το έλεγες... Πολύ έξυπνη ιδέα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. υπεροχο πραγματικα μοναδικη η χαρτοπετσετα που διαλεξες φιλεναδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ε τι να πω εχασα τη φωνη μου!!!!!Απλα τελειοοοοο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. th telio rwloi einai ayto poli protothpo gias ta xergia soyfilakia....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Απίθανο έγινε το ρολόϊ , Ρένα!! Ιδιαίτερο !!
    Καλό βράδυ και καλο ξημέρωμα να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αντε στην υγειά μας! Πρωτοτυπο και όμορφο!
    Καλο χειμώνα
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δηλώνω εντυπωσιασμένη Ρένα!!!Με αυτά τα υλικά δε θα μπορούσα να κάνω τίποτα σε αντίθεση με εσένα που δημιούργησες κάτι πολύ χρήσιμο και αξέχαστο!!!1.000 μπράβο!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχη και πρωτότυπη δημιουργία!!! Καλό Φθινόπωρο με υγεία και πολλές καλλιτεχνικές ομορφιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ ωραίο το ρολόι σου ! Πρωτότυπο και καλοφτιαγμένο μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τρελαίνομαι για κάτι τέτοιες κατασκευές, πολύ όμορφο το ρολόϊ σου, του έδωσες κάτι από την προσωπικότητα σου!
    Πολλά μπράβο σου!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)