Κυριακή, 30 Ιουνίου 2013

Love your blog!


Καλημέρα blogoγειτονιά!!!
Σήμερα έχει βραβείο!
Εχω πολύ καιρό να αναρτήσω κάποιο βραβείο και ζητώ συγνώμη γι αυτό
αλλά σήμερα η Φένια μου δίνει την ευκαιρία να επανορθώσω!
Μόλις άνοιξα το lap top μου με περίμενε αυτό το πανέμορφο 
βραβείο:


Από τη Φένια με το υπέροχο blog της: Λιγο απ' όλα τα γούστα!
Να και οι όροι του βραβείου:

α. Ευχαρίστησε όποιον σου το έδωσε

Φένια μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ είναι πανέμορφο!


β. Απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις

1. Αγαπημένο περιοδικό;   Το ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ!
2. Αγαπημένος τραγουδιστής-μουσική:   Το κάθε είδος μουσικής και ο κάθε τραγουδιστής
 έχει κάτι να μου δώσει ανάλογα με τη στιγμή !
3. Αγαπημένη youtube guru: Δεν έχω ασχολήθει με αυτό.
4. Αγαπημένο είδος μακιγιάζ: Αγαπώ περισσότερο να βάφω χαρτιά και όχι το πρόσωπό μου,
χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν το κάνω που και που!
5. Αγαπημένο μέρος διαμονής: ΚΡΗΤΗ!
6. Αγαπημένη ταινία: Το απέραντο γαλάζιο!
7. Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις? Δεν έχω πολλά κρατάω μόνο όσα με βολεύουν!
8. Αγαπημένο χρώμα:  Κάποτε είχα τώρα  διαλέγω ανάλογα με τη διάθεση όπως και με τη μουσική!


γ. Βράβευσε 7 blogs με links και ειδοποίησε τους για την παραλαβή 

 Λοιπόν δυστυχώς μόνο 7: 
 1.Στη γλυκειά Marillise που μας έχει γεμίσει βραβεία!  
2.Στην Όμορφη Ροδούλα μας!
 3. Στην χαρισματική Ρένα Χριστοδούλου
4. Στη δασκάλα μας Maria Villioti!
 5.Στην πολυτάλαντη Φλόρα!
 6.Στην αγαπημένη Λαμπρινή!
 7.Στην υπέροχη ακούραστη Φανή μας!

Να έχετε μια όμορφη Κυριακή!!!
Φιλάκια!!!


20 σχόλια:

