Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2013

Stop door με καλοκαιρινή διακόσμηση!


Πέρσι μου είχαν φέρει πέτρες από ποτάμι 
και τις είχα περάσει με διάφανο βερνίκι.
Φέτος όμως η διάθεση μου άλλαξε ήθελα χρώμα
έτσι έβαψα δύο από αυτές με τα χρώματα που παίρνει
η θάλασσα το καλοκαίρι!
Επειδή όμως πάντα όταν ξεκινάω να φτιάξω κάτι
ποτέ μα ποτέ δεν σταματάω σε αυτό για το οποίο ξεκίνησα,
αλλά στη πορεία η το αλλάζω τελείως από το αρχικό 
που είχα στο μυαλό μου ή του προσθέτω πράγματα
Ετσι έπραξα και τώρα δεν έμεινα στην αλλαγή του χρώματος
αλλά θυμήθηκα κάτι δείγματα που μου είχαν δώσει,ένα είδος 
ελαφρύ πηλού που στεγνώνει στον αέρα και μ' αυτόν έφτιαξα
θαλασσινά διακοσμητικά με τη βοήθεια στένσιλ.
(Επλασα τον πηλό και τον ζούμπιξα πάνω στα στένσιλ).

Το αποτέλεσμα το βλέπετε!
Ενα με ιππόκαμπο:


Και ένα με ψαράκι:


Θα τα χρησιμοποιήσω ως στοπ πόρτας!

Να και ένας ιππόκαμπος μόνος του μια που περίσσεψε πηλός!
(Κάπου θα τον χρησιμοποιήσω).


Και εδώ πριν τα βάψω για να πάρετε μια ιδέα.
Δεν γινόταν  να κάνω tutorial γιατί δεν είχα βοηθό
για να με φωτογραφίζει ενώ τα έφτιαχνα,οπότε 
σας δείχνω ότι μπόρεσα να φωτογραφίσω
για να πάρετε μια ιδέα.


Εβαλα τον πηλό πάνω στην πέτρα πριν στεγνώσει για να 
την αγκαλιάσει και να πάρει το σχήμα της!

Τα έβαψα με περλέ ακρυλικά χρώματα.
Εριξα και μπόλικο γκλίτερ για ένα διαγωνισμό
ο οποίος τώρα που τον θυμήθηκα εγώ έληξε.
Δεν πειράζει την επόμενη φορά.

Πείτε μου πως σας φαίνονται με ενδιαφέρει πολύ 
η γνώμη όλων σας!

Ευχαριστώ πολύ που με επισκέπτεστε από και αν βρίσκεστε
ακόμα και από τις διακοπές σας, με έχετε συγκινήσει!!!

Καλά να περνάτε όπου και αν είστε!
Φιλάκια πολλά!!! 

17 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ρένα μου , αυτές οι κατασκευές μου αρέσουν πολύ για τις πόρτες , ακόμα και εσωτερικού χώρου με ανάλογο ύφος , μια αδυναμία στον ιππόκαμπο την έχω .
    Καλή συνέχεια
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα, αλλά και πολύ χρηστικά για τον σκοπό που τα θέλεις.
    Θα ομολογήσω ότι αυτό με τον ιππόκαμπο, μ΄αρέσει λίιιιγο περισσότερο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία ιδέα και ωραίο αποτέλεσμα.Το ψαράκι είδα ξαναείδα δε μπορώ να το διακρίνω, ενώ ο ιππόκαμπος διακρίνεται αμέσως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτική ιδέα, χρηστική και μου αρέσουν ιδιαίτερα τα χρώματα που επέλεξες. Για στοπ πόρτας ξεκίνησες και έγινε στολίδι...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα Ρένα
    πραγματικά χρήσιμα,και πολύ πρωτότυπα!
    Αγαπώ ιππόκαμπους και δίνω έξτρα πόντους-))))
    Πολλά φιλιά και συγχαρητήρια-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το παιδι εχει εξεταστικη πως να σε βοηθησει στο tutoral ειναι πανεμορφα ομως ολα τα τεχνηματα Ρενα μου και το ιπποκαμπακι μηπως να στολισεις ενα σημειωματαριο για καλοκαιρινες αναμνησεις ???? φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορείς να κάνεις το ίδιο και με ψυχρό πηλό γλυκιά μου.Θα τον πλάσεις ή θα τον κόψειος από φύλλο σε σχήμα και θα το αφήσεις να στεγνώσει επάνω στη πέτρα σου.Παίρνει το σχήμα της πέτρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ! ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έγινα πολύ όμορφα,ότι πρέπει για καλοκαιρινά διακοσμητικά!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΣΟΥ!!!!!
    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ , ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΠ ΠΟΡΤΑΣ!!
    ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ!!!!1
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΑ, ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΤΑ ΡΕΥΜΑΤΑ!!
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΠΗΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΕΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...Ομορφια μου..Καλημερα..αχου...μου αρεσε παρα πολυ..Ρενακι..ειναι τελιο..χαρουμενη Κυριακη..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρενάκι, έγιναν πανέμορφες οι πέτρες!!!! Καλέ, πώς δεν σκέφτηκα να ζωγραφίσω κι' εγώ τις δικές μου στην Αλόννησο που έχω σε κάθε πόρτα και παράθυρο!!!!!!
    Πολύ ωραία η ιδέα με τον πηλό!!!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έγιναν υπέροχες οι πέτρες και η ιδέα σου να τις χρησιμοποιήσεις ως stop είναι τέλεια! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΡΕΝΑΚΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ........ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ωραία που είναι!
    Στολιδάκια για τις πόρτες, μπράβο Ρενάκι!

    Καλή Κυριακή, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)