Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2013

Τέλος στις βουτιές στη θάλασσα,τώρα βουτιές στις κατασκευές!


Γεια σας φίλοι μου!
Πως περάσατε τις καλοκαιρινές σας διακοπές;
Εμείς φέτος κάναμε διακοπές εντός Αττικής (και λίγες εκτός)!
Πήραμε όλες τις παραλίες της σβάρνα, πράγμα που πολύ
μου άρεσε γιατί είχα πολλά χρόνια να το κάνω αυτό και
ενθουσιάστηκα γιατί της βρήκα πεντακάθαρες!
Οι άνεμοι βέβαια δεν μας άφησαν σε ησυχία,τα κύματα
δε, έστηναν τρελό χορό φέτος στις παραλίες μας αλλά
και στα κορμιά μας,έσπασαν την κυτταρίτιδα, χαχα  
spa, άμα το δεις θετικά, είχε και αυτό τα καλά του! 

***
Το καλοκαιράκι μας όμως ήρθε στο τέλος του,
ώρα να μαζευτούμε σιγά σιγά και για να κάνω την αρχή
έκανα decoupage με χαρτοπετσέτα σ' ένα δίσκο 
που είχα ανακαινίσει πριν καιρό (δείτε εδώ πως)!


Μου άρεσε πολύ αυτή χαρτοπετσέτα και με έμπνευσε
για διακόσμηση με λευκά κεριά !


Α, να σας δείξω και το κακτάκι που παρά το μικρό 
έως ανύπαρκτο γλαστράκι του, μεγάλωσε και άνθισε!


Και έκανε εκπληκτικά λουλούδια!


Καλά λένε από αγκάθι βγαίνει ρόδο!

Φιλάκια πολλά!

21 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίος ο δίσκος αλλά και το κακτάκι!
    Δεν κατάλαβα αρχικά ότι ήταν decoupage, τα τριαντάφυλλα δείχνουν αληθινά!

    Πολύ ωραίες οι βουτιές σου, θαλάσσιες και δημιουργικές!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ, ΠΑΛΙ!!!
    ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!
    ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΡΙΑ ΜΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟΣ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΡΕΝΑΚΙ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΠΑΛΙ1 ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΣΠΡΑ ΚΕΡΙΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΕΛΕΙΑ! ΕΠΕΣΤΡΕΨΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΑ!!!!! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία η μετατροπή του δίσκου. Η δαντελλίτσα του είναι όλα τα λεφτά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφος ο δίσκος σου Ρένα μου!! Το άνθος όμως, τρέλα!! Δεν έχω ξαναδεί ανθισμένο αυτόν τον κάκτο!!νόμιζα ότι το άνθος του είναι το κόκκινο κεφάλι του!! Άρα του άρεσε ο χώρος που το έχεις!! φιλάκια πολλά!!καλό χειμώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφος ο δίσκος και πριν και τώρα !
    Η σύνθεση με τα κεριά υπέροχη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...Καλημερα Ρενακι μου..με τρελανε το δισκακι..μου αρεσε πολυ το πλεκτο που εβαλες γυρω γυρω..τελοιο..εδεσε πολυ..και το ανθος απο το κακτακι..τι ομορφο..να σαι καλα ματια μου..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ετσι την "πάτησα" και εγώ. Τα είδα σαν αληθινά!

    Αυτόι οι κάκτοι πόσο όμορφα λουλούδια βγάζουν; Και είναι λίγο σπάνιο νομίζω να ανθήσει τόσο πολύ! Εχει να πάρει το χάδι σου που δεν πτοείται από... ΑΓΚΆΘΙΑ.

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα μου έγινε πανέμορφος με την δαντελίτσα του κιόλας, τον στόλισες και όμορφα, το κακτάκι δε, τι λουλούδι απίθανο είναι αυτό!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς το Ρενάκι, καλώς σε ξαναβρίσκουμε!
    Με τι ομορφιές μας υποδέχεσαι??
    Στα κακτάκια έχω αδυναμία, έχω αρκετά κι εγώ, γι αυτό ξετρελάθηκα με το δικό σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και του χρόνου Ρένα μου να περνάς καλά με ότι κάνεις , για το δίσκο τι να πω υπέροχο το αποτέλεσμα , το κακτάκο γίνεται μεγάλο , αν του αλλάξεις γλάστρα . Εχω την μανία μου με τους κάκτους.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό χειμώνα ας πω με ..βιασύνη αλλά όλα έχουν την ομορφιά τους.Ρενάκι μου ε΄σαι άνθρωπος δημιουργία και η "επιστροφή " σου θα είναι η..ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό φθινόπωρο, Ρένα μου!! Και του χρόνου, να είμαστε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφος ο δίσκος... και σκέτος και με τα κεριά επάνω!
    Καλό φθινόπωρο τώρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς σε βρίσκουμε πάλι!
    Το κακτάκι είναι πολύ όμορφο, αλλά η κατασκευή σου το ξεπερνάει νομίζω!! Τέλεια!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλησπέρα Ρένα
    ναι λοιπόν..πίσω στη ρουτίνα-))))
    όμορφος ο δίσκος σου,και πολύ γλυκά στολισμένος!!!!
    Ναι,μερικά λουλουδάκια ενώ φαίνεται πως παίρνουν την κάτω βόλτα...τσουπς....ανθίζουν-)
    Πολλά φιλιά και καλές δημιουργίες-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλο φθινοπωρο ΡΕΝΑ μου καλη μασ αρχη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ✿✿彡

    Belos trabalhos, amei dos cactos, flores lindas.
    Bom domingo, ótima semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°♡♡♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΔΑΝΤΕΛΙΤΣΑ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΚΤΟΥΣ,ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΥΤΑ,ΠΑΛΙΑ ΕΙΧΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 50 ΕΙΔΗ ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΕΧΑΣΑ.
    ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. όμορφη η δημιουργία σου ..όμορφο και το κακτάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (8) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (32) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (15) σανδάλια (4) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)