  1. Ρένα μου γλυκιά μου!! Σ'ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις!!! Χαίρομαι πολύ που είμαι ανάμεσα στις 7 σου!!! Οι απαντήσεις σου με βοηθούν να σε γνωρίσω καλύτερα, ένα κορίτσι απλό, σοβαρό, μετρημένο, λογικό, δημιουργικό, που δίνει σημασία στην ουσία και όχι στο περιτύλιγμα!!Μπράβο σου Ρενάκι μου, σε πάωωωωωω!!! Φιλάκια πολλά γλυκιά μου!!!Να περνάς υπέροχαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαρείς το βραβείο σου! Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχο το βραβειο σου φιλεναδα και χιλια ευχαριστω που μου το χαρισες περασε να δεις και απο μενα περιμενω το σχολιο σου φιλια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να το χαρείς το βραβείο σου Ρένα μου ,να περνάς καλά
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕΝΑΚΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ! ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ!!!!!! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια το όμορφο βραβειο Ρενάκι!
    Φιλιά, καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρένα μου να χαίρεσαι το βραβείο σου!!! Σου αξίζει όπως και άλλα πολλά!!!
    Χαίρομαι που έμαθα κάτι παραπάνω για σένα!! Πολύ μου άρεσε η απάντηση σου, όσο αφορά στο μακιγιάζ χαχαααα.
    Σε ευχαριστώ πολύ, που με τίμησες με το βραβείο αυτό. Με την πρώτη ευκαιρία θα το αναρτήσω. Άρχισα ήδη να σκέφτομαι τις απαντήσεις χαχαχα
    Φιλιά πολλά!!!
    Καλή εβδομάδα από αύριο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια...πάντα τέτοια!
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου για το βραβείο!Σιγά μη περιμένω τους Άγγλους... ας πάρω εγώ το σίγουρο...χαχαχα...Το παίρνω και το πάω στην θεσούλα του. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου, Ρένα μου! Πάντα δημιουργική να'σαι! Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου!
    Καλή εβδομάδα, καλό μήνα και να'χεις ένα υπέροχο καλοκαίρι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ!!!
    ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ!!!
    ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΟΛΙΣ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ένα πανέμορφο οπτικά βραβείο, γέλασα γιατί στο ..4, 5 και 7 θα απαντούσα το ίδιο ακριβώς.Εύχομαι πολλά βραβεία μα νομίζω οτι ε΄χεις πάρει το καλύτερο εδώ και καιρό, το βραβείο της αγάπης μας.Καλημέρα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειχα πολυ καιρο να ερθω απο εδω.Δεν ξεχνώ ποτέ τους μπλοκόφικους και ετσι περνάω σήμερα για ν αφησω πολλές ευχες για εναν ομορφο μηνα.Καλο καλοκαιρι να περάσεις * • ♫ ♫ ♫ • *** • ♫ ♫ ♫ • ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξέχασα ν αφησω συγχαρητηρια για το βραβειο σου και επανορθώνω Πάντα τέτοια εδω και στη ζωη σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το βραβειάκι το έχω πάρει ως τώρα 5 φορές αλλά δεν έχω καταφέρει να το αξιοποιήσω και να το παρουσιάσω.
    Ευχαριστώ πολύ για την προτίμησή σου.
    Ελπίζω να βρω χρόνο κάποια στιγμή και γι αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τέλειο βραβείο.. συγχαρητήρια και στα άλλα μπλογκς.. θα χαρώ να το παραλάβω... πάω για απαντήσεις!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. την Κυριακή στις 10 το πρωι.. θα αναρτήθει στο μπλογκ μου! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Πάντα τέτοια!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε!
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας!

Follow by Email

Ετικέτες

Αλλαγή χρήσης (15) αναδρομή στη χρονιά που πέρασε (2) ανακοινωση (16) ανανέωση (15) αποξηραμένα (5) Αρχιτεκτονική μακέτα (1) Βάπτιση (3) Βεράντα (7) βιβλίο (5) Βότσαλα (8) βραβείο (32) γλάστρες (5) Δεν υπάρχει άχρηστο (7) διακόσμηση (54) Διακόσμηση για εξοχικό (4) Διακόσμηση κήπου (2) διακόσμηση κοριτσίστικου παιδικού δωματίου (1) Διακόσμηση σπιτιού (15) Δώρα (7) έκτακτο (27) εντυπωσιακές δημιουργίες (20) ευχαριστώ (13) ευχές (28) ευχητήριες κάρτες (45) Ευχολόγια (2) ζωγραφική (10) ζωγραφική σε αντικείμενα (6) Η ΑΡΧΗ (1) Ιδέες για φίλους (4) κατασκευές (30) κάτι από παλιά (6) Κεριά (8) Κουκλόσπιτο (1) κοχύλια (25) Μικτές τεχνικές (8) Μινιατούρες (3) μπάνιο (4) Πασχαλινά (9) Πίνακας ζωγραφικής (3) πλεχτά (3) Πριν και μετά (14) σανδάλια (3) συνταγές (7) Το παλιό μπαούλο (2) τοιχογραφία (7) τραπέζια (4) χειροκατασκευές της φύσης (3) Χριστουγεννιάτικα (23) Χριστουγεννιάτικες γωνιές (7) Χριστουγεννιάτικος διαγωνισμός στολισμού (40) album (1) bodypainting (1) Candy (6) Decoupage (31) layout (13) mini album (10) One Stroke (3) scrapbooking (79) tips (10) tutorial (29) Vintage γωνιές (4)