Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2013

Φτιάξτε μια σαμπανιέρα από πάγο!


Δεν είναι δύσκολο να διακοσμήσετε το τραπεζάκι της βεράντας σας
για το απογευματινό σας απεριτίφ με τρόπο που να θυμίζει 
πεντάστερο ξενοδοχείο!


Για να φτιάξετε αυτήν την δροσερή σαμπανιέρα από πάγο,
ρίχνετε μερικά αποξηραμένα λουλούδια μπουκαμβίλιας μέσα
στο ειδικό δοχείο κατασκευής παγωμένης σαμπανιέρας ή αν δεν
έχετε παίρνετε δύο διαφορετικής διαμέτρου δοχεία και
 τα τοποθετείται το ένα μέσα στο άλλο βάζοντας και ένα βάρος 
από πάνω για να μην επιπλέει όταν θα προσθέσουμε το νερό.



Γεμίζουμε με νερό,όχι μέχρι επάνω γιατί όταν θα παγώσει
θα αυξηθεί ο όγκος του.


Σπρώχνουμε λίγο τα λουλούδια για να βραχούν και να μπούνε μέσα. 


Τέλος τοποθετούμε το δοχείο στη κατάψυξη για κάμποσες ώρες.


Είναι τόσο απλό και ανέξοδο μόνο όρεξη χρειάζεται!


Μπορείτε να φτιάξετε δύο, στο ένα να βάλετε το μπουκάλι
 και στο άλλο ένα κεράκι,για βραδινή ατμόσφαιρα!


Οι αντανακλάσεις είναι απολαυστικές!


Σας εύχομαι μια όμορφη, δροσερή, καλοκαιρινή βραδιά!

ΥΓ. Αν δεν έχετε το ειδικό δοχείο και το φτιάξετε μόνη σας,τότε
τοποθετήστε την παγωμένη σαμπανιέρα μέσα σε ένα μπολ για να
τρέχει εκεί  το νερό καθώς θα λιώνει ο πάγος.

27 σχόλια:

  1. Ρένα μου καλησπέρα!!!!!!
    Μα είναι υπέροχο, θα το φτιάξω!!!!Παλιά είχα κάνει ένα μπωλ μεγάλο από πάγο...Το δικό σου φανταστικό!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραία ιδέα... θα το έχω στα υπόψιν μου για την επέτειο του γάμου μου. ; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρένα μου είσαι φοβερή ! Υπέροχη η ιδέα σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερή ιδέα !!!!Μπράβο Ρένα!!!!Ωραία πού δείχνει φωτισμένη!!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετική ιδέα! Υπέροχο το αποτέλεσμα! Ευχαριστούμε Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα..όπως το λες όρεξη να υπάρχει, φαντασία και καλη διάθεση θα συμπληρώσω εγώ..αυτό με το κεράκι μου , είναι τοσο ρομαντικό!!
    ευχαριστώ για το σχόλιο σου και τα καλά σου λόγια
    εύχομαι μόνο πάντα να είναι ευχάριστες οι εκπλήξεις που βρίσκεις στο σπιτάκι μου
    δε το ειχα σκεφτεί οτι άρχισα να κολλώ και γω το χούι των χειροκατασκευών :))
    Σου εύχομαι μια όμορφη, δροσερή, καλοκαιρινή βραδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η πρόταση super!!!!Για να δούμε,θα μου προκύψει κάτι να το γιορτάσω?οεο!
    Φιλιά και καληνύχτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρένα μου πολύ όμορφη ιδέα , μπράβο σου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα μου ρομαντική..καλέ αυτό είναι για βραδιές ερωτικές..θα το πω στη κόρη μου..εμείς πια ..πίνουμε τη σαμπάνια από το..ψυγείο χα! χα!καλημέρααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φανταστική ιδέα! θα την ακολουθήσω.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά, έπαθα πλάκα!!!!!
    Φοβερή ιδέα μας έδωσες Ρένα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πιο δροσερή κατασκευή δεν γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι μια εντυπωσιακή κατασκευή που αξίζει πολλά μπράβο!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρομαντική, δροσερή, ιδιαίτερη η ιδέα σου, Ρένα !! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο,καταπληκτική η ιδέα σου με εντυπωσιακό αποτέλεσμα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πραγματικά απίθανη ιδέα Ρένα!!!!
    Και πολύ δροσερή...μπράβο-)))
    Πολλά φιλιά από την πάλι βροχερή Χαλκιδική(οι τουρίστες τα έχουν παίξει) -)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ,ΔΡΟΣΕΡΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΡΕΝΑ ΜΟΥ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΗ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φοβερή ιδέα!!! Και πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΑΝ ΒΡΩ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΔΟΧΕΙΑ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όχι μόνο εντυπωσιακή αλλά και πρωτότυπη!!!
    Μπράβο Ρένα!!
    Καλό βραδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. .·°°。♡♡

    Muito criativo e decorativo.

    Bom fim de semana!°°。❤
    ❤⊱ Beijinhos°°。°✿
    °。✿✿。Brasil
    °✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τέλεια κατασκευή!!!!
    Πολύ όμορφο και εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!!!!
    Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι υπέροχη και εντυπωσιακή ιδέα είναι αυτή;!!!! Πραγματικά με εντυπωσίασε!!!
    Ρένα μου αγαπημένη, σου εύχομαι να περάσεις ένα πανέμορφο καλοκαίρι, παρέα με τους αγαπημένους σου!!!
    Φιλιά σε όλους σας!!!
    Τα ξαναλέμε από Σεπτέμβρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (27) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)