Κυριακή, 11 Αυγούστου 2013

Καλές και κακές εκπλήξεις!


Καλησπέρα φίλοι μου!
Οσοι με επισκεφτήκατε τις τελευταίες μέρες
θα είδατε κάποιες αλλαγές στα σχόλια και ίσως να σας
κούρασα με την λεκτική επαλήθευση, όμως δεν μπορώ
να την βγάλω ακόμα λόγω διαφόρων (γνωστών) προβλημάτων
 που αντιμετώπισα. Κάποια σχόλια χάθηκαν και στεναχωρήθηκα  
αλλά τουλάχιστον έσωσα τα περισσότερα.
Ευχαριστώ που πάρα ταύτα μου σχολιάζεται, με στηρίζεται
 και μου ανεβάζεται το ηθικό για να συνεχίσω!

Ομως δεν μου συμβαίνουν μόνο άσχημα αλλά και
πολύ όμορφα και χαρούμενα πράγματα όπως η 
συνάντηση μου με μια φίλη που ήρθε από την Ελβετία
και μου έφερε χαρτοπετσέτες που μου μάζεψε και
ένα πολύ όμορφο χειροποίητο δωράκι που αγόρασε 
από τη Σύμη επειδή ξέρει την αγάπη μου
 για τα χειροποίητα:


Υπέροχη κρεμαστρούλα ,συγχαρητήρια σε όποιον-α
την έφτιαξε, δεν φαίνεται καλά στη φωτογραφία αλλά
αν προσέξετε θα δείτε πως μαζί με τις χαντρούλες,
κρέμονται μαχαιράκι και πιρουνάκι!



Και οι χαρτοπετσέτες τέλειες!

Μου έφερε επίσης και διάφορα άλλα δωράκια
που δεν φωτογράφισα.
Μαριάννα μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ,να ΄σαι 
πάντα καλά και ότι επιθυμείς σύντομα να γίνει
πραγματικότητα!

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους!
Φιλάκια! 

11 σχόλια:

  1. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού,και για σένα,κορίτσι μου!Να περνάς όμορφα και να γεμίζεις δωροεκπλήξεις!
    Φιλιά!
    ΥΓ Πολύ πρωτότυπη η κρεμάστρα-κουταλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα δωράκια, να τα χαρείς γλυκιά μου και όσο για τα άλλα..θα περάσει κι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να περνάς πάντα καλά, Ρένα μου , με αγαπημένα πρόσωπα και με διαλεχτά και πρωτότυπα δωράκια!! Καλή εβδομάδα να'χεις και καλό καλοκαιρινό υπόλοιπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα Ρένα και καλή εβδομάδα
    δεν κατάλαβα τίποτα από το πρόβλημά σου,ελπίζω να διορθωθεί.
    Κρεμάστρα...σούπερ!!!!!
    Και οι χαρτοπετσέτες στολίζουν το όμορφο ''σπιτάκι'' σου
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρένα μου να είσαστε όλοι καλά και να δέχεσαι δώρα αγάπης!!!
    Η κρεμάστρα πρωτότυπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφη η κρεμαστρούλα αλλά και οι χαρτοπετσέτες!!! Περιμένουμε να δούμε τί θα δημιουργήσεις μ'αυτές!!!
    Καλά να περνάς!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαρείς τα δώρα σου και καλά να περνάς!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα δωράκια σου πανέμορφα!!!! Πολύ ευγενικό από μέρους της φίλης σου να σου μαζεύει χαρτοπετσέτες που ξέρει πόσο τις αγαπάς, αλλά κι' η κρεμαστρούλα τέλεια!!!! Πάντα τέτοια!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ!!!
    ΗΞΕΡΕ Η ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΤΙΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ !!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σας βρήκα...να χαρείς τα όμορφα δώρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)